وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

اولین برد خارج از خانه تاریخی سرخپوشان با جادوگر / امید فولاد به بازگشت کاپیتان

وب سایت فرهنگی ورزشی سپیدرود – تیم سپیدرود رشت با شکست فولاد خوزستان به اولین برد خارج از خانه خود در تاریخ لیگ برتر دست یافت.

به گزارش سایت سپیدرود و به نقل از ورزش سه، تیم سپیدرود رشت روز گذشته در اهواز به مصاف فولاد خوزستان رفت و در انتها با تک گل حسین ابراهیمی این تیم را شکست داد و به سه امتیاز شیرین دیگر دست یافت تا حالا بعد از مدت‌ها از انتهای جدول فاصله گرفته باشد.

نکته جالب توجه این است که سپیدرودی‌ها طی دو فصل حضور خود در لیگ برتر تا به اینجا بردی در مسابقات خارج از خانه کسب نکرده بودند و حالا به اولین بردشان از این حیث در تاریخ لیگ برتر رسیده اند.

آخرین پیروزی سرخپوشان گیلانی به ۲۲ فروردین سال ۹۵ برمی‌گردد؛ جایی که اکسین البرز را با نتیجه ۲-۱ شکست دادند و گام بزرگی برای صعود به لیگ یک برداشتند.

این تیم در لیگ هفدهم هیچ برد خارج از خانه‌ای را هم به دست نیاورد تا فولاد خوزستان اولین پیروزی تاریخ لیگ برتر آن‌ها در مسابقات خارج از خانه باشد.

سپیدرودی ها در حالی توانستند سه امتیاز این مسابقه را به دست آورند که یک ضربه پنالتی هم از دست داده و نتوانستند فاصله خود با حریف اهوازی را بیشتر کنند.

امید فولاد به بازگشت کاپیتان

تیم فولاد خوزستان روز گذشته در نیمه دوم بازی مقابل سپیدرود از حضور کاپیتان خود بهره برد.

در چارچوب هفته دوازدهم لیگ برتر روز گذشته تیم فولاد خوزستان میزبان سپیدرود رشت بود. در روزی که فولادی ها امید داشتند با کسب یک پیروزی به بحران هفته های اخیر پایان دهند، نیمه اول برای این تیم خوب پیش نرفت و با دریافت یک گل و اخراج شدن یک بازیکن همراه بود.

همین مسائل کادر فنی این تیم را به تکاپو انداخت تا تغییراتی را برای نیمه دوم ایجاد کند. یکی از تغییرات ورود ایوب والی به زمین بود تا بتواند جای خالی میلاد بدرقه را پس از اخراج پر کند.

والی پس از مصدومیت چند هفته ای خود سرانجام دیروز به ترکیب فولاد برگشت و یک نیمه برای سرخپوشان بازی کرد.

هرچند نتیجه مناسبی برای فولاد در نیمه دوم بازی دیروز رقم نخورد، اما بازگشت والی بعد از دو ماه خبر خوبی است و این امید را به اهوازی ها می دهد که نابسامانی های خط دفاع این تیم تا حدودی کمتر از قبل شود.

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × 1 =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.