وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

برگزاری جلسه مشترک کادرفنی و مدیریتی باشگاه سپیدرود + تصاویر

وب سایت فرهنگی ورزشی سپیدرود – عصر پنجشنبه جلسه مشترک کادرفنی و مدیریتی باشگاه سپیدرود در دفتر این باشگاه برگزار شد.

به گزارش سایت سپیدرود، در این جلسه که با حضور مهندس حیدری مدیرعامل باشگاه و علی نظرمحمدی سرمربی سپیدرود تشکیل شد، علی عشوری زاد، ساسان صادقی، حامد طباطبایی و محمد میرترابی از اعضای کادرفنی تیم سپیدرود حضور داشتند.

در ابتدا برنامه های زمان بندی و پیش فصل سپیدرود مورد بررسی قرار گرفت و برای آماده سازی سپیدرود تا شروع مسابقات لیگ دسته اول راهکارهای اعضای حاضر در جلسه ارایه شد.

در ادامه آنالیز بازیکنانی که در فصل جدید در سپیدرود حضور خواهند داشت از سوی اعضای کادرفنی به تفکیک نفرات و پست بازیکنان مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت و در خصوص جذب نفرات در پست های مورد نیاز بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

در بخش دیگر از این جلسه گزارشی از چهار جلسه تست همگانی باشگاه و خروجی نفرات برگزیده شده از سوی کادرفنی ارایه شد.

به گزارش روابط عمومی باشگاه سپیدرود قرار است ظرف پنجشنبه و آدینه چند بازیکنان جدید با این تیم قرار منعقد کنند.

سپیدرود در شرایطی فصل جدید را آغاز کرد که به جز میثم فردوسی تمامی بازیکنان این تیم با قراردادهای یک ساله از این تیم جدا شده بودند و کادرفنی و مدیریتی سپیدرود به مجبور به ساختن یک تیم کاملا جدید با جذب نفرات تازه نفس کردند.

سپیدرود موفق شده است تا امروز با پویا نزهتی و میثم فردوسی از فصل گذشته تمدید قرارداد کند و با مهیار نوری، امید سام‌کن، میلاد تولایی، محمد روشندل، ایمان شوریابی، محمد اسماعیل نظری، محمود خمیسی، سعید قدمی، رضا درویشی، بهنام لایقی‌فر و حسام یعقوبی به‌عنوان بازیکن جدید قرارداد امضا کند.

همچنین در رده زیر ۲۳ سال نیز سرخ‌پوشان قرارداد جواد آقایی‌پور، رضا عاشوری، حسین امینی، آرین فتوحی، آرین نصیری‌نژاد و مهدی محمدپور را تمدید کردند.

تمرینات سپیدرود در عصر پنجشنبه و روز آدینه تعطیل است و از روز شنبه در دو جلسه صبح و عصر پیگیری خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × دو =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.