وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

یکه تازی سپیدرود رشت در لیگ فوتبال جوانان گیلان

وب سایت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرودتیم فوتبال سپیدرود رشت با برتری در هفته شانزدهم لیگ برتر جوانان گیلان به یکه تازی خود در این مسابقات ادامه داد.

در جریان این رقابت ها ، تیم های فوتبال جوانان سپیدرود رشت و نیل رود جوکندان تالش رو در روی هم قرار گرفتند که در نهایت تیم فوتبال جوانان سپیدرود در یک بازی برتر و پرگل با نتیجه چهار بر یک حریف خود را شکست داد.

سپیدرودی ها که در رقابت های لیگ برتر جوانان گیلان قدرتمند ظاهر شده و همچنان صدرنشین این رقابت ها هستند ، در این دیدار نیز برابر تیم نیل رود جوکندان به یک پیروزی پرگل دیگر دست یافتند تا با ادامه روند صدرنشینی فاصله اش را با سایر رقبا افزایش دهد.

همچنین در سایر بازی های برگزار شده از هفته شانزدهم این رقابت ها ، بازی تیم های فوتبال جوانان شهرداری فومن و شهرداری رشت با نتیجه مساوی بدون گل خاتمه یافت و دیدار دو تیم  همشهری بنادر و دریانوردی با شهدای نویر بندرانزلی نیز با نتیجه مساوی یک بر یک به اتمام رسید.

در سایر دیدارها نیز ، بازی تیم های فوتبال جوانان شهرداری تولمشهر و نصر رشت با نتیجه مساوی بدون گل پایان یافت و تیم فوتبال جوانان شهرداری ماسال با نتیجه دو بر صفر برابر تیم فوتبال آینده سازان سیاهکل به برتری رسید.

 در جدول رده بندی این رقابت ها و تا پایان هفته شانزدهم لیگ جوانان گیلان ، تیم سپیدرود رشت با کسب ۴۲ امتیاز همچنان صدرنشین است ، تیم فوتبال جوانان شهرداری فومن با کسب ۳۴ امتیاز در مکان دوم قرار دارد و تیم فوتبال جوانان شهرداری رشت با کسب ۲۹ امتیاز در رتبه سوم قرار دارد.

در رقابت های فوتبال لیگ برتر جوانان باشگاه های استان گیلان ، ۱۲ تیم  به صورت دوره ای و رفت و برگشت در یک گروه با هم به رقابت می پردازند.

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × 3 =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.