وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

گزارش ویژه: زیر باران باید رفت

(عکس ها: سید احمد کیایی)

وب سایت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرود – سه امتیاز شیرین به حساب ارتش سرخ واریز شد تا روند نتیجه گیری های خوب سپیدرود همچنان تداوم داشته باشد.

با هم نگاهی می اندازیم به اتفاقات ویژه یک بازی ویژه:

هوای به شدت بارانی و سیل آسای شهرباران های نقره ای و پخش زنده از شبکه باران موجب شد تا هواداران کمتری نسبت به بازی های پیشن سرخ پوشان به ورزشگاه بیایند، که البته با همه ی این تفاصیر بیش از هشت هزار هوادار خود را به ورزشگاه پیر شهرباران رسانده بودند.

photo_2016-09-17_18-11-44

در جایگاه ویژه ورزشگاه دکتر عضدی چهره های سرشناسی همچون مهندس مهدوی فرماندار کلانشهر رشت، مهندس رسولی عضو شورای شهر رشت، الماسخاله رییس هیات فوتبال استان گیلان، پورمحسن مالک باشگاه، استاد صومی از بنیانگذاران سپیدرود و بسیاری دیگر از چهره های خاص حضور داشتند.

photo_2016-09-17_17-03-19

در ابتدای مسابقه از کاپیتان سهیل حق شناس فرزند شهید عبدالحسین حق شناس تجلیل به عمل آمد.

photo_2016-09-17_18-11-32

علی نظر محمدی به دلیل رای ناعادلانه کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال این مسابقه را هم از روی سکوهای ورزشگاه هدایت تیمش را برعهده گرفت، تا سومین و آخرین جلسه محرومیتش را پشت سر بگذارد.

photo_2016-09-17_18-11-50

در دقیقه 30 داوود مهابادی سرمربی اراک در یک جنجال به تمام معنا بیش از ده دقیقه بازی را متوقف نمود و پس از اینکه داور میدان در چند مرحله تهدید به پایان دادن بازی کرد، اجازه ادامه بازی را به بازیکنانش داد! هنوز خاطره دو سال پبش آلومینیوم اراک با مهدی پاشازاده از اذهان هواداران فوتبال رشت خارج نشده است.

photo_2016-09-17_18-11-47

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × دو =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

1 دیدگاه ارسال شده است

  • فرهاد گفت:

    سهیل حق شناس فرزند شهید حق شناس، شخصیت ممتازی دارد. امیدوارم که در همه امور شخصی زندگی خود پیروز باشد. حقیقتا” بسیار شخص مودبی است.