وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

یادداشت ویژه – سپیدرود مهمان ویژه لیگ برتر

وب سایت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرود – برای یک بازی تدارکاتی در رشت، در زمین چمن دانشکده‌ای که در جاده رشت – تهران است و از مرکز شهر فاصله دارد، حدود ۲۰۰۰ نفر می‌روند؛ تماشاگرانی که با عشق و تعصبی مثالزدنی بازی‌های سپیدرود را تماشا می‌کنند.

به گزارش سایت سپیدرود و به نقل از روزنامه خبرورزشی، کیست که نداند فصل گذشته در رقابت‌های لیگ آزادگان این هواداران فوتبال رشت بودند که دست به دست هم دادند و سپیدرود را قهرمان کردند.

این عشق پس از ۵۰ سال هنوز میان رشتی‌ها زنده است. عجیب است اما باور کنید سپیدرود جزئی از فرهنگ مردم این شهر است. پیر و جوان هم ندارد. حتی بانوان رشتی برای تماشای بازی‌های این تیم عطش دارند‌؛ لحظه‌ای که سپیدرود در ورزشگاه عضدی به میدان می‌رود، در هیچ نقطه‌ای از شهر صدا نمی‌شنوید.

این‌ها از مزایای تیمی است که یک عشق قدیمی را پشت خود دارد. یک عشق بی‌مثال… وقتی دو هزار نفر برای تماشای یک بازی به مجموعه ورزشی دانشکده گیلان می‌روند، یعنی فقط عشق آنها را می‌کشاند.

یادتان باشد حالا که قرعه‌کشی رقابت‌های لیگ انجام شده، در این فصل یک مهمان ویژه داریم؛ مهمانی که هرگز در این سطح از رقابت‌های فوتبال ظاهر نشده. مهمانی که همیشه نامش در فوتبال گیلان بوده و بیشتر از نامش، مردم با خاطراتش زندگی کرده‌اند.

لیگ نه یک مهمان که مهمانان ویژه‌ای دارد‌؛ طرفداران سپیدرود رشت به فضای رقابتی فوتبال ایران شور، انگیزه و نفس دوباره می‌دهند.

همه بازی‌هایی که سپیدرود در رشت به میدان می‌رود، کمتر از ۱۵ هزار تماشاگر ندارد. شک نکنید و تردید نداشته باشید این مهمان تازه از راه رسیده اما قدیمی و دوست‌داشتنی است.

آشنایی است که مدت‌ها در فوتبال ما غریبه بود. امروز آمده تا با این همه هوادار به فوتبال ایران بگوید قدر تیم‌های مردمی را داشته باشیم.

اجازه بدهیم مردم با این تیم‌ها کیف کنند و نفس بکشند. تجربه عاشقی با فوتبال. مثل همان کاری که در کشورهای دیگر می‌کنند. امتحان کنیم با سپیدرود، با ملوان، با ابومسلم، با برق شیراز.

ببینید چه اسم‌های قشنگی داریم‌؛ با راه‌آهن، با صنعت نفت آبادان، با تراکتورسازی، با سپاهان… این همه نام اصیل در فوتبال داریم. چرا با آنها کیف نکنیم. لذت فوتبال به همین چیزهاست. فوتبالی که شهر به شهر مردم را به ورزشگاه می‌کشاند…

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × یک =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

1 دیدگاه ارسال شده است

  • پاسکیاب گفت:

    سپیدرود یعتی تاریخ یک شهر.تاریح زجرهای یک قوم.تاریخ بی مسئولیتی مسئولان.تاریخ رود خروشان جنوب دریای کاسپین.تاریخ گیلک.