وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

گسترش – سپیدرود؛ اعاده حیثیت

وب سایت فرهنگی ورزشی سپیدرود – این بازی که قرار بود روز پنجشنبه برگزار شود و به دلیل سفر دیرهنگام رشتی ها به تبریز به روز آدینه موکول شد را می توان آخرین فرصت برای خداداد عزیزی جهت بقا در سپیدرود دانست.

عزیزی اگر می خواهد اولین مربی اخراجی لیگ برتر نباشد باید از پس تیمی که هدایت آن بر عهده فیروز کریمی است بر بیاید.

عزیزی که جایگاه مستحکمی نزد هواداران سپیدرو د ندارد ناچار شد هفته گذشته تمرینات تیمش را برای دوری از حاشیه از رشت به تهران منتقل کند. خداداد اگر می خواهد با سپیدرود به رشت بازگردد باید از این بازی حساس لااقل یک امتیاز بگیرد تا در پایان هفته سوم تنها تیم بدون امتیاز در جدول نباشد.

سپیدرود در این بازی برای اولین بار می تواند از میلاد شیخ اسلامی مدافع خوزستانی اش که متحمل یک محرومیت چهار جلسه ای بود استفاده کند. شاید حضور این بازیکن در خط دفاعی سرخ پوشان رشت تاحدودی بر اوضاع نا به سامان خط دفاعی آنها سر و سامان دهد.

سپیدرود در پایان هفته دوم بدون امتیاز در انتهای جدول قرار دارد و با ۹ گل خورده ضعیف ترین خط دفاعی مسابقات را هم در اختیار دارد.

سپیدرود بعد از شکست تلخ و باورنکردنی هفته گذشته‌اش به تبریز رفته تا بلکه بتواند اعاده حیثیت کند. فارغ از همه داستان ها سپیدرود کلا وضعیت خوبی ندارد. کعبی و ایران نژاد رفته‌اند. روحیه بازیکنان پایین است و هیچ کس به آینده خوش‌بین نیست.

خداداد بعد از باخت به سپاهان وعده شکست های بعدی را هم داده بود! این احتمالا بهترین فرصت برای گسترش فولاد است که از میزبانی اش بهره ببرد و اولین ۳ امتیاز فصل را بگیرد.

گسترشی‌ها هفته قبل در آبادان در آخرین دقایق پیروزی را از دست دادند و حسرت به دل ماندند. اما فیروز کریمی نمی‌خواهد بیشتر از این برای پیروز شدن منتظر بماند. تیم او با کسب پیروزی در این مسابقه به نیمه بالایی جدول خواهد رفت. اما باید دید اگر شکست های سپیدرود همین طور ادامه پیدا کند چه اتفاقی رخ می‌دهد.

ماشین‌سازی – سپیدرود / ساعت ۱۸ / ورزشگاه بنیان دیزل تبریز

فیروز کریمی (ایران) – خداداد عزیزی (ایران)

آخرین بازی روبرو: سپیدرود یک – گسترش فولاد ۲

درباره بازی»

۱- هر چهار بازی روبروی دو تیم با پیروزی ماشین‌سازی تمام شده است.

۲- هر دو بازی دو تیم که در تبریز برگزارشده با برد یک بر صفر ماشین‌سازی تمام شده است.

۳- گسترش فولاد در حالی پا به زمین خواهد گذاشت که در دیدارهای رسمی ۵ تساوی متوالی و ۷ بازی بدون باخت دارد. در مقابل سپیدرود با ۳ باخت متوالی و ۴ بازی بدون برد وارد زمین خواهد شد.

۴- ماشین‌سازی در دیدارهای خانگی ۴ تساوی متوالی و ۹ بازی بدون برد را پشت سر گذاشته است. به عبارت دیگر ۸ ماه و یازده روز است در تبریز مقابل تیمی به پیروزی نرسیده‌اند.

۵- آمار دیدارهای خارج از خانه سپیدرود فاجعه است، آنها در حالی که در دیدارهای خارج از خانه ۶ باخت متوالی دارند، تعداد بازی‌های بدون بردشان به ۱۷ رسیده است. این تیم آخرین باری که توانست در دیداری خارج از خانه به پیروزی برسد به حضورش در لیگ آزادگان برمی‌گردد، یک سال و ۳ ماه و ۳۰ روز قبل سپیدرود در کرج مقابل اکسین به پیروزی رسید.

چهره ویژه: پیمان بابایی یکی از بهترین‌های گسترش بوده است. هم در فصل گذشته و هم در فصل تازه شروع شده. او گل‌های حساسی برای تیمش می‌زند و به نظر می‌رسد در آینده‌ای نزدیک از او بیشتر خواهیم شنید.

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × پنج =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.