وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

یادداشت وارده – اگر سپیدرود پر آب بماند …

آیدین اسماعیلی

وب سایت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرود – شمارش معکوس براى شروع لیگ برتر آغاز شده است و تیم ها سخت در حال آماده سازى خود چه از لحاظ یارگیری و چه از لحاظ آمادگی جسمانى می باشند.

در این هیاهو دوباره رشت بخشى از قصه است. حالا از هر لحاظى مورد تاییدیم؛ قدمت، اصالت، ریشه، هوادار و قدرت یک تیم لیگ برترى را داریم و همه ى اینها باعث شده تا نگاه ها به سمت ما بچرخد. اینبار فوتبال رشت براى تمام ایران جالب است.

اما در این بهبهه سپیدرود چه می کند و خود را محیاى این رویداد بزرگ کرده است؟ هرچه دو دوتا می کنیم چهار نمی شود! می بینم اصلا جور در نمیاید. حکایت، حکایت پسرکى است که می خواهد ازدواج کند ولى پولى در بساط ندارد!

هرچه به لیگ نزیک تر می شویم بى پولى بیشتر چهره اش را نمایان می نماید. ما پول نداریم اما فدراسیون از ما بهسازى ورزشگاه، ساختمان ادارى، مالک و …را مى خواهد!

اگر پولى هم در جیب باشد واجب تر این است به بدهکاران داده شود تا خرید ساختمان برای باشگاه، وقتى پولى نیست پس انتظارى نباید داشت چون اینجا خیلى از کارها مرامى جلو مى رود مثلا بازیکنان بدون پول و مرامى قرار داد می بندند یا مربیان مرامى تمرین مى دهند یا هییت مرامى زمین مى دهد یا هر چیزى که فکر کنید در  فوتبال این شهر مرامى است.

ولى در این خاک گنجى نهفته است. گنجى که در بسیارى از زمان ها به کارمان آمده است اگر در کل ایران بگردید شاید به زحمت ۵ تیم را پیدا کنید که نماد یک ایل باشد.

فقیر یا غنى باقدرت یا ضعیف سپیدرود پرچم ماست هویت و شناسنامه ى ماست و عشق مردم گیلان به سپیدرود اندازه ندارد بومى ها خوب مى دانند اگر سپیدرود بخشکد چه مى شود!

امیدمان به ماهى هاست تا رویاى شهر رابه حقیقت تبدیل کند. پس غیر بومى ها بدانند در چه تیمى بازى مى کنند اینجا مردم از صبح در گرما و سرما در آفتاب و باران در بجار و باغ و سپیدرود تلاش می کنند تا با برنج و زیتون و ماهى روزى خود را در بیاورند روزى همه با پر آبى سپیدرود گره خورده است.

آنها از صبح تا شب که بخوابند در فکر رویاى سپیدرودند اگر ببرد تمام خستگی شان در می رود سرشان را بالا می گیرند و در کوچه پس کوچه ها همه شادند و می خندند و روزگار به کام.

اما اگر باخت ماتمکده اىست!

اینجا مردم با سپیدرود زندگى می کنند. سپیدرود همه ى سرمایه ى شهر است اینجا همه خوب می دانند اگر سپیدرود پرآب باشد چه روزهاى خوشى درپیش است.

هواى ماهى ها و سپیدرودمان را بیشتر بداریم.

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × 3 =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

2 دیدگاه ارسال شده است

  • فراز گفت:

    لشکر 5 هزار نفری سپیدرود پیش بسوی فتح ورزشگاه تختی تهران

    هر کی از دستش بر میاد بیاد

    اولین بازی لیگ برتر خیلی خیلی برامون حیاتیه

    یادتون باشه ÷ارسال تو بازیای اول لیگ بود که چمدونمونو بستیم

    امسال همه با هم میریم تختی تهران تا 3 امتیاز اولو دشت کنیم

    به امید حضور پرتعداد هواداران سپیدرود توی تختی

    به امید موفقیت سپیدرود بزرگ

  • ج گفت:

    از حضور پر شمار رشتی ها از رشت حضور پرشور گیلانی های مقیم تهران هستش که قربونشون برم تو هر اداره و سازمانی زیادند.پس یادتون نره این تیم پول نداره زمین نداره حتی مدیر هم نداره ولی یک لشگر هوادار داره