وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

علی کریمی به دنبال رسمی کردن سرمربیگری خود

علی کریمی به علت نداشتن مدرک مربیگری A آسیا حق حضور در کنفرانس های مطبوعاتی را ندارد و نامش به عنوان کمک مربی در لیست سپیدرود رد شده است.

وب سایت فرهنگی ورزشی سپیدرود – سرمربی محبوب تیم سپیدرود رشت به دنبال این است با شرکت در کلاس های مربیگری A آسیا، مدارک مورد نظر را دریافت کنید و مانعی برای ادامه فعالیت به عنوان سرمربی نداشته باشد.

به گزارش سایت سپیدرود و به نقل از ورزش سه،  یک سال از حضور رسمی علی کریمی در کسوت مربیگری می گذارد و او در این مدت به علت مشغله زیاد و برخی موانع قانونی موفق به دریافت مدرک مربیگری A آسیا نشده و به همین علت تا به اینجا با عنوان مربی فعالیت کرده و علی رضا امامی فر سرمربی قانونی سپیدرود محسوب می شده است.

حالا جادوگر فوتبال ایران به دنبال این است با استفاده از تعطیلات لیگ برتر در کلاس های پیشرفته مربیگری شرکت کرده و با اخذ آن موانع موجود را برطرف کند.

بیشتر بخوانید:

بلاتکلیفی درخواست کادرفنی سپیدرود برای برگزاری اردو در تهران

علی کریمی در کلاس A آسیا شرکت می کند

اخبار کوتاه باشگاه سپیدرود

گویا قرار است علی کریمی از ۱۴ دی با شرکت در کلاس های مربیگری A آسیا مراحل مربوط را پشت سر بگذارد و با اخذ این مدرک به طور رسمی کار خود را به عنوان سرمربی ادامه دهد.

علی کریمی به علت نداشتن این مدرک حق حضور در کنفرانس های مطبوعاتی را نداشت و نامش به عنوان کمک مربی در لیست سپیدرود رد شده بود که حالا با این اقدام باید شاهد ورود رسمی او در جمع سرمربیان لیگ برتری باشیم.

علی کریمی و وینفرد شفر بازی رفت سپیدرود – استقلال

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده + 5 =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.