وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

گلزنی دوباره جهانبخش: الماس رشتی ها همچنان در اروپا می درخشد

وب سایت رسمی فرهنگی ورزشی سپیدرود – در ادامه هفته بيست و ششم ژوپيلرليگ، نايمخن توانست بيست و دومين برد فصل خود را بدست بياورد و يک قدم ديگر به صعود نزديک شود.

نایمخن در هفته بیست و ششم ژوپیلرلیگ میهمان آچیلز بود. این بازی در ورزشگاه خانگی آچیلز برگزار شد و میزبان خیلی زود توانست توسط ندریکس به گل برتری برسد. نیمه اول با همین نتیجه به پایان رسید اما نایمخن در نیمه دوم نتیجه را تغییر داد و توانست گل خورده را با زدن دو گل پاسخ بدهد.

ابتدا آرس در دقیقه 49 و سپس کریستین سانتوس در دقیقه 58 دو گل به ثمر رساندند تا نایمخن به کسب یک برد دیگر امیدوار شود. جهانبخش روی این دو گل موثر بود و نشان داد که همچنان یکی از بازیکنان کلیدی این تیم است. او در دقیقه 83 موفق شد گل سوم نایمخن را به ثمر برساند تا پیروزی تیمش را قطعی کند.

نایمخن در ادامه توانست بازی را حفظ کند و در نهایت سه بر یک به برتری برسد تا با 68 امتیاز همچنان رده نخست جدول را به خود اختصاص بدهد. اختلاف نایمخن با تیم دوم جدول یعنی رودا دوباره به 14 امتیاز رسید تا یاران جهانبخش در فاصله 12هفته مانده به پایان ژوپیلرلیگ بخت اصلی صعود لقب بگیرند. گفتنی است جهانبخش 86 دقیقه برای نایمخن بازی کرد و سپس جای خود را سیهات سلیک داد.

علیرضا جهانبخش مهاجم گیلانی نایمخن در حال حاضر موفق ترین لژیونر فوتبال ایران است. او که امسال با نایمخن در دسته دوم فوتبال هلند حضور دارد در صدرنشینی تیمش در این رقابتها نقشی کلیدی داشته است.
جهانبخش که در پیروزی 1-3 دیشب تیمش مقابل آچیلز موفق به گلزنی از روی نقطه پنالتی شد جدا از گلهایی که برای نایمخن به ثمر رسانده، در دادن پاس گل هم عملکرد فوق العاده ای داشته است.
سایت voetbal در گزارشی بهترین بازیکنان تیم های حاضر در دسته دوم فوتبال هلند را از لحاظ دادن پاس گل معرفی کرده که جهانبخش با 13 پاس گل در صدر جدول بهترین گلسازهای این مسابقات حضور دارد.
با چنین عملکردی کاملا طبیعی است که مدیران نایمخن هیچ علاقه ای به از دست دادن مهاجم ایرانی شان نداشته باشند و تحت هر شرایطی بخواهند او را در تیمشان حفظ کنند.

 

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده − 6 =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

5 دیدگاه ارسال شده است