وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

سپیدرود رشت 13 – 2 یاران بوشهر: دختران سپیدرودی کولاک کردند

وب سایت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرود – از سری مسابقات لیگ برتر فوتسال بانوان کشور و از هفته یازدهم این مسابقات دو تیم سپیدرود رشت و یاران جوان بوشهر در برابر هم قرار گرفتند که در پایان این مسابقه با نتیجه پر گل 13 بر 2 به سود سرخ پوشان رشتی خاتمه یافت.

بنابراین گزارش این مسابقه از ساعت 11 صبح روز جمعه چهاردهم آذر ماه و در سالن آتش نشانی رشت و به قضاوت مهدیه رشیدی رنجبر، لیلا آقاجانلو، ملینا شفیع نژاد و الهام مبارکی برگزار شد.

سپیدرودی ها که در نیمه نخست 7 بر 2 از حریف خود پیش بودند در نهایت موفق شدند تا حریف را با حساب 13 بر 2 شکست دهد. این مسابقه با استقبال بانوان رشتی همراه شده بود.

گلهای سپیدرودی ها را در این بازی سارا شیربیگی (4گل)، نسیمه غلامی و فاطمه حسینی نیا (هر کدام 3 گل)، فاطمه شریف (2گل) و مرضیه توفیقی (1گل) به ثمر رساندند.

سپیدرود با این برد صاحب هشتمین پیروزی خود گردید و با 24 امتیاز و تفاضل 36 گل پس از ملی حفاری 30 امتیازی در رده دوم جدول قرار رده بندی جای دارد.

بانوان سپیدرودی باید در پنج شنبه هفته آینده مصادف با 20 آذر ماه در نوشهر برابر بازگانی امیر نوشهر به میدان بروند. این مسابقه در چارچوب هفته هشتم این مسابقات برگزار می شود که به دلیل بازی های تیم ملی به پایان بازی های دور رفت موکول گردیده بود.

ترکیب سپیدرود:

فاطمه شریف، فهیمه فروهر، نسیمه سادات غلامی، سید مرضیه توفیقی، شیما کریمی، سارا شیربیگی، لیلا خدابنده لو، زهرا صفایی، طوبی باقرزاده، هانیه ایمانی، فاطمه حسنی نیا.

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

9 + 18 =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

4 دیدگاه ارسال شده است