وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

آبشک: شهرم رشت است اما سپیدرود را می بریم! / باشگاه نساجی: با قدرت همه شایعات را شکست می‌دهیم

وب سایت فرهنگی ورزشی سپیدرود – هافبک تیم نساجی می‌گوید که انگیزه بالایی برای تقابل با سپیدرود دارند و هدفی جز کسب برد در این دیدار نخواهند داشت.

یکی از مهم‌ترین مسابقات هفته بیست و نهم لیگ برتر در رشت برگزار می‌شود. جایی که سپیدرود میزبان نساجی است تا با شکست آن‌ها در دربی شمال کشور شانس خود برای بقا در لیگ برتر را افزایش دهد و چشم به آینده بدوزد.

اما یکی از بازیکنانی که سابقه پوشیدن پیراهن هر دو تیم را دارد، محمد آبشک است. هافبک حال حاضر نساجی که فوتبال خود را از تیم شهرش یعنی سپیدرود آغاز کرده است. از او در مورد این بازی حساس پرسیدیم و گفت: بازی سپیدرود و نفت مسجدسلیمان را دیدم.

هر دو تیم خوب بودند و می‌توانستند برنده باشند اما نتیجه مساوی حاکم میدان شد تا حساسیت دربی شمال بالاتر برود. سپیدرود تیم شهر من است و فوتبال را از آنجا  شروع کردم اما در حال حاضر عضو نساجی هستم و تعهد بالایی به پیراهن این تیم دارم.

وی در ادامه سخنان خود گفت: نه تنها من بلکه همه بازیکنان با تمام وجود خود در این میدان حاضر می‌شویم تا حق به حقدار برسد. ما باید در زمین تلاش خود را انجام دهیم تا هر تیمی که توان بیشتری دارد برنده این مسابقه سخت باشد.

تمامی بازیکنان نساجی به پیراهن و تماشاگران غیرت دارند و مطمئن باشید بر خلاف سخنان مطرح شده ما با مردانگی مقابل سپیدرود حاضر می‌شویم تا همه چیز فوتبالی مشخص شود.

نساجی در حال حاضر با ۳۰ امتیاز در رده یازدهم جدول قرار دارد و حضورش در لیگ نوزدهم قطعی شده است. آبشک در مورد شرایط این تیم و خودش نیز گفت: متاسفانه علی‌رغم نمایش خوبی که داشتیم برابر صنعت نفت باختیم.

معتقدم تیم ما با توجه به اینکه اولین فصل حضور خود در لیگ برتر را پشت سر می‌گذارد و همچنین اشتباهات زیاد داوری علیه تیم وجود داشت، نتایج خوبی به دست آورد.

در نیم فصل اول با آقای نکونام ثبات خوبی را پشت سر گذاشتیم. در نیم فصل دوم هم آقای جلالی آمدند و با توجه به همه مشکلاتی که وجود داشت خوشبختانه تیم را در میانه جدول نگه داشتند. حالا هم با توجه به قراردادی که با باشگاه داریم در دو بازی آخر با تمام توان حاضر می‌شویم تا لیگ را با یک خاطره خوش به پایان برسانیم.

بیانیه باشگاه نساجی در آستانه بازی با سپیدرود: با قدرت همه شایعات را شکست می‌دهیم

مسئولان باشگاه نساجی در آستانه بازی با سپیدرود بیانیه‌ای منتشر و هدف خود را مبارزه با شایعات و شکست نماینده گیلان اعلام کردند.

هفته بیست و نهم مسابقات لیگ برتر یک بازی حساس را به خود می‌بیند. سپیدرود در خانه برابر نساجی قرار می‌گیرد تا با کسب برد برابر حریف مازنی شانس بقا را افزایش دهد و امیدوار به هفته آخر لیگ هجدهم باشد. در این میان شایعات زیادی حول محور هر دو تیم به وجود آمده است.

به همین دلیل باشگاه نساجی بیانیه‌ای منتشر کرده و در آن می‌گوید:

همواره آن چیزی که ورزش قهرمانی را حیات و نشاط می‌بخشد، حفظ و مانایی روح پهلوانی است و فوتبال به‌عنوان پرطرفدارترین رشته ورزشی از این قاعده مستثنی نیست.

گاهی برخی از اتفاقات اراده الهی‌ است که در سرنوشت یک ورزشکار یا یک تیم نوشته شده و خارج از دست‌ها و دخالت‌های انسانی به‌وقوع می‌پیوندد، به‌عنوان مثال صعود تاریخی تیم نساجی مازندران به لیگ برتر یکی از اتفاقاتی بود که با توجه و نگاه ویژه خدای رحمان رقم خورد.

هرچند برای عده‌ای کج فهم قدرت لایزال الهی طبیعی نیست اما چیزی که ما به‌عنوان مالکان باشگاه نساجی چه در عرصه ورزش و چه در مقوله کاری بدان تأکید داریم، رعایت اصول و اخلاق انسانی است.

در واقع تنها چیزی که در کنار شیرینی و تلخی رویدادهای ورزشی ماندگار بوده، همان منش و کردار پهلوانانه است؛ با توجه به برخی شایعات به ‌وجود آمده در آستانه دیدار تیم‌های ریشه‌دار نساجی مازندران و سپیدرود رشت، فرصت را مغتنم شمرده برای تنویر افکار عمومی به کادر فنی و بازیکنان‌مان اعلام می‌داریم.

همچون همه بازی‌هایی که در ۲۸ هفته لیگ برتر به میدان آمده‌ایم، در این رقابت نیز شرافتمندانه و جوانمردانه به‌دور از هر گونه حواشی و تعارفات برای کسب ۳ امتیاز و ارتقای جایگاه نساجی مازندران در جدول رده‌بندی به رقابت خواهیم پرداخت و حرف و حدیث‌های رواج یافته در فضای مجازی در اراده ما خللی ایجاد نخواهد کرد.

نساجی مازندران در تمام این فصل و فصول گذشته و مقابل همه تیم‌ها با اراده پا به میدان گذاشته و دو بازی پیش‌رو نیز برای همه مالکان، مدیران، مربیان و بازیکنان تیم مانند سایر دیدارها تنها محلی است برای نشان دادن توانایی‌هایمان و اجازه نمی‌دهیم عده‌ای کج اندیش با افکار پلید خود فضای فوتبال را از طریق تیم ریشه‌دار و مردمی نساجی مازندران آشفته و آلوده کنند.

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده − 13 =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.