وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

یارب آن یار سفر کرده که صد قافله دل همره اوست / هر کجا هست خدایا به سلامت دارش

وب سایت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرود – کاروان گیلانی های حاضر در بازی های آسیایی متشکل از چهارده مرد و سه زن می باشد که در شش رشته ورزشی با حریفان به رقابت خواهند پرداخت.

هفدهمین دوره بازی های آسیایی در حالی به صورت رسمی آغاز شده است که کاروان ایران 276 ورزشکار را به این مسابقات اعزام کرده است و در میان کاروان اعزامی به این مسابقات هفده ورزشکار و مربی گیلانی هم در این مسابقات حاضر خواهند بود.

بنابراین گزارش در جمع گیلانی های کاوران آسیایی کشورمان نام ده ورزشکار که متشکل از دو زن و هشت مرد هستند و هفت سرمربی که از یک زن و شش مرد تشکیل شده اند، به چشم می خورد.

ده ورزشکار اعزامی از گیلان در شش رشته قایقرانی، کاراته، بوکس، بسکتبال، کبدی و شمسیربازی در اینچئون حاضر خواهند بود که حمیرا برزگر و نازنین ملایی در رشته قایقرانی بانوان، سعید فضل اولی و علی آقا میرزایی در رشته کایاک، امیر رهنمای رونقی در رشته رویین، سعید حسنی پور در رشته کاراته، امین قاسمی پور در رشته بوکس، اصغر کاردوست در رشته بسکتبال، فرهاد رحیمی در رشته کبدی، محمد رهبری در رشته شمشیربازی ورزشکاران گیلانی کاروان ایران را تشکیل می دهند.

همچنین هفت سرمربی گیلانی در چهار رشته کاراته، وزنه برداری، ووشو و قایقرانی که در راس آنها چهره شاخص ورزش گیلان، مسعود رهنما مدیر کل ورزش و جوانان استان گیلان قرار دارد هم، به این مسابقات اعزام شده اند.

مسعود راهنما به عنوان سرمربی تیم ملی کاراته، سید هادی پانزوان به عنوان مربی وزنه برداری، آمنه احسانی نژاد به عنوان مربی ووشو، ایرج اقلیمی به عنوان سرمربی قایقرانی و آیگون پژوهش، انوش عباسی و الیاس اقلیمی به عنوان مربیان قایقرانی در اینچئون حضور دارند.

البته دکتر علی افتخاری عضو کمیته ملی المپیک نیز به عنوان یک گیلانی دیگر کاروان ایران را در کره جنوبی همراهی می کند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان گیلان که از چهره های جهانی ورزش گیلان است در دوره گذشته بازیهای آسیایی در گوانگژوی چین هم به عنوان سرمربی تیم ملی کاراته حضور داشت و توانست با کسب مقام قهرمانی درکاراته بهترین نتیجه تاریخ کاراته ایران در این بازی ها را به دست آورد.

وی پیش از حضورش در این مسابقات گفت: نتایج بی نظیر تیم های مختلف ورزشی در میادین بزرگ جهانی دل مردم ایران راشاد می کند و این موفقیت های غرورآفرین، مطمئناً دربازی های آسیایی کره جنوبی هم ادامه خواهد داشت. استاد راهنما در ادامه گفت: در ورزش دو دسته افراد وجود دارند، عده ای در ورزش بزرگ شده اند و عده ای که با ورزش بزرگ شده و از بزرگی ورزش شخصیت گرفته اند.

روابط عمومی باشگاه فرهنگی – ورزشی سپیدرود ضمن ابراز امیدواری برای موفقیت کاروان ورزشی ایران و به خصوص گیلانی های حاضر در این مسابقات از همه هواداران تیم ریشه دار شمال می خواهد تا دعای خیر خود را بدرقه قهرمانان ملی استان سرسبز گیلان نمایند.

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

6 + 1 =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

3 دیدگاه ارسال شده است

  • مجتبی گفت:

    امیدوارم اینا دیگه مثل فوتبالیست ها آبروریزی نکنن ! خدا کنه پرچم ما رو حفظ کنن

  • سهراب گفت:

    سلام . سایت باشگاه سپیدرود چقدر ارام ٰ، با یرنامه و سیستمی حرکت می کند . اگر چه سایت هنور از نظر ساختاری مشکل دارد و نیاز مخاطب را تامین نمی کند و باید برایش فکری بکنید اما با وضعیت سابق تفاوت بسیاری دارد و جالب این است که به بخش های فرهنگی و علمی هم اهمیت میدهد و اخبار را پوشش می دهد بروز است و می شود درک کرد که سپید رود جاری است و ماهی ها حیات دارند! .

  • پژمان گفت:

    سلام دوستان .باید از این همه قدر شناسی تشکر کرد که باشگاه سپیدرود انجام می دهد . ممنونیم که چه باشکوه نمایندگان ورزش گیلان را بدرقه کردید. امیدوارم موفق باشید.