وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

شیخ سلیمانی: امیدوارم سپیدرود به روزهای خوبش برگردد / باید در بازی با صنعت نفت پیروز می شدیم

وب سایت فرهنگی ورزشی سپیدرودمیلاد شیخ سلیمانی بازیکن تیم فوتبال سپیدرود رشت گفت: بازی خوبی برابر تیم فوتبال صنعت نفت انجام دادیم و حتی شایسته پیروزی بودیم، ولی تحت تاثیر هواداران آبادانی گل تساوی را دریافت کردیم.

به گزارش سایت سپیدرود، میلاد شیخ سلیمانی در گفت و گو با خبرگزاری میزان، در مورد تساوی تیم های فوتبال سپیدرود رشت و صنعت نفت آبادان در هفته بیست و یکم لیگ برتر، اظهار داشت: بازی خوبی برابر صنعت نفت انجام دادیم و شایسته پیروزی در این بازی بودیم.

موقعیت های زیادی روی دروازه حریف ایجاد کردیم که خیلی ها تبدیل به گل نشد. وقتی موقعیت های ما تبدیل به گل نشد، با فشاری که تماشاگران آبادانی آوردند گل تساوی را دریافت کردیم و در نهایت دو تیم به تساوی رضایت دادند. بازی در آبادان و برابر هواداران پرشور تیم صنعت نفت واقعا سخت است.

وی در مورد کسب یک امتیاز در خانه حریف گفت: خودمان باید روز‌های خوش را به تیم سپیدرود برگردانیم. امیدواریم با شوکی که به تیم وارد شد تیم روز‌های خوش برگردد.

البته این شوک فقط به بازیکنان وارد نشد، بلکه به مسئولان فوتبال رشت هم وارد شد چراکه با علی کریمی هم تمرینات خوب و بازی‌های خوبی انجام می دادیم، ولی این تغییر و تحول باعث شد شرایط تا حدودی تغییر کند و به قولی شوک وارد شود.

البته بازی با صنعت نفت تنها ملاک نیست بلکه باید از این پس در همه بازی ها امتیاز بگیریم.

بازیکن تیم فوتبال سپیدرود خاطرنشان کرد: همه سعی ما این است که تیم سپیدرود را در لیگ برتر فوتبال حفظ کنیم. امیدوارم در ادامه نتایج لازم را بگیریم و به این مهم دست پیدا کنیم.

هنوز ۹ بازی باقی مانده است و دو بازی پیاپی در خانه داریم. برای این دو بازی برنامه ریزی کردیم و با تلاشی که کل تیم انجام می دهند امیدوارم در لیگ برتر بمانیم.

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یازده + 5 =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.