وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

مالکیت سپیدرود رشت به بیات واگذار نشده است

وب سایت فرهنگی ورزشی سپیدرودبا وجود اینکه رسانه ها، خبر از واگذاری باشگاه سپیدرود به رییس هیات شطرنج استان گیلان داده اند، چنین خبری درست نیست و تنها مسئولیت اداره موقت سپیدرود تا واگذاری به خریدار بعدی در اختیار بیات قرار گرفته است.

به گزارش سایت سپیدرود و به نقل از خبرگزاری تسنیم از رشت، سپیدرود در روزهایی که باید تمام توان خود را برای بقأ و ماندن در لیگ برتر خرج کند به دلیل مدیریت ضعیف اداره کل ورزش و جوانان و هیات فوتبال گیلان در گرداب ناتوانی و خودخواهی مسئولان در حال غرق شدن است.

بنابراین گزارش، دو هفته پس از قهر علی کریمی که سپیدرود را در کمال تعحب به حال خود رها کرد، این تیم در پانزده حتی دو جلسه تمرین منظم را پشت سر نگذاشت تا با سهیل حق شناس مربی موقت خود به ضعیف ترین تیم لیگ در خانه نتیجه را واگذار کند.

کریمی مسئولیت انتخاب سرمربی و انتقال مالکیت را به اداره کل ورزش و جوانان سپرد و البته آنچه که بیش از هر چیز دیگری برای او مهم است پاس شدن چک های خواهرش است، که در دست طلبکاران در حال سر رسید شدن است. (کریمی به دلیل بدهی مالیاتی نمی تواند دست چک داشه باشد)

صادقی معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان برای پست مربیگری سپیدرود قصد داشت تا علی نظرمحمدی را انتخاب کند اما شنیده می شود مخالفت الماسخاله رییس هیات فوتبال و میرشهاب مومنی نایب رییس هیات و مالک پیشین این تیم با نظرمحمدی مانع این انتخاب شد و صادقی در پاسخ به هواداران هر روز معرفی نظرمحمدی را به روز بعد موکول می کند.

در نهایت روز گذشته اداره کل ورزش و جوانان تصمیم گرفت تا انتخاب مالک جدید، اختیار اداره امور جاری باشگاه سپیدرود را به مسعود حیدری از اعضای تیم مدیریتی ۲ سال اخیر سپیدرود که رابطه خوبی با کریمی، بازیکنان و برخی از مسئولان استان دارد واگذار کند و در این فاصله با یکی از خریداران به توافق برسند و در نخستین اقدام قرار شد امروز (دوشنبه) نظرمحمدی به عنوان سرمربی معرفی شود.

اما در کمال تعجب در حالی که وکیل کریمی به همراه مسعود حیدری و صادقی مشغول آماده سازی مراحل اداری انتقال موقت بودند، به ناگهان خبر رسید که علی کریمی اداره موقت سپیدرود را به کیومرث بیات سپرده و فردا (سه شنبه) یک خریدار مازندرانی برای در اختیار گرفتن مالکیت قطعی سپیدرود در رشت حضور پیدا خواهند کرد.

شنیده می شود یکی از اعضای رشتی کادرفنی کریمی که این روزها به شدت مورد انتقاد هواداران قرار گرفته در عدم واگذاری اداره موقت سپیدرود به حیدری نقشی پررنگ داشته و مسئولان هیات فوتبال هم که علاقه به بازگشت نظرمحمدی به سپیدرود نداشتند در این راه او و بیات را یاری دادند.

آخرین خبر رسیده به خبرنگار تسنیم رشت حاکی از آن دارد که صادقی معاون ورزش و جوانان گیلان خبر از انتخاب نظرمحمدی به عنوان سرمربی توسط بیات داده است اما بیات بی توجه به نظر اداره کل و احتمالا با چراغ سبز هیات فوتبال می خواهد فیروز کریمی را به عنوان سرمربی معرفی نماید.

به جز خریداری که گفته می شود اهل مازندران است، تیمی متشکل از سالارکیا و حسن پور که از اعضای سابق هیات مدیره سپیدرود و پرسپولیس بودند نیز خواهان در اختیار گرفتن این باشگاه ریشه دار هستند و باید دید در این جنگ قدرت در نهایت مالکیت سپیدرود به کدام گروه خواهد رسید.

آنچه که نمی شود در این آشفته بازار مدیریتی فراموش کرد سهل انگاری هیات فوتبال و اداره کل ورزش و جوانان گیلان در بستن قراردادی پر ابهام با کریمی و دست روی دست گذاشتن آنها برای نجات سپیدرود از این بحران فاجعه آمیز است که قدیمی ترین تیم گیلان را لحظه به لحظه به سوی نابودی نزدیک تر کرده است.

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × 5 =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.