وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

گزارش هفته هفتم لیگ آزادگان: صدرنشینی موقت سه تیم در روز چهارتایی شدن سپیدرود

وب سایت فرهنگی ورزشی سپیدرود – هفته هفتم رقابت‌های لیگ آزادگان با انجام هشت دیدار پیگیری شد و سه تیم به طور موقت با ۱۵ امتیاز در صدر جدول رده بندی قرار گرفتند.

به گزارش سایت سپیدرود و به نقل از خبرگزاری ایرنا، هفته هفتم رقابت‌های لیگ آزادگان امروز با انجام هشت دیدار انجام شد و نتایج جالبی در آن رقم خورد که در پایان منجر به صدرنشینی تیم‌های بادران، خوشه‌طلایی و گل ریحان با ۱۵ امتیاز شد. در قعر جدول هم شهرداری تبریز با یک امتیاز قرار دارد.

تیم‌های ملوان و گل ریحان در ورزشگاه تختی انزلی به مصاف هم رفتند که در پایان شاگردان محمد نصرتی با تک گل حمیدرضا ارجمندیان در دقیقه ۳۷ به برتری رسیدند و ۱۵ امتیازی شدند تا پس از باخت به استقلال به یک پیروزی خارج از خانه دست پیدا کنند. تیم ملوان هم با ۲ امتیاز در رده هفدهم قرار گرفت.

بادران تهران در شیراز دست به کار بزرگی زد و با تک گل کریم اسلامی در دقیقه ۴۲ از سد میزبان خود قشقایی گذشت تا دیگر تیم ۱۵ امتیازی جدول باشد. آنها به خاطر گل زده بیشتر نسبت به گل ریحان و خوشه طلایی در صدر قرار گفتند. قشقایی نیز با ۴ امتیاز در رده پانزدهم جای گرفت.

دیدار تیم‌های مس کرمان و خوشه‌طلایی ساوه در کرمان با نتیجه بدون گل به اتمام رسید. شاگردان مجتبی حسینی ۹ امتیازی شدند و خوشه طلایی  به امتیاز ۱۵ رسید.

سرخپوشان پاکدشت به شیرین‌ترین برد این هفته دست پیدا کردند. آنها با چهار گل میهمان خود سپیدرود را در هم کوبیدند تا با یازده امتیاز در رده هشتم قرار بگیرند. صادق رضانیا و حمید کاظمی هرکدام ۲ بار در این دیدار موفق به گلزنی شدند. تیم سپیدرود با ۱۱ امتیاز در رده نهم باقی ماند.

دیگر تیم گیلکی لیگ یک یعنی داماش که قرار بود از مسابقات کناره گیری کند در برابر نود ارومیه به میدان رفت. دیدار این ۲تیم در پایان با تساوی بدون گل خاتمه پیدا کرد. داماش در جدول ۱۰ امتیازی است و تیم وحید بیاتلو با ۱۴ امتیاز در رده هفتم قرار دارد اما با صدر تنها یک امتیاز فاصله دارد.

دیدار دو تیم پایین جدولی شهرداری تبریز و استقلال خوزستان با نتیجه یک بر یک تمام شد. سعید عناقچه ابتدا تیم خوزستانی را پیش انداخت اما در دقیقه ۸۵ حسین فلاحیان کار را به تساوی کشاند تا نخستین امتیاز این فصل شهرداری به دست بیاید. آنها قعرنشین جدول هستند و استقلال خوزستان هفت امتیازی است.

رایکای بابل در خانه خود موفق شد تیم بالانشین فجرسپاسی را با تساوی یک بر یک متوقف کند. تک گل تیم بابلی توسط صائب محمدی در دقیقه ۵۸ زده شد. گلی که در پاسخ به گل بابا محمدی در دقیقه ۴۰ به ثمر نشست. فجر با این یک امتیاز بیرون از خانه با ۱۴ امتیاز در رده چهاردهم جای گرفت و رایکا ۶ امتیازی شد.

در نهایت تیم آلومینیوم اراک که در جدول ۱۲ امتیازی بود در خانه خود با نتیجه ۲ بر یک به میمهمان پایین جدولی‌اش یعنی نیروی زمینی نتیجه را واگذار کرد. شاگردان امیدرضا روانخواه با این برد چهار امتیازی شدند و کمی از قعر جدول فاصله گرفتند. عارف رستمی و علی خدادادی در دقایق ۱۸ و ۶۰ برای تیم تهرانی موفق به گلزنی شدند. در سوی مقابل هم پیمان میری در دقیقه ۷۵ از روی نقطه پنالتی موفق به گلزنی شد.

تیمهای آرمان گهر سیرجان و مس رفسنجان از ساعت ۱۷:۴۵ دقیقه به مصاف هم رفتند تا یک دربی کرمانی را داشته باشند. مس در صورت پیروزی می‌تواند به تنهایی در صدر جدول رده بندی قرار بگیرد.

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 + 2 =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.