وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

سپیدرود به تو نیاز دارد! / پاسخ ظریف به کریمی

(آی اسپورت / سپهر ستاری)

وب سایت فرهنگی ورزشی سپیدرود – در روزهای اخیر باشگاه سپیدرود در بیانیه‌ای کمک مالی چهار میلیاردی علی کریمی به این تیم را تایید کرد و از این سرمربی به خاطر کمک‌هایش تشکر و قدردانی نمود. علی کریمی پس از این که برای دومین بار به عنوان سرمربی تیم شهرش انتخاب شد، تصمیم گرفت مالکیت این تیم را بر عهده بگیرد و هزینه‌های این تیم را هم پرداخت کند.

با این حال پس از بازگشت کریمی هم وضعیت نتایج نماینده استان گیلان در لیگ برتر تغییر چندانی نکرده است و این تیم همچنان خطر سقوط را به شدت احساس می‌کند ولی به وضوح مشاهده می‌شود که با حضور کریمی، سپیدرود حواشی کمتری دارد و درگیری‌های مالکیتی این تیم به پایان رسیده است.

کریمی فصل گذشته هم عامل اصلی بقای سپیدرود در لیگ برتر بود و امسال نیز بدون هیچ چشمداشتی به تیم استانش کمک کرده است. با این وجود و با توجه به وضعیت سپیدرود در جدول و فاصله‌اش با دیگر تیم‌ها احتمال سقوط این تیم زیاد است و اکنون بیم آن می رود که در صورت سقوط قرمزهای رشت به رقابت های دسته اول، کریمی این تیم را رها کرد و سپیدرود هم مانند دیگر تیم‌ های ریشه دار فوتبال کشورمان فراموش شود.

اتفاقی در صورت رخ دادن یک تراژدی بزرگ برای فوتبال دوستان گیلانی است.

بدون تردید نمی توانیم سقوط احتمالی سپیدرود را تقصیر کریمی بیاندازیم ولی اگر او از ابتدای فصل در این تیم حضور داشت می‌توانست تیم بهتری را روانه رقابت‌ها کند، چرا که این تیم پیش از آمدن او امتیازات زیادی را از دست داده بود و اصلا در حد و اندازه‌های یک تیم لیگ برتری بسته نشده بود، در شرایط فعلی هم تنها علی کریمی می‌تواند سپیدرود را دوباره مثل گذشته خروشان سازد.

بنابراین علی کریمی هم نباید حتی در صورت سقوط احتمالی سپیدرود به لیگ یک این تیم را رها کند و بهتر است برای بازگرداندن سپیدرود به لیگ برتر تلاش کند تا مسیری که با از خودگذشتگی آغاز کرده است، نصفه و نیمه باقی نماند.

در روزهایی که داماش گیلان دوباره احیا شده و حتی به فینال جام حذفی هم راه یافته است، حضور سپیدرود و اوج‌گیری دوباره ملوان می‌تواند دوباره رونق را به فوتبال گیلان برگرداند.

پاسخ ظریف به کریمی؛ همه در یک کشتی هستیم

دکتر محمد جواد ظریف در خصوص اظهار نظر علی کریمی پیرامون سخنرانی اخیرش درباره «افتخار به مقاومت ملت‌های منطقه در مقابل تجاوزگران و تروریست‌ها و افراطی ها» عنوان کرد:

«ما مردم ایران» همه در یک کشتی نشسته‌ایم و تفاوتی میان ما نیست. اگر رنجی و شادی هست، اگر افتخاری برای همه ما است؛ اینکه آقای کریمی نگران فشار بر مردم است، ستودنی است اما بنده نیز همه فشارهای داخلی و خارجی را برای تلاش جهت کاستن این فشارها با کمال افتخار و به‌عنوان کوچکترین انجام وظیفه دربرابر ایثارهای ملت بزرگ ایران پذیرفته و ان‌شاالله در آینده نیز همین تلاش را بی‌پروا ادامه خواهم داد.

وزیر امور خارجه با بیان اینکه برای آقای کریمی احترام قائل هستم و تفاوتی بین خودمان نمی‌بینم، ابراز کرد: «همه ایرانی هستیم و در یک فضا تنفس و در یک کشور زندگی می‌کنیم.

اگر ایشان و دیگرانی از عرایض بنده و یا در واقع از نقل قول‌های ناقصی از عرایضم دلگیر شده‌اند، بسیار متاسف هستم؛ اما تقاضای من از کریمیِ عزیز و دلسوز، دیگر دوستان و هموطنان این است که قبل از داوری بر اساس فضاسازی‌های یک جانبه، یک بار عرایض بنده در آن سخنرانی را به طور کامل گوش دهند.»

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × چهار =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

2 دیدگاه ارسال شده است

  • ناصری گفت:

    نمیدونم چرا کریمی به مشکلات تیمش نمی رسه برای همه باباست برای سپیدرود زن بابا . اقاجون این همه مشکلات تیم داره و داره سقوط می کنه شما وقت داری به سیاست خارجی برسی اما به تیمت نه . مردم به شما امید بستن که این تیمو حفظ بکنی اما دارین تیمو به حاشیه می برین

  • رضا- ص گفت:

    اگر کسی نسبت به مشکلات اقتصادی یا سیاسی کشورش اظهار نظر کرد ایرادی ندارد. علی کریمی نیز نسبت به مسایل اجتماعی کشورش بی تفاوت نیست و این هم اشکالی ندارد وانگهی حالا اگر او مطلبی که بیانگر دیدگاهش است را منعکس کرد نمی توان گفت که وقت برای تیمش نگذاشته لذا این حرف درستی نیست. علی کریمی در کار خودش کاملا حرفه ای و منضبط است این را همه می دانند و در روز حداکثر 8 ساعت یا 10 ساعت لابد به امور تیمش می پردازد اگر فکر کنیم کریمی بیکار بوده و تو سیاست اظهار نظر کرده با این استدلال پس اگر یک سیاستمدار هم در مورد ورزش اظهاراتی بکند لابد باید تعجب کنیم که آن سیاست مدار چطور وقت کم نیاورد که اظهار نظر ورزش کرده ؟ که البته این نیز نتیجه گیری غلطی است بنابراین هر دوی اینها مغالطه محسوب می شود و ایرادی ندارد که افراد به خصوص کسانی که دارای اعتبار و معروفیت هستند در خصوص اجتماع پیرامون خود اظهار نظر کنند.