وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

مدیرعامل سپیدرود: امیدوارم کار ما با نفت به فیفا نکشد

وب سایت فرهنگی ورزشی سپیدرود – مدیرعامل باشگاه سپیدرود رشت با بیان اینکه تخلفات باشگاه نفت مسجدسلیمان محرزاست، افزود: درصورتی‌که فدراسیون فوتبال به اهمال‌کاری خود در پرونده نفت مسجدسلیمان ادامه دهد به‌ناچار شکایتمان را به فیفا می‌بریم.

به گزارش سایت سپیدرود، مسعود حیدری در گفت و گو با خبرنگار فارس در رشت با بیان اینکه تخلف باشگاه نفت مسجدسلیمان محرز است، اظهار کرد: رئیس هیئت مدیره و مؤسس باشگاه نفت مسجدسلیمان در نامه‌ای به تاریخ چهارم تیرماه صراحتاً از عدم پذیرش مسؤولیت باشگاه نفت مسجدسلیمان در لیگ نوزدهم اطلاع دادند و تبعات ناشی از قراردادهای این باشگاه را بر عهده فدراسیون فوتبال دانستند.

وی با اشاره به شکایت باشگاه سپیدرود به فدراسیون فوتبال تصریح کرد: باشگاه سپیدرود پس از جمع‌آوری مستندات کافی از طریق یکی از نمایندگان رشت در مجلس شورای اسلامی شکایت خود را تقدیم فدراسیون فوتبال کرده و این شکایت پس از امضای تاج رئیس فدراسیون فوتبال با قید «واژه فوری» در دستور بررسی قرار گرفت.

مدیرعامل باشگاه سپیدرود با تأکید بر مشکلات ساختاری باشگاه نفت مسجدسلیمان افزود: بیش از یک ماه از تاریخ شکایت باشگاه سپیدرود سپری‌شده است و تاکنون شاهد صدور رأی از فدراسیون فوتبال نبودیم، درصورتی‌که نتوانیم حقمان را از طریق فدراسیون فوتبال بگیریم، به مراجع قانونی ذی‌صلاح نظیر فیفا شکایت می‌کنیم.

حیدری انضباط مالی و ایجاد ساختار را مهم‌ترین اهداف خود در باشگاه سپیدرود برشمرد و افزود: در نخستین گام منابع مالی لازم برای پرداخت هزینه‌های جاری باشگاه را فراهم کرده و پس از تکمیل نفرات مدنظر کادر فنی، اردوی تدارکاتی برگزار می‌کنیم، در گام بعدی چک‌های صادره از سوی علی کریمی را تأمین اعتبار کرده و با پرداخت این چک‌ها، گامی بلند در چابک سازی باشگاه برمی‌داریم.

وی با تأکید بر کار بزرگ علی کریمی در کاهش بدهی‌های باشگاه سپیدرود خاطرنشان کرد: بسیاری از طلبکاران باشگاه سپیدرود رشت پس از مذاکره با علی کریمی، بخش قابل‌توجهی از مطالبات خود را تخفیف داده و بدهی‌های باشگاه سپیدرود به حداقل رسید.

مدیرعامل باشگاه سپیدرود با بیان اینکه کیومرث بیات مدیریت کامل امورات باشگاه سپیدرود را به بنده محول کرده است، افزود: قراردادی با ایشان منعقد کرده و تمامی اختیارات اداری و مالی باشگاه را بر عهده گرفتم، بیات به‌تازگی مجدداً به‌عنوان رئیس هیئت شطرنج استان انتخاب‌شده و فعالیت خود را در این هیئت ادامه می‌دهد.

حیدری با اشاره به بازگشت مجدد علی نظرمحمدی به تیم فوتبال سپیدرود رشت گفت: سپیدرود با حضور نظرمحمدی به رقابت‌های لیگ برتر صعود کرده و انتخاب ایشان به‌عنوان سرمربی، انتخاب درستی بود.

وی با بیان اینکه نفرات مدنظر کادر فنی سپیدرود جذب می‌شود، افزود: از تیم فوتبال لیگ برتری سپیدرود تنها یک اسم باقی‌مانده و به‌جز فردوسی تمامی بازیکنان فاقد قرارداد بودند، در نخستین گام قرارداد نزهتی و فردوسی را تمدید کرده و مهیار نوری، امید سامکن، میلاد تولایی، محمد روشندل، ایمان شوریابی، محمداسماعیل نظری، محمدرضا زینال خیری و محمود خمیسی را جذب کردیم، در حال مذاکره برای جذب بازیکنان مدنظر کادر فنی هستیم و با تیمی یک‌دست و باانگیزه در فصل ۹۸-۹۹ به میدان می رویم.

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده − سه =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.