وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

یادداشت – شرایط خاکستری

صادق محمدی

وب سایت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرود – خاکستری بستر ساز شرایط سخت است، شرایطی میان خواستن و نخواستن، در این میانه، تردید متولد می شود تا شرایط سخت به بلوغ برسد.

شرایط سخت به خودی خود بوجود نمی آید، این ما هستیم، تصمیم های ما، تردیدهای ما، شرایط روحی و روانی ما، شخصیت فردی ما، همه و همه دست به دست هم می دهند تا کنترل اوضاع از دستمان بیرون شود، آنگاه شرایط سخت خود را بر ما تحمیل می کند.

خواستن یا نخواستن، بودن یا نبودن ، رفتن یا نرفتن، شدن یا نشدن و یاهای دیگر، وقتی آدرس نداشته باشیم، راه را اشتباه می رویم، وقتی برنامه نداشته باشیم وقت کم می آوریم و یا بلعکس وقتمان آنقدر زیاد است که آزار دهنده می شود.

تصمیم درست، نه تصمیم زود هنگام است و نه تصمیم دیرهنگام، تصمیم درست تصمیم بهنگام است. تصمیم بهنگام زمانی حاصل می شود که پیش از همه عوامل خارجی، به درون خود مراجعه کنیم.

زندگی ما، یک چک لیست کم دارد همیشه. تصمیم ها پیش از آنکه در دایره فکرها تحلیل شود، بر سبیل زبان ها جاری می شود.

تجربه ها گرچه گرانقدرن اما، هر تجربه در بستر زمانه خود حاصل شده است، پس تجربه دیروز شاید بتواند نشانه باشد برای امروز، اما نشان نیست، هر زمان و هر دوره نشان خود را دارد.

تجربه شخصی من می گوید، برای گریز از شرایط سخت، ابتدا باید انتخاب کرد، باور داشت، امید بست و به انتظار نشست، آنگاه مطلوب حاصل می شود.

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × 2 =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

11 دیدگاه ارسال شده است

  • ساسان گفت:

    عجبا! به نظرم این روزها هم مثه روزا و هفته ها و ماهای دیگه تموم میشه ولی ذهنمون و یادو خاطره مون این روزا را از یاد نمیبرن. سابقه نداره در ایران در یک تیمی همه عوامل با هم یکی بشن و شریک یک وضعیتی خاص. وقتی محجوب ناجی فوتبال ملوان به کارت سرمربی پاداش میریزه و ایشونم هم بین تیم پخش میکنه و بعدش همه یه صدا میگن مالک باس بره و ما بازی نمی کنیم و فحش و اهانت و جوسازیو و شلوغ کاری و … بهش چی میگن ؟! قبلنا میگفتن باندبازی و این روزا میگن کودتا و شایدم عشق به سپیدرود ! از حقم نگذریم نقش اصلی این کودتا رو شخص ملک باشگاه پورمحسن داره که پولم که نداشت هیچ ریشو وقیچی را داد دست یه اقایی بهش می گفتن علی ….و این جوری شد که شد. همه خسته نباشن خیلیم خوش گذشت . خاک به شیمی سر اجور هوادار هیچکی نداشته !

  • مانی گفت:

    اقا خیلی این روزها یادداشت هاتون کنایه وار شده جزنگری ، خودتخریبگری و بازار مغالطه و شرایط خاکستری. چرا سفاف حرف نمی زنین. من یه هوادار مستقلم وکاری به این بی حرمتی ها ندارم و به خودم اجازه نیمدم درکاری که به من ربط نداره و حتی اطلاعاتم ندارم حرف بزنم بعضی نخود هر آشن به خودشون مربوطه . اگه قراره درست قضاوت کنیم سپیدرود سه سال قبلو ببینیم که هزارتوان نداشت آب بخوره الان لیگ یکه من هوادار خرج کردم بله اومدم تشویق کردم حرص خوردم .این همه عزت و ابروی الانه سپیدرودو کی آورده ؟ منه هوادار آوردم یا همین بدبخت پورمحسن اینکارو کرد .پول نیس درست بازیکن حق داره درست ولی این همه بی انصافی هم نوبره چرا خوش استقبلو بدبدرقه ایم .پور محسن اگر کافرم باشه به سپیدرود خدمت کرده . پورمحسن کار عاقلانهای کرد و گفت بیایید این تیم مال شما ببینید شما چه میکنین. ما که نمردیم و بعدش رو هم می بینیم یا علی

  • مهدی گفت:

    جمع کنید تو رو خدا.
    ما هوادارای رشتی هرچی سرمون بیاد حقمونه! وجودشو نداریم یه فراخوان بذاریم و همه جاهای حساس شهرو شلوغ کنیم. از استانداری گرفته تا فرمانداری و شهرداری و اداره کل ورزش و جوانان و هیات فوتبال و باشگاه سپیدرود و دفترهای نمایندگان مجلس و . . .
    امثال کوچکی نژاد که میومدن با پیوس موقع عقد قرارداد و گرفتن عکس با پیراهن باشگاه خودشونو مینداختن جلوی دوربین الان کجا هستن؟! توی این کشور بارها دیدیم استانداریها و نمایندگان مجلس میلیارد میلیارد پول دادن تا تیم واسه استانشون بخرن توی لیگ برتر و یا سهمیه لیگ برتر بخرن واسه باشگاهشون ولی ما تیمها و بازیکنان خوب و بومی و توانمند داریم که با دست خالی مدعی صعود هستن و همه پولدارها رو از دم تیغ گذروندن ولی یه مسئول با وجود نداریم که توی این بدبختیهای فوتبال همیشه خصوصی ما نقش آب باریکه نیروی دریایی رو واسه ملوان بازی کنه و تیممونو از بحران نجات بده. فیشهای میلیاردی رو میگیرن و زیرمیزیهای میلیاردی، ولی اینجور وقتا هواداری که از پول توی جیبش هم واسه عشقش و غرور شهرش حاضره خرج بکنه و کرده هم بی پولتر هستن!!
    فوتبال رشت در طول تاریخ نوبره در تمام ایران بخدا!!
    استعداد داره تا دلت بخواد، تیم ریشه دار و پر هوادار داره دوتا دوتا، ولی همیشه خصوصیه و یه سرمایه گذار درست و حسابی نداره و در کنارش مسئولانش هم همگی رطوبت گرفته اند!!

  • omid گفت:

    اخرش چی میخواد بشه تیم بپاشه؟ بابا مردم که نمردن کمک میکنیم اقلا یه شماره حسابی پیامکی

  • مهرداد گفت:

    من تعجب میکنم از این همه حرفهای صد من یه غاز.
    آقا در اصل این تیم مال مردمه.
    چرا شماره حساب اعلام نمیکنید تا هر هوادار دلش خواست مبلغی به اون حساب واریز کنه.
    تا تیم سرپا باشه.ماشااله هوادار که کم نداره.
    هرکی در توان خودش میتونه ماهانه یه مبلغی
    ٔواریز کنه.
    در ضمن یک راهکار دیگه میشه داشت و اون هم اینه که به شکلی این تیم رو تحت هرعنوان میشه در بورس سهام شرکت داد تا هرکسی بخشی از سهام روبخره.
    بالاخره باید کاری کرد.

  • امید سپیدرودی گفت:

    به این مسولین هیچ امیدی نیست اقای بهارمست یا نظرمحمدی یه شماره حساب بدین ما که نمردیم خیال می کنیم داریم بلیط ده هزار تومنی میدیم هر سال همین گرفتاری رو داریم تو رو خدا روحیه بچه ها را تضعیف نکنید

  • sadegh گفت:

    براتون متاسفم مسئولین. امثال کوچکی نژاد موقع رای خواستن دائم دور و ور سپیدرود پرسه میزد الان که به مرادش رسیده کجا… داره! مرده شور بزنم هر چی مسئول بی غیرته که جز منافع خودشون هیچی براشون مهم نیست. والا اگه فقط یکم غیرت داشتن دلشون واسه این همه هوادار و هم شهری متعصب و خونگرمشون میسخوت که تو سرما و گرما میان تیم و با جون و دل نود دیقه تشویق میکنن. دلشون واسه آینده این همه جوون گیلانی که دارن تو داماش و سپیدرود جوونیشون و میذارن و با غیرت و مردونگیه بی نظیر نسبت به تیمای دیگه ی کشور واسه مردم شهرشون افتخار آفرینی میکنن میسوخت و حتی شب از ناراحتی خوابشون نمیبرد ولی افسوس.
    یکم از خوزستان یاد بگیرید.مالک استقلال خوزستان مالک داماشم بود(مرحوم امیر خسروی) ولی الان داماش کجاست و استقلال خوزستان کجا؟! حتی بعد اون ماجرذا استقلال قهرمانم شد! همش بخاطر تعصب و پشت هم بودن اوناست بخدا. اینجا همه زیر آب هم و میزنن! متاسفم برای مسئولینم.برای گیلانم.برا…

  • آبرار گفت:

    دوستان مساله کاملا واضح هستش …راهکارهایی که دوسنان عنوان کردن شدنی هستش ولی اصل مطلب چیز دیگه هستش…مسئولین باغیرت استان دوسندارن شهر رشت تیم فوتبال داشته باشه…همین و بس

  • مجید گفت:

    شهردار رشت که میخواست داماش رو بخره چی شد ؟
    الان کجاست که ؟بیاد به سپیدرود از طریق شهراری کمک کنه؟
    بقول اق مهدی ،نماینده مون اقای کوچکی نژاد چرا از تیم مردمی حمایت وکمک نمیکنه؟
    فقط این اقایون میتونند در مواقع ضروری برای تبلیغات خودشون به این تیم مردمی نزدیک میشن
    یا اقای الماسخاله(رییس هیت فوتبال گیلان)شما که برای کاندیداشدن با بازیکنهای داماش عکس انداختی واز محبوبیت تیم داماش استفاده میکنی چرا الان از تیم مردمی سپیدرود حمایت وکمک نمیکنید؟!!!؟

  • مجید گفت:

    جوانهای سپیدرودی وداماشی ما باید یک کمپینی مردمی مخصوص هوادارها راه بیندازن تا بکمک اون بشه به صورت همیشگی از این تیم ها حمایت مالی کرد وحتی میشه در طولانی مدت در سالهای آینده با داشتن تیم های رده پایین تر ریشه تیم داری رو انجام داد
    این تیم پرطرفدار مردمی باید مطلق به مردم باشه تا توسط همین مردم حمایت بشه ونباید افرادهای سودجو از این تیم مردمی فقط برای معروف شدن مدتی بیان وبرن

  • محمود گفت:

    از بومی ها که بخاری بلند نمیشه مگر اینکه هدایتی بیاد پول بریزه تیم جون بگیره