وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

گیل خبر/ اولین برد سپیدرود با سوار شدن بر پیکان

(گیل خبر / عکس: پویا یوسفی)

وب سایت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرود – در چهار چوب هفته چهارم لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال سپیدرود در ورزشگاه شهید عضدی میزبان پیکان تهران بود که در نهایت با گل عماد میرجوان موفق به پیروزی شد.

در این بازی در ابتدا در دقیقه ۱۲ عماد میرجوان روی پاس خوب حسین ابراهیمی با ضربه سر موفق به باز کردن دروازه رحمان احمدی شد و این نتیجه تا پایان بازی حفظ شد.

مهم ترین فرصت بازی بعد از این گل دقیقه ۸۰ رقم خورد و حرکت خوب پویا نزهتی و خطای مدافع پیکان از سوی بیژن حیدری داور بازی یک پنالتی برای سرخپوشان رشتی اعلام شد که عماد میرجوان توپ را به دستان دروازه بان پیکان کوبید تا فرصت بزرگ این تیم از دست برود.

خداحافظی سهیل حق شناس کاپیتان سپیدرود بدون انجام بازی از جمله حواشی مهم این دیدار بود. سهیل حق شناس از سال ۸۰ سابقه عضویت در این باشگاه را دارا بود و بیشتر عمر فوتبالی خود را در سپیدرود گذراند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 − 7 =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

3 دیدگاه ارسال شده است

  • کورش گفت:

    دیشب برنام ورزش شبکه باران رو میدیم و متاسف شدم البته نمیشه مقصر رو به گردن کسی انداخت ولی اقای نظر محدی می تونست با احترام بیشتر رفتار کنه به هر حال سهیل اگه سابقش از آقای نظر محمدی بیشتر نباشه کمتر نیست درسته 3 امتیاز خیلی مهم بود ولی شخصیت سهیل خیلی بالا هست نبایست باعث ناراحتیش می شدیم

  • کورش گفت:

    به هر حال خدا حافظی سهیل تمام شد و شاید سالها طول بکشه که کسی مقل سهیل به فوتبال رشت معرفی بشه هم از لحاظ اخلاقی و هم از لحاظ فنی و هم از لحاظ تعصبو ….

  • احمد حسن زاده گفت:

    باهمه احترامی که به آقای حق شناس قائلم باید خدمت اندسته از عزیزانی که همه به آقای نظرمحمدی خورده میگیرند بگم با توجه به وضعیت موجود اعم از نتایج چند هفته قبل وبازی پیش روی سپیدرود با سپاهان وسپس استقلال و همچنین تعویض های اجباری توی بازی با پیکان شما عزیزان جای آقای نظر محمدی بودید چکار میکردید . کمی هم منصف باشیم . عزیزان حواسمون باشه داریم کم کم تیم وعواملش رو وارد حاشیه میکنیم با توجه به بضاعت موجود .تا جایی که تو روزنامه خبر ورزشی آقای آقای مربی کهنه کار اصغر شرفی به خودش اجازه میده راحت سپیدرود رو زیرسئوال ببره وحتی خانمی از انزلی در روزنامه خبرورزشی برای کری با استقلالی ها عنوان میکنه که استقلال باید بره با نفت و سپیدرود رقابت کنه . عزیزان منظورمن با همه هستش از آقای نظر محمدی گرفته تا آقای حق شناس عزیر و من و شما مواظب باشیم بازیچه دیگران نشویم .به امید موفقیت سپیدرود