وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

گزارش کامل جلسه شورای شهر رشت در ارتباط با کمک مالی به سپیدرود و داماش

خبرگزاری فارس

وب سایت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرود فرهام زاهد نائب رئیس شورای اسلامی شهر رشت که پس از خروج اسماعیل حاجی پور از صحن شورا ریاست جلسه امروز شورای شهر رشت را بر عهده گرفت با اشاره به لایحه کمک مالی به تیم فوتبال سپیدرود و داماش رشت به منظور تأمین هزینه ها اظهار کرد:

در این لایحه پیشنهاد پرداخت مبلغ چهارصد و پنجاه میلیون تومان کمک نقدی به تیم فوتبال سپیدرود رشت و همچنین ۴۵۰ میلیون به تیم داماش و ۳۰۰ میلیون تومان نیز به طور مجزا در قالب کمک غیر نقد برای هرکدام از این دو تیم مطرح شده است.

عضو شورای اسلامی شهر رشت با حمایت از پرداخت کمک مالی به تیم‌های فوتبال سپیدرود و داماش رشت اظهار کرد: حمایت از این تیم‌ها که موردعلاقه جوانان این شهر هستند سرمایه گذاری است.

احمد رمضانپور به چهره‌های مطرحی همچون مرحوم سیروس قایقران، غفور جهانی و غیره اشاره کرد و گفت: از اعضای شورای شهر رشت تقاضا دارم با توجه به اینکه تیم سپیدرود و داماش در حال حاضر با مشکلات مالی فراوانی مواجه هستند با موافقت با این لایحه با این دو تیم مردمی همراهی کنند.

گزارش شفافی از کمک‌های مالی به سپیدرود و داماش به شورا ارسال نشد

عضو دیگر شورای اسلامی شهر رشت به‌عنوان مخالف با لایحه پرداخت کمک مالی به تیم‌های سپیدرود و داماش رشت اظهار کرد: هیچ‌گاه گزارش مشخص و شفافی از روند پرداخت کمک‌های مالی به دو تیم سپیدرود و داماش به شورا ارسال نشد.

سید امیرحسین علوی با بیان اینکه شهرداری رشت با مشکلات مالی فراوانی مواجه است، افزود: در شورا و شهرداری افرادی به نحوی در این دریافتی‌های ذینفع محسوب می‌شوند و باید بر اساس قانون این موضوع تعیین تکلیف شود.

وی با تأکید بر اینکه در برخی از مصاحبه ها مباحثی مطرح می‌شود که ممکن است با قانون مصوب در این باره تناقض داشته باشد، گفت: تیم های ورزشی دیگری نیز وجود دارند که در انتظار حمایت شورا و شهرداری رشت هستند.

سید امیرحسین علوی با ابراز گلایه از اینکه حوزه ورزش شهرداری رشت را با دستور سازمان بازرسی تعطیل کرده اند، بیان کرد: تناقض عملکرد دراین‌باره نقض عدالت است و اگر قرار بر حمایت بود چرا تیم فوتسال بانوان شهرداری رشت را که با مبلغ بسیار اندکی قرار بود به مسابقات اعزام شود تعطیل کردند.

بهراد ذاکری عضو شورای اسلامی شهر رشت با تأکید بر اینکه متولیان تیم های ورزشی در رشت و گیلان باید پاسخگوی نیازهای تیم های ورزشی باشند، افزود: بنده طرفدار سپیدرود رشت هستم اما به این مسئله نیز باید توجه داشته باشیم که کارگران شهرداری رشت چند ماهی است حقوق خود را دریافت نکرده اند.

وی به حضور مدیرکل ورزش و جوانان گیلان در صحن شورای شهر رشت اشاره کرد و گفت: مریم بخشی به‌عنوان مدیرکل ورزش و جوانان گیلان و همچنین رئیس هیئت فوتبال گیلان باید بابت هزینه کرد کمک های مالی اهدایی توسط شورا و شهرداری رشت برای تیم های داماش و سپیدرود در صحن شورا حضور پیدا کنند.

با لایحه کمک مالی به تیم فوتبال سپیدرود رشت و داماش موافقت شد.

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده − 14 =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.