وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

یادداشت وارده – ما صاعقه‌ایم، گوش شیطان کر! ما بارقه‌ایم چشم شیطان کور!

احسان احمدی

وب سایت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرود – هفته سیزدهم لیگ  آزادگان با پیروزی مقتدارانه و شیرین فرزندان دیار باران بر مس کرمان به پایان رسید و سپیدرود در حال حاضر با کسب ۲۸  امتیاز در صدر جدول لیگ ۱ قرار دارد.

با عنایت به اهمیت تداوم صدر نشینی و نیز پیمودن مسیر طولانی و سخت لیگ، علاقمندم که چند نکته را یادآوری نمایم:

۱- عیار کادر فنی و بازیکنان با گذشت سیزده هفته از بازی های لیگ، مشخص شده است. منحنی رفتاری تیم نظرمحمدی به خوبی نشان می دهد که از کمترین تلرانسی برخوردار است و به یک ثبات فنی و شخصیت تیمی مناسبی رسیده است؛ بنابر این، می توان انتظار داشت که نظر محمدی با تثبیت وضعیت و ارتقای شرایط فنی و روحی موجود، بتواند هم چنان یکی از مدعیان صعود به لیگ برتر باشد.

۲- هم نظرمحمدی و بازیکنان و هم جامعه هواداری و مدیران به یک درک مشترک برای پیروزی و موفقیت سپیدرود رسیده اند و این اتفاق نادری است که در کمتر باشگاه ایرانی می توان نمونه ای از آن را به صورت عملی سراغ گرفت و تجربه کرد. از منظر فلسفی، همسو شدن اراده های مشترک، نیروی محرکه قپر نفوذی است که می تواند به طور معجزه آسایی، مشکلات و موانع پیشاروی را از میان بردارد و پس از سال ها، سپیدرود را به سطح اول فوتبال ایران برساند.

۳- وقتی تیمی از نظر توانایی و قابلیت های فنی و حرفه ای به مرحله ای از تکامل رسیده است، به قاعده منطقی بایستی از سیستم پشتیبانی قابل اتکایی برخوردار باشد اما واقعیت این است که سپیدرود چه در فصل گذشته که به لیگ ۱ صعود کرد و چه در فصل جاری، از محدودیت و کمبود منابع سخت افزاری رنج می برد. البته عقد قرارداد اسپانسری باشگاه با شهرداری رشت بخشی از مشکلات تدارکاتی تیم را حل کرده اما مشکلات تیم هم چنان ادامه دارد و کادر فنی و بازیکنان در وصول مطالبات خود با مشکلاتی مواجه هستند.

۴- نظرمحمدی در شرایط تعلیقی باشگاه، علاوه بر آماده سازی تیم، حفظ انگیزه بازیکنان، آنالیز رقبا، پی گیری مطالبات و … روزهای سختی را نیز سپری می کند و ناگزیر است برای رسیدن به هدف، نقش های چندگانه ای را بپذیرد که هم حاشیه آفرین است و هم موجب سایش  فکری و مقاومت روانی تیم می شود و  نیز در تعارض با وظایف اصلی یک مربی است اما  نظرمحمدی به اعتبار علایق و عشقی که به  مردم دارد به این شرایط تن داده است.

۵- سپیدرود برای عبور منطقی از وضعیت موجود و ادامه پرافتخار مسیری که در حال طی کردن است، نیاز به آرامش دارد و تحقق این امر هم منوط به اتخاذ تدابیری است که شرایط را به سمت ثبات در مدیریت، تقویت کارکردهای نظارتی، قرار گرفتن افراد در نقش های اصلی خود، رفع مداخلات کارکردی و ساختاری و … پیش ببرد.

هر قدر  وضعیت بی ثبات کنونی، ادامه یابد، باید انتظار داشت که روند حرکتی تیم را با اختلال مواجه کند پ. انتظار می رود که هر چه سریع تر با اجماعی که بین تصمیم گیرندگان ایجاد می شود، مشکلات سپیدرود حل و فصل گردد.

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 + هفده =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

14 دیدگاه ارسال شده است

  • فراز گفت:

    متاسفانه افراد مشکل داری با نام های مختلف مشغول نوشتن کامنت های مضحک و خنده داری هستند که کم کم داره حوصله ی ما هواداران رو سر می بره!
    طرفداران استاد…
    خواهش میکنم از مسئولین محترم سایت که اصلا اجازه ی ثبت این یاوه گویی ها و خرافه پرستی هارو به این افراد ندن که با ادامه ی این روند,این سایت به مکانی برای درگیری مردم و این گروه اراذل و اوباش تبدیل خواهد شد..
    با تشکر.

  • مهرداد گفت:

    درود بر سپیدرودم و چیلاورت عزیز

  • مهدی گفت:

    واقعا دم این تیم جوان و انرژیک ملوان و مربی بادانششون گرم. بالاخره تونستن ۴۸ ساعت با یه بازی بیشتر صدر جدول باشن . . . ..

  • فراز گفت:

    مهدی جان پس معلومه بازی رو ندیدی که خیبر, دقایق بیشتری از بازی رو بهنر بازی کرد و با ناداوری های عجیب و غریب که کارشناسای داوری ام تاییدش می کنن, نهایتا سر یک اتفاق و در دقیقه ی ۹۳ گل رو می زنه و می بره!!
    و با این نحوه ی بازی و داوری و … بازهم می گید که دم ملوان گرم؟!!!!

  • میلاد ق گفت:

    آقا این تیم سپیدرود قابل احترامه.باید به این تیم احترام کرد. با یک دست نمیشود دوتا هندوانه برداشت پس بهتره مسئولین شهرداری و شورا تیم داماش رو که یک ساله تاسیس شده منحل کنند و فقط تمام هم و غم شهرداری بشه تیم سپیدرود رشت.داشتن یک تیم خوب بهتر از داشتن دوتا تیم متوسط میباشد.رشت فقط سپیدرود

  • عباسی گفت:

    درد دل ها و سوز و گدازهای نظرمحمدی را کسی درک میکنه که با سیل مشکلات روبرو باشه او فعلا بزرگ و همه کاره تیمه و فشار روشه وهمه هم واستادن دارند نگاه میکنن.
    این مقاله هم واقعیتو گفته این تیم اگر حامی داشته باشه میتونه صعود بکنه . تکلیف تیمو مشخص کنین اقایان مسئولان تا مشکلات بیشتر نشده

  • کریمی گفت:

    با توجه به مشکلات سپیدرود بیایم کمپین حمایت از نظرمحمدی راه اندازی کنیم سایت باشگاه که حرف ما را گوش نمیده از آقا مهرشاد و اقا معین و آقا جلایی می خوام که این کمپین را در رود سپیدر کلید بزنن شاید صدای ما را کسی بشنوه و کاری بکنه

  • آقایی گفت:

    من با نظر آقای کریمی موافقم کمپین رسانه ای حمایت از باشگاه سپیدرود رشت متشکل از روزنامه نگاران، خبرنگاران، مدیران مسئول سایت ها تشکیل بشود . حضور تاریخی تیم فوتبال سپیدرود در لیگ برتر می تواند نقطه عطفی برای فوتبال رشت باشد. اگر سپیدرود به لیگ برتر بیاید مطمئناً شاهد پیشرفت رشت در زمینه های مختلف گردشگری، اقتصادی، فرهنگی و… خواهیم بود به همین دلیل پیشنهاد می دهم همه اهالی رسانه علاقه مند به رشت و سپیدرود با تشکیل این کمپین به حمایت از تیم فوتبال سپیدرود بپردازند.

  • حمزه گفت:

    اعضای شورای شهر رشت با طرح دو فوریتی خرید امتیاز باشگاه سپیدرود این شهر مخالفت کردند.

    به گزارش خبرگزاری تسنیم، قرار بود روز گذشته طرح دو فوریتی خرید باشگاه سپیدرود رشت توسط اعضای شورای شهر رشت بررسی شود که در نهایت با این طرح مخالفت شد. اینک قرار بر این است که یکشنبه هفتم آذرماه، موضوع خرید این باشگاه پرطرفدار و ریشه‌دار در شورای شهر رشت دوباره بررسی شود. در صورت موافقت هشت عضو از ۱۵ عضو شورای شهر، شهرداری رشت می‌تواند پیشنهاد خرید باشگاه را بدهد. البته با اختلاف نظرهای عمیقی که در اعضای شورای شهر دیده می‌شود، احتمال عدم رأی مثبت دادن به لایحه‌ی خرید سپیدرود بیشتر از رأی آوردن مطرح است.

    در این میان اما سازمان بازرسی استان گیلان اعلام کرده است که شهرداری‌ها نمی‌توانند تیمداری کنند، پس شهرداری رشت نیز نمی‌تواند مالک تیمی چون سپیدرود باشد. پس از صعود سپیدرود به لیگ دسته اول، محمدعلی ثابت‌قدم شهردار رشت مایل به خرید امتیاز این باشگاه بود که به علت قانون ذکرشده، با مخالفت رئیس وقت شورای شهر مواجه شد. پس از آن، شهرداری رشت اسپانسر تیم سپیدرود شد و با رقم ۸۴۰ میلیون تومان با این تیم قرارداد بست. اکنون این مبلغ به طور غیرمستقیم به این تیم پرداخت شده و خرج سفرهای سپیدرود می‌شود. در مقابل، پروژه‌های شهرداری روی پیراهن و سایت باشگاه سپیدرود تبلیغ می‌شود.
    در پایان هفته سیزدهم مسابقات فوتبال لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور تیم سپیدرود رشت با ۲۸ امتیاز صدرنشین جدول رده‌بندی است.

  • مهدی گفت:

    آقا فراز عزیز
    واقعا از کامنت من این استنباط رو کردی که دارم آبای ها رو تحسین میکنم؟!!!!!

  • بهرام گفت:

    آقااااااای فراز کدوم ناداوری روعرض میکنی!
    ۱پنالتی کاملا درست ویک گل سالم که ۲بار
    پشت هم به ثمررسید چطور ناداوری های فصل
    قبل که بالای۱۱تاپنالتی سالم روبرای ملوان گرفتن
    که باعث سقوط ناجوانمردانه ملوان شدناداوری ندیدی!

  • مهدی گفت:

    من و فراز عزیزم، دوتا هوادار سپیدرود کبیر داریم با هم صحبت میکنیم، من نمیدونم این آبای های بی مرام که خنجرشون از زمانهای دور توی پشت برادران رشتی و بزرگوارشون هنوز هست چرا خودشونو میندازن وسط؟!! میدونن ما اعصاب اینا رو نداریم و از کساییکه با قدرت و استعداد دیگران و با استفاده از بازیکنان رشتی و دیگر شهرهای استان و سربازهای مفت غیربومی پرچمشونو تکون میدن و افتخار میکنن خوشمون نمیاد، بازم میان توی سایت ما پرسه میزنن!! همش حواسشون به تیم بزرگ کلانشهر رشته!! وگرنه چرا هواداران سپیدرود کبیر نمیرن توی شلخت کلاب و . . . . ؟!!

  • فراز گفت:

    مهدی ۲۴ / آبان / ۱۳۹۵ ساعت: ۱۱:۴۴
    واقعا دم این تیم جوان و انرژیک ملوان و مربی بادانششون گرم.
    (((( فکر می کنم همینطور باشه اما مهم نیست ))))

  • فراز گفت:

    بهرام جان لطفا بازی خیبر ملوان رو یکبار دیگه ببین چون کامل دیدمش..
    سرشونو بریدن این داورا!!
    بعدشم برو نظر کارشناسارو در مورد خطا ها و صحنه های مشکوک بازی بخون..