وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

۸ تغییری که در لیگ یک ثبت شد

وب سایت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرودپرونده نیم فصل رقابت های فوتبال قهرمانی دسته اول باشگاه های کشور در حالی بسته شد که ۸ تیم تغییراتی در کادر فنی خود ایجاد کردند.

به گزارش سایت سپیدرود و به نقل از ورزش سه، این میزان تغییر نشان می دهد امنیت شغلی مربیان از بین رفته است و نتیجه تنها ملاک ادامه حضور آنها در راس کادر فنی تیم است.

در چنین شرایطی به طور حتم ارایه بازی زیبا، بازیکن سازی و از همه مهتر برنامه ریزی بلند مدت از تقویم تیم ها حذف می شود. گویی در این لیگ همه تیم ها باید به دنبال صعود به لیگ برتر باشند در حالی که سهمیه صعود تنها دو تیم است.

نکته جالب در رقابت های فوتبال قهرمانی دسته اول باشگاه های کشور؛ دیگر اینطور نیست که تیم های نیمه پایین جدول دست به تغییر در کادر فنی خود بزنند.

تیم های نیمه بالای جدول هم دست به چنین کاری می زنند و همه این ها نشان می دهد، آستانه تحمل هیات مدیره تیم ها پایین آمده است و همه اهداف خود در فوتبال را در نتیجه جستجو می کنند.

طبیعتا این یک سم برای فوتبال است. تیمی در لیگ یک می تواند داعیه صعود داشته باشد که جدا از موفقیت در مسایل فنی از نظر امکانات سخت افزاری و نرم افزاری به اندازه تیم های لیگ برتری باشد چون از پایان لیگ یک تا شروع لیگ برتر تنها دو سه ماه فرصت است و نمی توان در این فرصت همه امکانات را مهیا کرد.

شاید به همین دلیل است که دو تیم صعود کرده به لیگ برتر در فصل گذشته نامزدهای سقوط به لیگ یک در فصل جاری هستند.

تیم هایی که کادر فنی آنها تغییر کرده از این قرار است؛ با این توضیح، اعدادی که در ابتدا جلو نام تیم ها قرار گرفته است، موقعیتشان در جدول رده بندی بازی ها است.

۶-خوشه طلایی:  محسن عاشوری – ؟

۷ -قشقایی شیراز: غلامرضا عنایتی – مهدی فروردین

۱۲-سرخپوشان پاکدشت: علی نیکبخت – امیر حسین فشنگچی – غلامرضا عنایتی

۱۴- استقلال خوزستان: مجید باقری نیا – سهراب بختیاری زاده

۱۵-ملوان: علی لطیفی – محمد احمدزاده

۱۶-سپیدرود رشت: علی نظر محمدی – نادر دست نشان

۱۷-رایکا بابل: مهران نجفی – حسین مسگر ساروی – هادی شکوری

۱۸-شهرداری تبریز: یونس باهنر – بهاالدین پناهی

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفت − دو =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.