وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

گیلان چهار نماینده در لیگ دسته اول فوتبال کشور دارد

وب سایت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدروداستان گیلان چهار نماینده در لیگ دسته اول فوتبال باشگاه های کشور دارد.

به گزارش سایت سپیدرود، مسئول روابط عمومی هیات فوتبال استان گیلان روز سه شنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با اتمام مرحله پلی آف رقابت های فوتبال لیگ دسته دوم کشور، تعداد نمایندگان گیلان در لیگ دسته اول به چهار تیم افزایش یافت.

علیرضا وهابی افزود: با پایان یافتن رقابت های لیگ دسته دوم باشگاه های کشور، تیمهای فوتبال چوکا تالش و شهرداری آستارا دو نماینده شایسته استان گیلان توانستند جواز حضور در مسابقات لیگ دسته اول کشور را کسب کنند.

وی ادامه داد: تیم فوتبال چوکا تالش که عنوان نخست گروه خود در رقابت های لیگ دسته دوم را کسب کرده بود، به طور مستقیم به لیگ دسته اول صعود کرد و تیم فوتبال شهرداری آستارا نیز با کسب عنوان دوم گروه خود در مرحله پلی آف حضور یافت و با برتری در دو دیدار رفت و برگشت برابر حریف خود، موفق به صعود به رقابت های لیگ دسته اول شد.

وی بیان کرد: همچنین تیم های فوتبال داماش گیلان و ملوان بندرانزلی که فصل گذشته در رقابت های لیگ دسته اول حضور داشتند، سرانجام سهمیه خود را در این لیگ حفظ کردند که با صعود دو تیم دیگر، تعداد نمایندگان گیلان به چهار تیم در لیگ دسته اول افزایش یافت.

مسئول روابط عمومی هیات فوتبال استان گیلان تصریح کرد: البته فصل گذشته تیم فوتبال سپیدرود رشت نیز در رقابت های لیگ دسته اول حضور داشت که متاسفانه این تیم از این مسابقات سقوط کرد و فصل آتی باید دیدارهای خود را در لیگ دسته دوم انجام دهد.

وهابی خاطرنشان کرد: رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور با حضور ۱۸ تیم و به صورت رفت و برگشت برگزار خواهد شد که با توجه به حضور چهار تیم از گیلان در این رقابت ها، امیدواریم که حداقل یکی از نمایندگان گیلان بتواند به رقابت های لیگ برتر صعود کند.

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × 2 =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.