وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

حضور دو سپیدرودی در مراسم خیریه کودکان

دو بازیکن فعلی و سابق سپیدرود با حضور در یک مراسم خیریه دل کودکان را شاد کردند.

وب سایت فرهنگی ورزشی سپیدرود – شایان مصلح، بازیکن سابق سپیدرود و فعلی پرسپولیس تهران به همراه میثم تهی دست با حضور در بنیاد نیکوکاری دست های مهربان با کودکان بی سرپرست، بد سرپرست و بیمار این بنیاد دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش سایت سپیدرود و به نقل از نسیم گیلان همزمان با میلاد حضرت عیسی مسیح (ع) مراسم جشن تولد کودکان دی ماهی تحت پوشش شعبه گیلان برگزار شد.

در این مراسم علاوه بر شایان مصلح و میثم تهیدست (دو بازیکن پیشین و فعلی تیم فوتبال سپیدرود)، جواد آزاد بخت خواننده و موزیسین گیلانی، استاد مهدی سنگی، نوازنده ساز پرشور دف، مرضیه فرمانی شاعر بنام گیلانی، ساناز پاکروان بازیگر تئاتر و تلویزیون شبکه باران و بهنام مهدی زاده گزارشگر شبکه ورزش نیز حضور داشتند.

شایان مصلح پیراهن خود در بازی فینال لیگ قهرمانان آسیا را به کودکان بی سرپرست بنیاد نیکوکاری دست های مهربان تقدیم کرد. هم چنین میثم تهیدست پیراهن تیم سپید رود را به این کودکان هدیه داد و لحظات مفرحی برای کودکان دست های مهربان رقم خورد.

گفتنی است بنیاد نیکوکاری دست های مهربان از سال ۸۶ توسط دکتر شهرام فرجی تاسیس شده و کاملا غیر انتفاعی، غیر سیاسی و مردم نهاد است. این بنیاد با ۱۷ شعبه و ۱۲ سال سابقه از تیر ماه سال جاری در رشت آغاز به کار کرده است.

بیشتر بخوانید:

آقای حسنی استیضاح وزیر ورزش بخاطر سپیدرود چه شد!؟

یلدا شاد باش باد / شب چله تان پر از شادی

از جنگ اعصاب تا قوم گرایی روی آنتن زنده سیما

شایان مصلح و میثم تهی دست در مراسم خیریه

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × 2 =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.