وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

یادداشت وارده – یک دنیا آرزو برای سپیدرود دوباره پرآب شده

آیدین اسماعیلی

روابط عمومی باشگاه سپیدرود از تمام فوتبال دوستان و هواداران سپیدرود دعوت به عمل می آورد تا نوشته ها و نظرات خود در خصوص وقایع مرتبط با سپیدرود را برای ما ارسال کنید تا در وقت مقتضی آن را در سایت رسمی باشگاه منتشر نماییم. ما به شما اطمینان می دهیم که تک تک نوشته ها و نظرات شما را به دقت مطالعه می کنیم و آن را در اختیار افراد ذی ربط خواهیم گذاشت.

یادمان هست و یادتان باشد که تنها دلیل ماندگاری رودخروشان شمال ارتباط ناگسستنی اش با سرچشمه ی همیشه جوشانش که همان هوادارانند، می باشد. سپیدرود و سپیدرودی ریشه در تاریخ گیلان زمین دارد.

وب سایت فرهنگی ورزشی سپیدرود – در روزهایی که سپیدرود پس از سال ها جان تازه ای گرفته و در تکاپوی صعود است و بردهای پی در پی از پس یکدیگر برای سپیدرود مان از راه می رسد، سر ذوق آمدم تا چند خطی برای پسران بارانی شهر رشت بنگارم.

پسرانی که دوباره امید را برای ما به ارمغان آوردند و روزهای شیرین مان را دوباره تکرار کردند و حال آماده ی صعود به لیگ یک هستند.

آری، سپیدرود مان پرآب شده و خروشان تر از همیشه است و ماهی هایش دیگر از ترس کم آبی و مرگ کوچ نمی کنند.

حالا همه در این روزها در اطراف رودخانه پر آب شمال شادند و سبک بال.

اما ترس از شادی های زودگذر همیشه وجود دارد. خوشحالی هایی که برای مردم این خطه همیشه مقطعی بوده است. مردمان قوم گیل عادت دارند به خوشی های زودگذر و اینکه یک روز خبری بیاید و همه شادی ها را ببرد. عادت دارند روزی که همه شادند را با آواری چون اختلاس به عزا تبدیل کنند!

اما حالا دیگر نوبت ماست. برخیز سپیدرود، برخیز و این باراستوارتر از همیشه.

حالا دیگر همه ی گیلان تورا می خواهد، همه گیلان موفقیت تورا می جوید.

ما همه منتظر کولاک تو هستیم. منتظر خروشیدن تو. این بار دیگر می خواهیم با تو رویا پردازی کنیم. آرزو های مان را با تو به واقعیت تبدیل نماییم. آخرمیدانی ما یک دنیا آرزو داریم.

از تو می خواهیم که برای مان برآورده اش سازی. و البته ما هم تا آخر پشتت ایستاده ایم.

مثل همیشه بیشتر از یک هواداریم برایت پس تو هم بیشتر از یک تیم باش برایمان…

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × یک =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

12 دیدگاه ارسال شده است

  • مجتبی گفت:

    آیدین جان ؛ فوق العاده بود ! اما یه پیشنهاد برات دارم البته به عنوان برادر کوچیک … من هرگز یه عالمه آرزو واسه تیمم دارم ! که باید بدونم رسیدن به همه شون در حال حاضر امکان پذیر نیست … اون جریانی رو که تو نوشته ات آوردی و آخرش به اختلاس کشیده شد … کاملاً مقوله جدایی هست با جریان سپیدرود ! مالکان سپیدرود قبل از تیم داری هم معروف بودند در بین اهالی کار و بار خودشون ؛ ونیاز نبود به این مقوله وارد بشن ! پس نشون میده که اینا اومدن کار بکنن ؛ ….اینجا سؤال پیش میاد ؛ آیا اینا عشق سپیدرود یا عشق مردم دارند ؟
    نه میشه گفت نه ! نه میشه گفت آره … هر چی بگیم میشه قصاص قبل از جنایت !!! اما شواهد معلومه که میخوان از این راه درآمد زایی عقلانی داشته باشه که این میتونه منطقی تر بشه ، البته اون طوری که خودت می دونی دولت به افرادی که تیم داری ورزشی انجام میدن تسهیلات ویژه در پرداخت مالیات میده!!! به هر حال مالکان سپیدرود فعلی با انگیزه های اقتصادی و بعداز اون باید به رایزنی مسئولان گیلانی در ترغیب این افراد به این امر اشاره کرد … شاید سرنوشت جا گذاشتن تیم های ورزشی توسط مالکان متمول محتمل برای سپیدرود هم تکرار بشه … اما جریانش سراپا با داستان دیگر تیم رشتی فرق داره آیدین دوست داشتنی …
    آیدین جان این مالکان سپیدرود ؛ افکار اقتصادی دارند و من حرف بعضی ها که میگن اینا می خوان نماینده مجلس بشن و فلان وبهمان رو هم قبول ندارم … هیچ عقل سلیمی قبول نمیکنه که شخصی بیاد و 300 میلیون وبیشتر بده و امتیاز یه تیم دسته دومی رو واسه سپیدرود دسته سومی بخره و بره افشین ناظمی رو بیاره ومصطفی حاجتی و الماس خاله و همرنگ و دروازه بان نیروی زمینی که از ده تیم لیگ یکی پیشنهاد داشت و با همون مبالغ به سپیدرود پیوست رو بیاره… و انگیزش از این همه خرج فقط نمایندگی مجلس باشه !!! آره داداش جان ، درسته اون میتونه در طول 4 سال دو برابر این پول ها رو تو مجلس به دست بیاره … ولی با نصف پول هایی که واسه سپیدرود تا امروز خرج کرد؛ هر مهره ای رو از هر شهری دوس داشت با پول می فرستاد مجلس … پس خیالت جمه باشه آیدین جان …
    بابت دغدغه ای که داری تشکر

  • مجتبی گفت:

    دوستان بابت غلط املایی که در متنم بود معذرت خواهی میکنم

  • فرهادسپیدرود گفت:

    من در مورد هیچکدوم از اعضای هیئت مدیره سپیدرود نظری ندارم جز اقای تامینی ..اگه دور و بر سپیدرود پیداش شده فقط و فقط بخاطر منافع شخصی هستش..درسته که الان هم نماینده هستش ولی جاه طلبی و عشق قدرت امثال تامینی پایانی نداره..حالا از ما گفتن بود..امثال تامینی با استفاده از نام باشگاه ورزشی حتما تو منطقه ازاد نقشه های زیادی تو سر دارن و صد البته معافیتهای مالیاتی..بهر حال امیدوارم که پای ساسیون تو این تیم باز نشه ..جاوید ارتش سرخ

  • حسن گفت:

    سلام . چند سال قبل این قانون بود اما چند سالی است این قانون ملغی شده و هیچ باشگاه ورزشی از معافیت مالیاتی برخوردار نیست و اطلاعات آقای مجتبی نادرست است.

  • بهروزی گفت:

    سلام . سرمایه گذاری در لیگ 2 فوتبال هیچ منفعتی ندارد اگر سود داشت الان پاشنه تربیت بدنی را از جا در آورده بودند . اینجا عشق است پول نیست باور نمی کنید .

  • شروین گفت:

    درود دوستان. از روز اول که تیم جدید امدند بحث نیت انتخاباتی آنان مطرح بود و بیش از همه بنده خدا آقای دکتر عبدالهی سیبل شدند در حالی که ایشان نیازی به این نوع کارها ندارد و به فکر انتخابات هم نیست . انتخابات برنامه و سازوکار دیگری نیاز دارد که با باشگاه داری نمی خواند .

  • شاد گفت:

    داماش که تیم لیگ برتری بود در انتخابات شورا از چند نفر حمایت کرد و چند نفر رای آوردند؟ حتی آقای الماسخاله که رییس هیات فوتبال بود و مورد حمایت مستقیم باشگاه داماش در شورا رای نیاورد . واقع بین باشیم دوستان .

  • کریم سعیدی گفت:

    سلام.من فکر می کنم هنوز هواداران سپیدرود با تیم جدید مدیریتی سپیدرود آشنا نیستند این ابهام ها را باید پاسخ بدهند سود اقتصادی ، معافیت مالیاتی ، انتخابات و نمایندگی مجلس از جمله این ابهام ها هستند. ما در شرایطی هستیم که باید از تیم و باشگاه حمایت شود و صحبت های حاشیه ای و تردید آفرینی مشکل ما را حل نمی کند . موفق باشید

  • جعفر گفت:

    سپیدرود می تواند حیات بخش باشد و به مردم شهر باران های نقره ای انگیزه و نشاط و شادابی ببخشد اما تا زمانی که قوی نباشیم به اهدافمان نمی رسیم . پس اگر طرح اقتصادی و تبلیغاتی داریم و یا امکانی برایمان فراهم است به مدیران باشگاه ارایه دهیم و کمک کنیم تا سپیدرود قدرتمند شود .

  • فرهاد گفت:

    من هم با آقای کریم سعیدی هم عقیده هستم دوستان تیم به مرحله حساسی رسیده لطفا” به حاشیه نزنید و انرژی خود را برای تقویت روحی تیم و تشویق بچه ها بگذارید وقت برای طرح این نوع مباحث زیاد است ولی حالا وقت آن نیست بعدا” شاید

  • سید استقامت گفت:

    باسلام از مدیریت سپید رود خواستارم با هودارن جلسه ای برگزار نماید تا هواداران از مسایل باشگاه بیشتر آشناشوند وکانونی برای هواداران سپید رود ایجاد نمایید

  • مرافن گفت:

    سلام ؛ فقط و فقط مربی و تمرین : با حرفای پوچ و بی اساس وقت همدیگرًو نگیرید! شروع کنید به تمرین! مسخره بازی رو کنار گذاشته و یک تیم ازجوانان و باتجربه ها برای لیگ اماده کنید ! اوضاع خیلی خرابه! باعث خنده لیگ نشیم!