وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

گزارش ویژه از بازی جنجالی هفته – یک اتفاق تکراری: مازیار زارع یک طرف دعوا!

وب سایت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرود – دیدار پرماجرای این هفته از رقابت های لیگ دسته اول با برد ۲-۰ اکسین همراه بود.

به گزارش سایت سپیدرود، در دیدار امروز خونه به خونه مقابل اکسین جنجال خیلی زود با اعلام یک پنالتی به سود میهمان جرقه خورد و بعد از به ثمر رسیدن این گل توسط علی امیری در دقیقه ۱۷ بود که جنجال با اعتراض مهرداد میناوند و اخراج او به سکوها آغاز شد.

خونه به خونه که برای تساوی بی‌تابی می‌کرد در شرایط احساسی گیر کرده و با اعتراضات مکرر به نحوه قضاوت زرگر بازی را به سمتی برد که میهمان فاصله‌اش را بیشتر هم کرد.

در نیمه دوم با در دقیقه ۶۷ خطای محمدرضایی روی مهاجم حریف دومین پنالتی را نصیب اکسین کرد که این توپ هم به دومین گل شاگردان فیروز کریمی تبدیل شد. از این به بعد بازی شکل دیگری پیدا کرد و پس از آنکه زرگر اقدام به اخراج محمدرضایی به دلیل دریافت کارت زرد دوم کرد، اوضاع به سمت دیگری رفت.

فیروز کریمی هم در این دقایق از گزند شعارهای هوادران حریف در امان نماند. ضمن اینکه مازیار زارع هم در دقیقه ۸۷ به عنوان سومین اخراجی این دیدار لقب گرفت و در حالی که از تصمیم داور به شدت عصبانی بود، با تلاش همبازی ها و بازیکنان اکسین به بیرون زمین هدایت شد.

چند دقیقه بعد کمک داور دوم نیز به میانه میدان دوید و با دستی روی کمر به نشانه سنگ خوردن از تماشاگران وضعیت خود را به زرگر اطلاع داد و داور نیز با حضور در میانه میدان در دقیقه ۶+۹۰ دو دقیقه قبل از زمان قانونی بازی را قطع کرد. او در لحظه سنگ خوردن کمک داور به ناظر بازی گفت دیگر ادامه نخواهد داد.

۰۱۱۵۵۷۴۷

محمودزاده: کمیته انضباطی نتیجه بازی خونه به خونه و اکسین را تعیین می‌کند

فریبرز محمودزاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد اتفاقات رخ داده در بازی خونه به خونه و اکسین گفت: من با فغانی مسئول برگزاری این مسابقه صحبت کردم. او به من گفت که داور هشت دقیقه وقت اضافه برای بازی محاسبه کرده بود که در دقیقه ۹۶ یک سنگ از سمت تماشاگران به کمر کمک داور اصابت کرد و همین مسئله باعث شد که داور بازی را نیمه تمام بگذارد و سوت پایان بازی را به صدا در نیاورد و دو دقیقه پایانی مسابقه برگزار نشده است.

وی در مورد نتیجه بازی و اتفاقات رخ داده‌،‌ گفت: فردا باید گزارش ناظر بازی را به دقت مطالعه کنم اما قطعا پرونده این مسابقه به کمیته انضباطی ارسال خواهد شد تا کمیته محترم انضباطی در مورد اتفاقات رخ داده در این بازی و همچنین نتیجه این بازی تصمیم‌گیری کند.

حسن‌زاده: به هواداران خونه به خونه تذکر داده بودیم

اسماعیل حسن‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درمورد نیمه‌تمام ماندن بازی خونه به خونه و اکسین در هفته دوازدهم لیگ دسته اول، گفت: هنوز در مورد حوادث این مسابقه خبری از مقامات مسئول به من نرسیده است، اما در اولین فرصت ممکن بعد از دریافت گزارش مسابقه در مورد این بازی تصمیم‌گیری می‌کنیم.

وی ادامه داد: در لیگ دسته اول تماشاگران چند تیم در مسابقات متوالی مشکلاتی ایجاد کرده بودند که ما پیش از این به آنها گوشزد کرده بودیم. یکی از این باشگاه‌ها تیم خونه به خونه است، گزارش این بازی را بررسی می‌کنیم و اگر هواداران این تیم تخلفی مرتکب شده باشند، جدی‌تر از قبل با آنها برخورد می‌شود. امیدوارم اتفاق خاصی در این بازی رخ نداده باشد، به خصوص برای کمک‌داوری که می‌گویید مصدوم شده است.

حسن‌زاده در مورد تعیین نتیجه بازی به دلیل قطع بازی در دقیقه ۹۶ گفت: گزارش داور در این مورد بسیار تعیین‌کننده است، اینکه داور علت قطع بازی و نیمه‌تمام ماندن آن را چه چیزی عنوان می‌کند، مثلاً اگر داور قطع برق ورزشگاه را علت نیمه‌تمام ماندن بازی عنوان کند یا در خطر بودن جان داور، هر کدام احکام جداگانه‌ای دارد. بنابراین گزارش داور بسیار مهم است.

۰۱۱۵۵۷۴۸ ۰۱۱۵۵۷۵۰ ۰۱۱۵۵۷۵۱ ۰۱۱۵۵۷۶۱ ۰۱۱۵۵۷۶۲ ۰۱۱۵۵۷۶۳ ۰۱۱۵۵۷۶۴

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 + هفت =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

18 دیدگاه ارسال شده است

  • ساسان گفت:

    درود به علی چیلاورت عزیز و درود به آقای مهندس بهارمست عزیز . اهواداران عزیز . سپیدرودی های عاشق .لحظات حساسی داریم و همه دارند نگاه می کنند .الماسخاله و رهنما و ثابت قدم ابرو گذاشتن که تیم به شهرداری برسه اما عده ای در شورا هستن که مخالفن . امروز هم مهندس بهارمست و هم چیلاورت به ما گفتند که هرکداممون با اعضای شورای شهر تماس بگیریم و فشار بیاوریم که به لایحه شهردار رای بدهند تا تیم ما دارای مالک دولتی شویم . دوستان مهندس بهارمست خیلی سفارسش کردن که ما فراموش نکنیم حتی شده بریم دم درب خونه اعضای شورا بریم محل کارشون زنگ بزنیم و فشار بیاریم . مهندس بهارمست تاکید دارند که اگر سستی بکنیم وضع بد میشود . از آقای دیدار هم می خواهیم که این پیامم را منتشر کند و خودش هم کمک کند تا ایشالله مشکل ما حل شود. خیل یممنون

  • هومن گفت:

    دعوای رشت و انزلی را ول کنین اونا نیروی دریایی را دارند حواسشون جمعه اما صاحب درستو حسابی نداریم نمخام به پورمحسن بد بگم زحمتشو کشید اما توانش همیقد بود حالا برای این که مشکلمون حل بشه تلاش کنیم شهرداری تیمو بخره .وظیفمون اینه که در گروههای هواداری جو را طوری هدایت کنیم تا شورا زودتر تصمیم بگیره . امروز جایی نشسته بودم از علی نظرمحمدی نقل و قول میشد که ما نمیتونیم این شرایطو تحمل کنیم الانم بزور و با غیرت بچه ها داریم کار می کنیم اگه یه اتفاق بیفتد و یه باخت بدیم شیرازه تیم می پاشه . راست میگه بنده خدا یا کی فقر ونداری و بدبختی همراه شوید عزیزان

  • مهرداد گفت:

    منم حرفای اقاساسان و اقا هومن را تایید می کنم که خوبه شورا تصویب بکنه و تمی به شهردادری داه بشه نظرمحمدی و بهارمست انی چند هفته زحمات زیادی کشیدن و این روزا شب و روز ندارن . مهندس بهارمست همه ابروشو گذاشته اما دوستان این که به شورا فشار بیارم کار درستی نیس خود شورا باید تصمیم بگیره که این کار به صلاح هست یا نیست و اگه ما وارد بازی بشیم ممکنه کار رو خراب بکنن نباید احساساتی بشیم و اشتباه بکنیم دفعه قبل همین کارا رو کردیم . یه نگرانی من دارم و اونم اینه که چندماه دیگه انتخاباته و شورا وشهرداری ممکنه برا انتخابات بیان تیمو بگیرن و پس از انتخابات شورای دیگه و شهردار دیگه این تیمو نخواد باید یه تضمین بدن اخه نمیشه که بدون تضمین تیم بره شهرداری و بعدش معلوم نشه .

  • کامران گفت:

    پایداری تیم های باشگاهی به پول بخور و نمیر دولتی و شهرداری ها نیست . آقای وزیر جدید ورزش هم اخیرا گفتند با باشگاه ها را به سمت استقلال مال ببریم و کمک کنیم بخش خصوصی وارد باشگاه داری شود . همه استان ها امدند و سهمشان را گرفتند اما ما دیر رسیدیم و حالا به تهید و تشویق و فشار رو آوردیم تا گره کار ما باز بشود . انشالله که شهرداری بیاد و تولیت تیم را بگیرد

  • هاتف اسمانی گفت:

    پاییز آمد
    برگی های درختان زرد شد و فرور یخت
    خیابان ها با برگ های درختان پاییزی آسفال شده اند .
    پایی سرنوشت سپیدرود است
    سرمای زمستان در پاییز جان سپیدرودمان را می آزارد .
    بیش از سوز سرما نامردی ها ، سپیدرودمان را زخمی میک ند.
    نجفی امد و ۱۰ سال عقب ماندیم
    نجفی رفت طاعتی امد و جهانی و آب شدیم
    بازیکنان بی کفش و لباس به تحصن رفتند
    صیاد امد و پورمحسن و سقوط به لیگ ۳
    صیاد رفت و غلامی امد با کوهی از امید و سرمایه
    ارزوهاموم فرو ریخت و صعود نکردیم و در لیگ ۲ ماندیم
    غلامی رفت و رها کرد سپیدرود را و پورمحسن ماند و بی پولی
    و به هزار یک ترفند و نداری و غرور سپیدرود به لیگ ۱ آمد .
    سپیدرود که دیده شد مشتاقان آمدند .
    غلامی آورده شد با خریداری آمریکایی !
    که پوچ بود و وعده
    حتی شنیدیم ۳ بازی مانده بته پایان بازی های لیگ ۲ و صعود سپیدرود تیم را فروخته بودند طلبکاران به ۴۰۰ میلیون تومان !
    شورا و شهرداری و ورزش و هیات فوتبال پیش به سوی فروش سپیدرود
    و … تیم به پورمحسن داده شد
    بی پولی و نداری و آغاز تلاش های پیدا و پنهان برای خرید سپیدرود
    انتخابات است و فرصت های سپیدود دوست داشتنی
    وقتی در اختیارت باشد برند میشوی و محبوب
    دو باره تلاس و هدایتی
    دوباره محجوب و خلیل زاد و مذاکره
    و بیشکسوتان پرسپولیس آماده اجاره قلب این مردم …
    و سکانس اخر این نمایشنامه
    و شوق شدید بعضی از اعضای شورای شهرمان به سرنوشت سپیدرود
    و داماش عزیزی که باید حمایت شود
    و چه زیباست صحنه انتخابات که می تواند محور تفاهم و همدلی باشد …
    فردا اوج فریاد هوادران سرخابی شهر باران
    که به شما رای می دهیم عزیزان
    و سپاسدارتان هستیم حمایان سرخابی های شهرمان
    اینجا ظاهرا اولویت اول و اخر انتخابات است
    به بعد انتخابات کاری ندارند
    اولویت فقط ورود است به پارلمان محلی
    و شاید فراتر از ان
    توشه ای سات برای پرواز به پله های بالاتر
    ساید مدیرکلی و احتمالا معاون استانداری و شاید وزیری و وکیلی
    کار دنیا که بی حساب نیست
    می توانی امروز با این باشی و فردا با آن
    و حتی در این وسط باشی که با وزش بادی به سمتی بروی
    می توانی از توبره سپیدرود بخوری و مدعی شوی که ایثار کرده ای
    می توانی همزمان در چند تیم بازی بکنی و سیاستمدار نام بگیری
    می توانی ابزار بشوی به امید اینک بمانی و …
    همه این ها هست و نیست هایی که می تواند باشد …
    داستان تکرار و تکرار می شوند
    مردمان شهر باران های نقره ای
    هم چنان در سراب برآمدن دستی از برون
    که خدمت کنند و شادشان سازند
    امید که دریغ نکنند محبت به مردم را
    امید که منهدم نکنند اعتماد مردم را
    و امید که چاره کنند مشکلات ارتش سرخ را
    نه به تدبیر انتخاباتی و سیاست بازی !

  • شاه میری گفت:

    سلام . در سپیدرود دیدم کسانی را که با دوستی شروع کردند و امروز با هم دشمنی می کنند و یازی گر نقش های ویران کننده . گرچه فلاسفه، عمدتاً، به نحوی باورنکردنی نسبت به مساله «دوستی» ساکت بوده اند، اما عده ای از آنان که به این مساله اندیشیده اند، سوولاتی جدی پیرامون آن طرح کرده اند. سووالاتی که با آن‌ها مهم‌ترین و شاید خصوصی‌ترین تجربه انسانی، بی‌پروا مورد کنکاش قرار می‌گیرد، سووالات به ظاهر ساده‌ای نظیر: دوستی اصولاً چیست؟ آیا «دوستی» می‌تواند اصولاً تعریف شود یا چیزی است که در مقابل هر تعریفی مقاومت می‌کند؟ آیا دوستی یک جزء ضروری از یک زندگی سعادتمندانه است؟ رابطه دوستی با اخلاق، با سیاست و با خرد چیست؟ آیا دوستی امری اجتناب ناپذیر و به همین دلیل جاودانه است؟
    این روزها ، شاید فرصت مغتنمی است تا باز اندیشیده شود روابط ها و دوستی های کاذبی که امروز تخم کین کاشته اند. ابزارها هدف شده اند و انسانیت در مسیر مسخ

  • فرهادسپیدرود گفت:

    مازیار بی …

  • میلاد ق گفت:

    به علت درگذشت اشکان غایبی ساسانی قبل بازی سپیدرود با مس کرمان یک دقیقه سکوت . بازی بعدی در رشت پرچم سیاه در نزد هواداران پخش شود عزاداری برای اشکان ساسانی . در ضمن فلافل برای تماشاگران پخش خواهد شد از طرف خانواده مرحوم اشکان ساسانی لطفاً بعد از مصرف فاتحه فراموش نشود . روحش شاد یادش گرامی

  • میلاد ق گفت:

    فوتبال انزلی همیشه کثیف بوده و هست. ارتش نیروی دریایی وقتی که پشت تیم هست حداقل یک زمین تمرین به ملوان میده ولی سپیدرود چی حتی برای تمرین زمین نداره باید هزار نفر رو ببینه.درود بر رشتی های باغیرت

  • میلاد ق گفت:

    امیدواریم تیم با ریشه چوکای تالش هم موفق باشه . برای تیم میرزاکوچک صومعه سرا هم آرزوی موفقیت دارم با مربی گری فرهاد حسین پور مربی سابق سپیدرود

  • میلاد ق گفت:

    بی شخصیت ترین بازیکن فوتبالیست گیلانی در تمامی ادوار در دو دهه گذشته بدون شک مازیار زارع اشت.بهتر است زودتر فوتبال خودش را بگذارد کنار تا آبروی گیلان را نبرده اشت.

  • میلاد ق گفت:

    لقب انزلی چی ها … که به او مازیار قایقران میگویند واقعا سیروس قایقران کجا و این زارع کوچک کجا !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • فراز گفت:

    یکی دیگه از اون تیمایی که آقای حسن زاده میگه, همین سپیدرود ما هست دوستان..
    تا امروز تونستم ۴ تا از بازیای خونگی سپیدرودو از نزدیک تماشا کنم که متاسفانه آخر هر ۴ تا بازی,با یه صحنه ی مشابه و بسیار عجیب مواجه شدم!
    سوت پایان بازی زده می شد و چند هزار تماشاچی یکصدا به مردم انزلی فحش های ناموسی می دادن!
    من فقط می خوام بگم که این کارا نتیجه ای جز محرومیت ما تماشاگرا و جریمه های مالی واسه باشگاه و متعاقبا ضعیف شدن تیم محبوبمون نداره.
    همین آقای حسن زاده الان منتظره تماشاچیای سپیدرود یه گاف بدن و بلافاصله برامون حکم صادر کنه! بعد هفته ی بعد که سپیدرود بازی داره, بازی بدون تماشاگره و همون تیمایی که با ترس و لرز میومدن جلو ما بازی میکردن, الان میبینی شیر شدن و دودش تو چشم خودمون میره آخر..
    امیدوارم فحاشی ها و سنگ پرانی هارو هر چه سریع تر ریشه کن کنیم..

  • گیلان گفت:

    الکی خوشحال نباشید واین جدول کذایی گولتان نزند ۵ تا بازی اخر نیم فصل حداکثر ۵ امتیاز و اختلاف با صدر جدول حداقل ۵ امتیاز

  • فراز گفت:

    گیلان جان!
    ممنون از اظهار نظرت آبای..
    حالا برو توی همون سایت کذاییتون کامنت بذار و اینورا دیگه پیدات نشه که حسابی خندوندی مارو…
    جدولو نگاه کن:متاسفانه زیر مایین!!!!!!!

  • حامد گفت:

    مستر گیلانی.نمیدونم کجایی هستید!؟
    شما فقط به فکر طفرقه انداختن بین ما و انزلی چی ها هستید.
    اینو بدون سپیدرود صددرصد صعود میکنه و به شخصه دوست دارم ملوانم بیاد بالا.
    البته پایین تر از ما.

  • امین گفت:

    مستر گیلان جان شما به فکر تیم خودت باش و ویلا

  • مصطفی گفت:

    در این گزارش هیچ جایی اشاره نشده که زارع یک طرف دعوا بوده.فقط به اخراج اون بدلیل خطا و اعتراض پس از اخراجش اشاره کرده که اونم تو تلویزیون که دیدیم خیلی شدید نبود.پس کمی انصاف داشته باشیم.