وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

گزارش فارس از هفته پنجم لیگ ۱؛ یکه‌تازی سپیدرود تا دنده‌معکوس داماش و ملوان

وب سایت فرهنگی ورزشی سپیدرود – هفته پنجم رقابت‌های لیگ یک در حالی برگزار شد که تنها یک پیروزی برای سه نماینده گیلان در این لیگ رقم خورد.

به گزارش سایت سپیدرود و به نقل از خبرگزاری فارس، هفته پنجم رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال با برگزاری ۹ دیدار در شهرهای مختلف به پایان رسید، سپیدرود اوج گرفته در دیداری دور از خانه به سومین پیروزی متوالی خود در فصل ۹۸-۹۹ دست‌یافت و داماش و ملوان از کسب پیروزی بازماندند.

سپیدرود شاگرد اول فوتبال گیلان

تیم فوتبال سپیدرود رشت با کسب سومین برد پیاپی که مصادف با دومین برد خارج از خانه این تیم است، خود را به جمع شش تیم برتر لیگ یک رساند، سرخ‌های شهر باران با توجه به تساوی داماش، بهترین تیم گیلانی از لحاظ کسب امتیاز تا پایان هفته پنج است.

انسجام و یکدلی شاخصه اصلی تیم فوتبال سپیدرود رشت در هفته‌های اخیر است، در این تیم از بازیکنان نیمکت نشین تا بازیکنان ترکیب اصلی تنها یک هدف را دنبال می‌کنند؛ نبرد تا پای جان و پیروزی!

سپیدرود در هفته پنجم در تبریز مهمان علم و ادبی بود که فصل را فاجعه بار آغاز کرده است، تبریزی‌ها با چهار شکست متوالی در خانه از سپیدرود میزبانی کردند ولی این شاگردان علی نظرمحمدی بودند که با ارائه یک بازی برتر توانستند دو گل محمد نزهتی و احسان پیرهادی به برتری دست‌یافته و با سه پله جهش تا رده ششم جدول صعود کنند.

انسجام و یکدلی شاخصه اصلی تیم فوتبال سپیدرود رشت در هفته‌های اخیر است، در این تیم از بازیکنان نیمکت نشین تا بازیکنان ترکیب اصلی تنها یک هدف را دنبال می‌کنند؛ نبرد تا پای جان و پیروزی!

سرخ پوشان رشتی روز شنبه سی‌ام شهریورماه در هفته ششم رقابت‌های لیگ در ورزشگاه سردار جنگل رشت به مصاف تیم فوتبال آلومینیوم اراک می‌روند، اراکی‌ها با کسب ۱۱ امتیاز و تنها یک امتیاز اختلاف نسبت به سپیدرود رشت در رتبه پنجم جدول ایستاده‌اند و پیروزی احتمالی سپیدرود می‌تواند جای تیم‌های ششم و پنجم جدول را عوض کند.

سپیدرود رشت در حالت خوش‌بینانه در صورت پیروزی مقابل آلومینیوم اراک و توقف تیم‌های بالانشین جدول می‌تواند برای نخستین بار به صدر جدول دست پیدا کند.

ترمز داماش در ورزشگاه خانگی کشیده شد

تیم فوتبال داماش گیلان در خانه مقابل بیش از چهار هزار تن از هواداران تیفوسی خود، میزبان تیمی مدعی و تادندان‌مسلح بود؛ مس کرمان با بودجه دولتی که به‌راحتی می‌تواند بازیکنان اصلی سایر تیم‌ها را جذب کرده و به نیمکت ذخیره‌هایش تبعید کند!

داماشی‌ها پس از پیروزی هفته چهارم مقابل آرمان‌گهر سیرجان برای دبل مقابل نمایندگان کرمانی از انگیزه بالایی برخوردار بودند، لاجوردی پوشان شهر باران تنها تیم گیلانی هستند که هر دو دیدار خانگی خود را با پیروزی پشت سر گذاشته و به هفته پنجم لیگ یک رسیده‌اند.

دیدار دو تیم جذاب و کمی با چاشنی خشونت همراه شد، داماش در نیمه دوم بسیار هجومی کار کرد و حتی توپ را با دیرک دروازه مس آشنا کرد اما نکته پرحاشیه بازی وقتی رقم خورد که داور در ابتدا پشت محوطه داماش برای مس خطا اعلام کرد اما با اعتراض کادر فنی مس، داور نظر خود را تغییر داده و یک پنالتی تقدیم تیم میهمان کرد.

نوار پیروزی‌های خانگی داماش با تساوی مقابل مس کرمان پاره شد، یک پنالتی مشکوک برای مسی‌ها باعث انتقال تنش و اضطراب به سکوهای سردار جنگل رشت شد.

پنالتی مسی‌ها باعث جنجال در مسابقه شده و تنش و اضطراب به سکوهای ورزشگاه منتقل شد، هرچند این پنالتی به گل تبدیل نشد ولی در روزهایی که خبری از پخش زنده بازی‌ها و برنامه‌ای چون نود و فوتبال یک نیست، نمی‌توان به پیشرفت فوتبال در لیگ‌های سراسری کشورمان خوش‌بین بود.

نوار پیروزی‌های خانگی داماش با تساوی بدون گل مقابل مس کرمان پاره شد و این تیم با سه پله سقوط در مکان هشتم جدول ایستاد؛ داماشی‌ها در هفته ششم رقابت‌های لیگ یک در البرز به مصاف گل ریحان می‌روند، البرزی‌ها با کسب ۹ امتیاز و به دلیل تفاضل گل کمتر نسبت به داماش گیلان در مکان نهم جدول ایستاده‌اند و مترصد فرصتی برای تصاحب جایگاه پسران شهر باران هستند.

شکست قوهای خسته در خانه

ملوان انزلی پس از حضور محمد احمدزاده روی نیمکت سرمربیگری خود به تیمی منسجم‌تر تبدیل شد، این تیم بدشانس بود که در هفته پنجم در دیداری خانگی به مصاف خوشه طلایی ساوه تیم آماده این روزهای لیگ یک رفت.

شکستی دیگر در کارنامه قوهای خسته ثبت شد، شکستی که با درسی بزرگ برای شاگردان احمدزاده همراه بود؛ این تیم با صرف فعل خواستن و نبرد تا پای جان می‌تواند با امتیاز زمین مسابقه را ترک کند.

بندرنشینان بسیار امیدوار به کسب نتیجه و بازگشت به روزهای خوب بودند ولی جاه‌طلبی ساوه‌ای‌ها مانع فرار ملوانان از غلتک ناکامی شد، در دوئل شاگردان احمدزاده و عاشوری این اراکی‌ها بودند که با سه گل پیش افتادند، ملوانان با دو پنالتی توانستند اختلاف را به حداقل برسانند ولی موتور گلزنی‌های قوهای سپید دیر روشن شد و ملوان با نتیجه سه بر دو متحمل سومین شکست فصل خود شد.

امتیاز قوهای سپید با شکست خانگی مقابل خوشه طلایی در عدد دو باقی ماند و این تیم بدون تغییر مکان نسبت به هفته چهارم در مکان پانزدهم جدول ایستاد.

ملوان انزلی در هفته ششم رقابت‌های لیگ یک با قرعه‌ای سخت مواجه است، این تیم در کرمان به مصاف مس این شهر می‌رود، مسی‌ها با کسب پنج امتیاز در مکان یازدهم جدول ایستاده‌اند و به‌سختی در خانه باج می‌دهند.

به گزارش فارس، در پایان هفته پنجم رقابت‌های لیگ یک، تیم فوتبال داماش گیلان مقابل مس کرمان به تساوی بدون گل دست‌یافت، ملوان انزلی با نتیجه سه بر دو مقابل خوشه طلایی ساوه تن به شکست داد و سپیدرود رشت در تبریز مقابل علم و ادب این شهر به برتری دو بر صفر دست یافت.

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 − 5 =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.