وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

استتوس روز – کاش این خوشی ها متوقف نشود

عماد واسع

وب سایت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرود – این خوشحالی ها، این ترس از اینکه فخر نفروشیم، تا چشم مان نزنند، اینکه توی خلوتمان خدا خدا کنیم، همین طور بمانیم.

روی سکو خوشی را خیرات کنیم، مردمان شهرمان را روان شاد در سر مستی روانه خانه شان کنیم.

یکی باید توی این عکس باشد که نیازی به گشتن نیست، این مردمان ما، این ها که همه، از یک طبقه بالاتر نیستند، آنهایی که دارند از جان مایه می گذارند، آنها حرص تیم را شبانه روز می خورند.

جانشان به لب می رسد، اما رابطه هیچ وقت بهم نمی زنند، این ها که برای تیم شان بارها جان داده اند، آخ که کاش می شد، برای همه این تصاویر و اسلاید حرف داشت…

مثل گزارشی از موسیقی موتزارت یا بتوون، این ها که توی یک روز بارانی دارند خودشان و سلامت شان را پیشکش تیم محبوبشان می کنند.

مثل امروز که یک روزنامه مجانی از دکه آقا جلال سر سعدی عاید من بود.

وقتی می بریم، فردای روز شهر را دوست دارم فقط قدم بزنم، بروم توی بازار، بروم توی دل آنهایی که هنوز عطش شوق شان نخفته، هنوز دارند صحنه به صحنه گل را بازی می کنند.

برای آنها، که دوست دارند همه دردها را یک تیم از بین ببرد، برای آنهایی که دست می اندازند دور گردن بازیکنان و سر و صورتشان را بوسه باران می کنند.

آنهایی که بی چشمداشت همیشه بوده اند، شاید با انبوه حضورشان هیچ گاه به چشم منفعت طلبان دیده نشده اند، اما بوده اند، آنها که اشک شان دم مشکان است.

… و دوست دارند این خوشی های یک لحظه هم متوقف نشود.

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × 4 =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

1 دیدگاه ارسال شده است