وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

بی برنامگی فدراسیون فوتبال در لیگ دسته دو

وب سایت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرود – فدراسیون فوتبال ایران با تغییرات بدون برنامه در زمان بازی های لیگ دسته دو باعث متضرر شدن برخی تیم ها شده است.

به گزارش سایت سپیدرود و به نقل از ورزش سه، در حالی که تیم های لیگ دسته دوم فوتبال خودشان را برای رقابت با حریفان آماده کرده بودند فدراسیون فوتبال به دلیل کامل نبودن مدارک و بدهکاری برخی تیم ها مسابقات را یک هفته عقب انداخت.

این تغییر در شرایطی اتفاق افتاده که تیم های دیگر که آماده مسابقات بودند هزینه های زیادی انجام دادند و با این تغییر هن از نظر مالی و هم از نظر فنی متضرر شدند.

فدراسیون فوتبال در شرایطی که باید تیم های ب برنامه و متخلف وا جریمه کند به آنها فرصت می دهد و به ضرر تیم های با برنامه کار می کند؛ در شرایطی که برخی تیم ها حتی بلیت سفرشان را نیز تهیه کرده بودند.

درست است که لیگ دسته دوم فوتبال از نگاه برخی رسانه ها دور مانده اما فدراسیون فوتبال نباید با چنین تغییراتی فرصت در اختیار تیم های نا آماده بگذارد و انگیزه تیم های با برنامه را کاهش دهد؛ نباید فراموش کرد این تیم ها پشتوانه های لیگ دسته یک و لیگ برتر هستند.

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو + یازده =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

4 دیدگاه ارسال شده است

  • خدای ورزش گفت:

    کله پوکها ورزش را نابود کردن ….
    باید اتیش زد این ها رو ….

  • sadegh asheri گفت:

    تاسف برانگیزه واقعاً… ولی تعجب برانگیز نیست. لیگ تو کشور ما از لیگ یک تازه شروع میشه و لیگای پایین تر سهمینه شرکت در مسابقات و از فدراسیون کادو میگرن!… خدا کنه فقط امسال صعود کنیم. به حد کافی زندگی وحشتناک هست! فوتبال باید به ماها نشاط بده ولی داماش و سپیدرود فقط حرصمون دادن!اصلاً شادی فوتبال چی هست؟؟؟!!! من که یادم نمیاد!

  • خدای ورزش گفت:

    تا وقتی فساد و پشت پرده در فوتبال کثیف هست ….ما گیلانیها فقط حرص باید بخوریم””””

  • اشکان غایبی ساسانی/www.nasha.blogfa.com گفت:

    دهم مهر جشن کهن و باستانی مهرگان٬ جشن مهرورزی و عشق(ولنتاین ایرانی)٬جشن پیروزی فریدون کیانی و کاوه آهنگر بر ضحاک ماردوش بر شما و همه ی آریاییان خجسته باد