وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

گیلگ ها بی خیال صدر جدول نمی شوند: سپیدرود صدرنشین ماند / سپیدرود یک قدم به معجزه نزدیک تر شد

وب سایت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرود – شاگردان علی نظرمحمدی با پیروزی در برابر حریف خود توانستند صدرنشینی خود را در لیگ دسته اول به تثبیت برسانند.

به گزارش سایت سپیدرود و به نقل از “ورزش سه”، رشتی ها در این بازی به سراغ تیم راه آهن رفتند و در نهایت با یک گل بازی را به سود خود به پایان رساندند، آنها که از دقایق ابتدایی دروازه حریف را مدنظر داشتند، حملات زیادی روی دروازه لوکوموتیورانان داشتند؛ اما در نهایت در حالی که تنها ثانیه هایی تا پایان بازی مانده بود، توانستند توسط محمد نزهتی به گل  برتری خود دست پیدا کنند.

نیمه دوم نیز با حملات سپیدرود و ضدحملات راه آهن ادامه یافت اما در نهایت گلی رد و بدل نشد تا بازی با برتری یک گله سپیدرودی ها به پایان برسد و این تیم توانست صدرنشینی خود را به ثبت برساند.

اکنون شاگردان علی نظرمحمدی ۵۱ امتیازی شدند و در فاصله شش هفته مانده تا پایان بازی های لیگ یک در صدر جدول قرار گرفتند. در طرف مقابل وضعیت راه آهنی ها بحرانی تر از همیشه جلوه می کند چرا که این باخت باعث شد تا  آنها ۳۱ امتیازی باقی بمانند و در رده دوازدهم جدول رده بندی قرار بگیرند.

سپیدرود یک قدم به معجزه نزدیک تر شد

سپیدرود رشت برابر راه آهن ۱-۰ برنده شد تا یک قدم دیگر به وقوع یک معجزه تاریخی نزدیک تر شویم.

به گزارش سایت سپیدرود و به نقل از “ورزش سه”، وقتی در لیگ دسته دوم سپیدرود به سختی بالا آمد و با حمایت تماشاگران و حضور فرشاد پیوس صعود کرد بهترین گزینه برای این تیم بقا در این دسته تصور می شد اما سپیدرود معجزه کرد و از ابتدا در بالاترین رده لیگ ایستاد. آن هم با حضور بازیکنانی نه چندان گران قیمت و نامدار …

سپیدرود در رده اول قرار دارد. آنها علی نظر محمدی جوان را به عنوان سرمربی در اختیار دارند که شاید در ابتدا خیلی ها تصور نمیکردند او بتواند سرمربیگری تیم سپیدرود را تا نیم فصل در اختیار بگیرد، چه برسد به این که بالاتر از همه مربیان نامدار و گمنام دیگر قرار بگیرد.

حالا تیمی که ۴۵ سال قدمت در فوتبال ما دارد و مثل پرسپولیس وا ستقلال و ملوان و ذوب آهن و نفت تهران  و راه آهن و ماشین سازی و نفت آبادان قدیمی و پر اعتبار است، داعیه صعود دارد و اگر لیگ برتری شود، تعداد تماشاگرانش با توجه به نزول فاحش میزان تماشاگران تراکتورسازی و نفت آبادان و سپاهان در سالهای اخیر می توانند سری در میان سرهای بزرگان در آورد.

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 − 4 =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

2 دیدگاه ارسال شده است

  • شهاب گفت:

    ممنون و سپاس از همه بازیکنان با غیرت و کادر فنی و قدردانی و تشکر فراوان از کلیه تماشاگران متعصب و با غیرت وبا فرهنگ و بی نظیر رشتی که همیشه و در همه حال از تیم سپیدرودحمایت کردند.درود به شرف همه شما.به امیدجشن پیروزی و صعود به لیگ برتر

  • دختر سپیدرودی گفت:

    حالا که کسی به باشگاه سپیدرود کمک نمیکنه هیشکی نمیذاره باشگاه رو بخرن این سامانه پیامکی هم معلوم نیست به جیب کی میره و حتی رو پیرهن بازیکن ها تبلیغ نشده کاش خود علی آقا نظرمحمدی مثل باشگاه پرسپولیس یه شماره حساب به اسم خودش میداد که ما بتونیم مستقیم به بازیکنامون کمک کنیم.ما واقعا شرمنده بازیکنامون هستیم که بدون حقوق دارن میجنگن.