وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

مهم ترین دیدار پایین جدولی های لیگ برتر در رشت

وب سایت فرهنگی ورزشی سپیدرود – تیم های انتهای جدولی سپیدرود و نفت مسجدسلیمان مهم ترین دیدار تیم های پایین جدولی را برگزار خواهند کرد.

به گزارش سایت سپیدرود و به نقل از خبرگزاری آنا، تیم های سپیدرود رشت و نفت مسجدسلیمان روز آدینه دوم آذرماه مهم‌ترین دیدار هفته سیزدهم لیگ برتر را در ورزشگاه سردار جنگل رشت برگزار می کنند.

سپیدرود در دو دیدار اخیر لیگ برتری اش ۶ امتیاز به دست آورده و در شرایط روحی بسیار خوبی به سر می برد. در مقابل نفتی ها چهار امتیاز از دو بازی آخر گرفته اند.

باتوجه به اینکه این دو تیم هفته‌ ها در انتهای جدول قرار داشته اند، پیروزی در این مسابقه باعث می شود تا کمی از ته جدول جدا شوند.

سپیدرود ۹ و نفت ۸ امتیاز دارد و تساوی در دیدار این هفته با توجه به ۱۰ امتیازی بودن استقلال خوزستان که در خانه استقلال تهران بازی دارد برای هر دو تیم سم است، چرا که بهترین فرصت برای جدایی از ته جدول را از دست دادند.

سپیدرود حضور در رده پانزدهم جدول را حس کرد

تیم سپیدرود رشت در هجدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر شروع بسیار ضعیفی را داست و تا هفته دهم معنی پیروزی را درک نکرده بود و با سه امتیاز در رده شانزدهم جدول قرار داشت.

شاگردان علی کریمی که از میانه فصل هدایت سپیدرود را برعهده گرفته است در دیدارهای هفته های یازدهم و دوازدهم مقابل پارس جنوبی جم و فولاد خوزستان به پیروزی رسیدند تا ۹ امتیازی شوند و با توجه به اینکه تیم نفت مسجدسلیمان در هفته دوازدهم دو امتیاز از دست داد، برای اولین بار در این فصل به رده پانزدهم جدول رسیدند تا امیدوار به بقا در لیگ برتر شوند.

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 + 9 =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.