وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

غیبت کریمی در کنفرانس پیش بازی / خوش و بش کریمی و منصوریان در زمین تمرین ذوب آهن

وب سایت فرهنگی ورزشی سپیدرود – سرمربی تیم فوتبال سپید رود رشت در نشست خبری قبل از دیدار مقابل سپاهان حاضر نشد.

این درحالی است تیم سپیدرود شب گذشته به اصفهان آمده‌اند و امروز نیز یک جلسه تمرینی برگزار کردند اما سرمربی این تیم در نشست خبری امروز حاضر نشد.

این برای چندین بار است که سرمربیان در نشست‌های خبری پیش از دیدار در اصفهان حضور پیدا نمی‌کنند و پیش از این نیز وینفرد شفر سرمربی استقلال تهران در بازی مقابل ذوب آهن و جان توشاک سرمربی سابق تراکتورسازی در بازی مقابل سپاهان، یحیی گل‌محمدی سرمربی پدیده در بازی با ذوب‌آهن و جواد نکونام سرمربی نساجی مازندران در بازی با سپاهان به نشست خبری نرسیدند که این موضوع اعتراض خبرنگاران اصفهانی را هم به دنبال داشت.

خوش و بش کریمی و منصوریان در زمین تمرین ذوب آهن

سرمربیان تیم‌های فوتبال سپیدرود رشت و ذوب‌آهن اصفهان در محل تمرین تیم اصفهانی برخورد گرمی با هم داشتند.

تیم فوتبال سپیدرود رشت که برای دیدار با سپاهان راهی اصفهان شده است، تمرین امروز (شنبه) خود را در زمین تمرینی ذوب‌آهن اصفهان برگزار کرد. آغاز تمرین سپیدرود مصادف با پایان تمرین ذوب آهن بود و به همین دلیل اعضای دو تیم با هم خوش‌وبش کردند.

علی کریمی با دیدن علیرضا منصوریان به دلیل در اختیار گذاشتن زمین تمرین برای سپیدرود از سرمربی ذوب‌آهن تشکر و برای ذوبی‌ها در آسیا آرزوی موفقیت کرد. منصوریان نیز سرمربی سپیدرود را به سمت بازیکنان ذوب‌آهن برد. سعید آذری، مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن هم به کریمی و اعضای تیم سپیدرود خوش آمد گفت.

سپیدرود ‎‌ها فردا یک دیدار حساس را برابر سپاهان اصفهان در ورزشگاه خالی از تماشاگر نقش جهان برگزار می‌کنند و امیدوار هستند با متوقف کردن حریف سرسختشان علاوه بر جدایی از قعر جدول، هواداران سرخپوشان تهرانی را نیز خوشحال کنند.

به همین دلیل اعضای تیم سپیدرود رشت که در اصفهان حضور دارند با حضور در کمپ اختصاصی باشگاه ذوب‌آهن آخرین جلسه تمرینی پیش از دیدار با سپاهان را انجام دادند. علی کریمی که ارتباط خوبی با سعید آذری و علیرضا منصوریان دارد با کسب رضایت آن‌ها تیمش را  برای جدال فردا آماده کرد.

در این بین شروع تمرین سپیدرود با انتهای تمرین ذوب‌آهن تقارن پیدا کرد و همین امر باعث شد تا علی کریمی با منصوریان استقبال گرمی داشته باشد. سرمربی سبزپوشان اصفهانی در ابتدا خوش و بش گرمی را با کریمی انجام داد و علی کریمی هم از شرایط ذوبی ها مطلع شد و برای آنها در بازی روز سه شنبه برابر الکویت آرزوی موفقیت کرد.

دیدار سپیدرود برابر سپاهان در چارچوب هفته هفدهم لیگ برتر از ساعت ۱۷:۱۵ فردا (یکشنبه) در ورزشگاه نقش جهان برگزار می‌شود. ذوب‌آهن اصفهان نیز به دلیل در پیش بودن مرحله پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا، این هفته در لیگ برتر دیداری نخواهد داشت.

علی کریمی و منصوریان در تمرین ذوب اهن

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × چهار =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.