وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

گمانه زنی روز: دو بازی دسته اول لغو می‌شود؟

وب سایت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرود – این هفته احتمالا دو بازی رقابت های فوتبال قهرمانی دسته اول باشگاه های کشور برگزار نمی شود.

به گزارش سایت سپیدرود و به نقل از “ورزش سه”، مهدی پاشازاده، سرمربی تیم راه آهن به صراحت اعلام داشته تیمش برای سفر به بوشهر  به منظور بازی با ایرانجوان برنامه ریزی نکرده! و قطعا به این سفر نمی رود چرا که شاگردانش حاضر نیستند فاصله تهران تا بوشهر را با اتوبوس طی کنند! در برخی خبرها این طور آمده که تیم امید راه آهن برای این بازی به بوشهر خواهد رفت.

پاشازاده: نمی‌توانیم با امیدها در بوشهر بازی کنیم

مهدی پاشازاده، سرمربی تیم راه آهن تهران در گفتگو با رادیو بوشهر هم گفت که تیمش برای بازی با ایرانجوان به بوشهر نخواهد رفت.

به گزارش “ورزش سه”، او در این گفتگو صحبت هایش را این گونه آغاز کرد:« بچه ها تمرین نکردند و اعلام کردند حاضر نیستند به بوشهر بیایند. تیم ما شرایط بدی دارد و مشخص نیست صاحب دارد یا ندارد! تا کنون یک ریال به بچه ها پرداخت نشده و حتی پول غذای بازیکنان خوابگاهی را هم نداریم.خودم به شخصه کلی هزینه کرده ام ولی دیگر شرایط امکان پذیر نیست.

مدیر عامل می گوید با اتوبوس به بوشهر بروید ولی من حاضر نیستم بازیکنانم را با اتوبوس هجده ساعت سفر زمینی ببرم و آنجا گل بخورم.همیشه برای بردن آماده بوده ام و شکست را هم می پذیرم اما با این وضعیت آمدن تیم با بازیکنان اصلی امکانپذیر نیست.مدیر می گوید با امیدها بروید اما مگر می شود با یک عده جوان در لیگ یک بازی کرد.من عاشق کارم هستم و فوتبال را دوست دارم ولی در راه آهن از کمترین امکانات هم برخوردار نیستیم.»

مهدی پاشازاده ادامه داد:« چهارشنبه به بوشهر نمی آییم تا تکلیف تیم و بچه ها روشن شود. بازیکن شهرستانی من پول برگشت به خانه اش را ندارد بعد این ها انتظار دارند ما با این وضعیت لیگ را  ادامه دهیم.ای کاش من در همین بی پولی هواداران ایرانجوان ،شهر بوشهر و حتی رسانه هایش را داشتم تا اینجور احساس تنهایی نکنم اما همین ها را هم ندارم. دوست داشتم بار دیگر بوشهری ها را ببینم اما انگار قسمت نیست.

دیگر تیمی که عدم حضورش در بازی های هفته پایانی نیم فصل نخست محتمل است فولاد یزد است.

این تیم بعد از پشت سر گذاشتن آخرین بازی خود تمرین نکرده! از سویی در روزهای اخیر درگیر مسا ئل حاشیه ای بوده است. بعد از اینکه مدیر عامل رای به برکناری سرمربی می دهد نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی که گویی تیم به او محول شده تصمیم مدیر عامل را وتو می کند و با تشکیل اعضای هیات مدیره جدید رای به ابقای سرمربی می دهد. بعد از این فعل و انفعالات مدیر عامل در نشستی با بازیکنان حضور خود را در تیم فولاد یزد قانونی بر می شمرد و می گوید از نظر من محمود امیری برکنار شده است!

با این اوصاف انتظار می رود بازی گل گهر سیرجان با فولاد یزد هم برگزار نشود. در این صورت نتایج این دو بازی ۳-۰ به سود حریفان اعلام می شود و دو تیم راه آهن و فولاد یزد در صورت عدم حضور در دو بازی چه به صورت متوالی و چه به صورت متناوب از جدول بازی ها کنار گذاشته می شوند.

آخرین تیمی که که از دسته اول به خاطر دو غیبت از جدول مسابقات کنار رفت تیم اتکاء گلستان بود.

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شش + پانزده =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

7 دیدگاه ارسال شده است

  • سیروس گفت:

    خب اینا بلد نیستن جی بکنن چرا نمیان از سرهنگ یاد بگیرن باباجون نامه بزن بگو من تیمو میدم هرکی میخاد بیاد بعدشم تیم میره هیئت فوتبال بعد سرمربی و سرپرست و بازیکنا میشن همه کاره و بعد یه گروه تلگرامی درست کنین به هرکی دلتون میخاد فوش بدین وفشار بیارین به شورا و به یه عده فوش بدین و یه عده را تشویق کنن و هی پشت سرهم مصاحبه کنین بگین که دشمنا نمیزارن تیم سروسامون بگیره اینجوری شورا چن جلسه میزاره و تصویب میکنه به شما پول بده ما تو لیگ یک میتونیم به همدیگه کمک کنیم و تجربمونو به هم بگیم. سریعا دست ببکار شین و معطل نکنین دست حق به همراهتون

  • می جان رشت گفت:

    واقعا در مقطع فعلی لازم بود مدیریت تغییر کنه؟؟چرا میخواید سپیدرود و هواداراش رو داغ کنید؟واقعا وظیفه هیات مدیره چی بود ؟نشستن در اتاق کار و چایی خوردن و خندیدن به ریش هوادارا..چرا هیچ قدمی در جهت رفع مشکل مالی بازیکنان از سمت اقایون برداشته نشد؟این چه وضعیه آقایون..جالبه آقایون صداشون هم در نمیاد و همه رفتن رو سایلنت

  • شیدا گفت:

    دیگه دارم از عصبانیت میترکم… خدایا… اخه یکمم غیرت ندارن…

  • اکبر گفت:

    وضعه ما خوب نیست بحث سر اینه که این راه حل نیست نمیشه برای خاموش کردن اتش طرف را با بیل کتک زد حکایت اومد ابروشو درست کنه می شه با این کار نه تنها به حق شون نمی رسند بلکه به راحتی شانس قهرمانیشونم از دست می دهند و می شن چوب دو سر نجس

  • بی نام گفت:

    هر کسی باعث این مشکلات شده خدا ازش نگذره

  • خورشیدی گفت:

    بچه های تیم فکر می کنند آقایان با شعورشان بازی می کنند . هرکس می آید فقط قول می دهد. صد رحمت به زمان پورمحسن که حداقل جوابگوی ما بود و هر چه بود دروغ می گفت و وعده می داد تلاش خود را انجام می داد اما الان ما غیر از قول چیزی ندیدیم. چند هفته منتظریم آقایان شورا کاری بکنند اما نتیجه چیزی دیگر شد این دعواها روان ما را داغان کرده ترا خدا کاری بکنید

  • فرهاد گفت:

    درود
    آقایانی که در این سایت به هواداری از مدیر و مالک سابق تیم مطلب می نویسید. آقای پورمحسن مدیر خوبی بود اما صلاحیت مالک بودن را نداشت. خوب چه باید می کردند؟! همین وضع را ادامه می دادند؟!!
    کسی که نمی تواند مالک تیم باشد باید کنار برود و در بندهای قرداد واگذاری تیم هم ذکر شده اگر مالک نتوانست به وعده های خود عمل کند پروانه باطل خواهد بود که اینطور هم شد. تیم باید یک مالک واجد شرایط داشته باشد. تمام شد رفت.
    تیم در شرایط خوبی قرار دارد خواهشا” با این بحث ها تیم را به حاشیه نبرید.
    مرسی