وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

حسینی: سپیدرود از ضربه پنالتی گل نمی خورد / تامینی: سپیدرودی ها برای شکست حریفان تلاش می کنند

وب سایت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرود – تاکنون در رقابت های این فصل فوتبال دسته اول کشور، سه بار داوران علیه تیم سپیدرود رشت اعلام خطای پنالتی کرده اند.

اما محمدحسینی دروازه بان سپیدرود دو ضربه پنالتی شاهین ثاقبی و محمد آبشک را در دیدار با ملوان گرفته و ضربه پنالتی بازیکن تیم “خونه به خونه” بابل نیز به بیرون دروازه تیم قرمزپوش رشتی رفته است.

حسینی در ارتباط با همین مساله به خبرنگار خزر گفت: “ در مسابقات فوتبال بین ۷۰ تا ۸۰ درصد ضربات پنالتی به گل تبدیل می شوند و اگر پنالتی زن با دقت و سرعت به سوی بالای دروازه شلیک کند، مهار ضربه برای دروازه بان بسیار سخت می شود. پس در این شرایط که همه از پنالتی زن انتظار دارند که گل به ثمر برساند، او باید “استرس” داشته اشد و دروازه بان باید با خونسردی در دروازه بایستد.

چون اگر روی ضربه پنالتی گل هم بخورد، زیاد مورد انتقاد قرار نمی گیرد. به همین دلیل من بدون ترس و دلهره در برابر ضربات پنالتی می ایستم و در تمرینات خیلی کار می کنم و باز تلاش خواهم کرد که سپیدرود مثل سه ضربه قبلی در مقابل ملوان و “خونه به خونه” بابل، در مسابقات آینده هم از نقطه پنالتی گل نخورد. ”

حسینی در مورد پیکار فردای سپیدرود با تیم پارس جنوبی جم نیز گفت: “ قدرت حریف که دفاع می کند و ضدحمله می زند و گرمای هوا دو مشکل تیم ما در این بازی به حساب می آید. ولی دل من روشن است که سپیدرود فردا با امتیاز از میدان خارج می شود. ”

تامینی: سپیدرودی ها برای شکست حریفان تلاش می کنند

photo_2016-09-05_02-30-43

تیم سپیدرود رشت فردا در مسابقات هفته ششم لیگ یک کشور میهمان تیم پارس جنوبی جم است. هادی تامینی مدافع بلندقامت و باتجربه سپیدرود در مورد این دیدار به خبرنگار خزر گفت:

“ حریف ما در بالای جدول است و تا به حال حتی یک گل هم نخورده و شرایط مالی و فنی خوبی دارد. از طرف دیگر نباید گرمای هوا را نادیده گرفت که حدود ۱۵ درجه بیشتر از شهرهای شمال است. ولی پس از پیروزی شیرین در برابر تیم “خونه به خونه” بابل، باز هم چند پله در جدول رده بندی بالا رفته ایم و باید موقعیت خود را در میان تیم های مدعی صعود حفظ کنیم و با امتیاز برگردیم. ”

تامینی در ادامه صحبت هایش افزود: “ مربیان و بازیکنان سپیدرود تا حالا آن چه که در توان داشته اند، برای شکست حریفان انجام داده اند و اگر روحیه بچه ها تقویت شود، سپیدرود همچنان در بالای جدول مبارزه خواهد کرد. ”

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

9 − 2 =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

1 دیدگاه ارسال شده است