وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

۵ تساوی، ۱۱گل و ۱۱ امتیاز حاصل لیگ یک

وب سایت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرودبازی های هفته بیستم لیگ دسته اول برگزار شد و از هشت دیدار برگزار شده پنج دیدار با تساوی به پایان رسید!

به گزارش سایت سپیدرود و به نقل از ورزش سه، هشت بازی هفته بیستم لیگ دسته اول در دو روز اخیر برگزار شد اما تیم های حاضر در این بازی ها نتوانستند نتایج خوبی به دست بیاورند و از هشت دیدار برگزار شد در پنج بازی، تساوی، نتیجه پایانی بازی بود. سه تساوی بدون گل و دو تساوی با نتیجه یک بر یک.

دیدار تیم های داماش و ملوان در رشت، گل ریحان و سرخ پوشان پاکدشت در کرج و فجرسپاسی و استقلال خوزستان در شیراز با تساوی بدون گل به پایان رسید.

دو بازی از دیدارهای برگزار شده در بازی های این هفته یعنی دیدار تیم های بادران تهران و رایکای بابل و بازی دو تیم نود ارومیه و آلومینیوم اراک نیز با تساوی یک بر یک به اتمام رسید.

در این میان سه بازی نیز با نتیجه ای غیر از تساوی به پایان رسید و هر سه دیدار مورد نظر نیز روز گذشته برگزار شد. تیم مس رفسنجان که این روزها در صدر جدول رده بندی حضور دارد در بازی برابر تیم قشقایی شیراز تن به شکست دو بر یک داد.

مس کرمان موفق شد با یک گل از سد تیم آرمان گهر بگذرد و دیدار پایانی نیز بین دو تیم خوشه طلایی ساوه و شهرداری تبریز بود که در نهایت با پیروزی دو بر یک نماینده ساوه تمام شد.

به این ترتیب از هشت دیدار این هفته از بازی های لیگ یک تنها ۱۱ امتیاز حاصل شد و ۱۱ گل نیز رد و بدل شد.

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شش − 3 =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.