وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

نظرمحمدی: ملوان روز سختی را مقابل سپیدرود خواهد داشت/ معرفت شاگردانم را تحسین می‌کنم

وب سایت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرود – یکی از حساس‌ترین بازی های هفته چهارم لیگ دسته اول داربی گیلان است که سپیدرود در انزلی به مصاف ملوان می رود و پس از سال ها انتظار این دو تیم در یک دیدار رسمی روبه روی هم قرار می‌گیرند که خود گیلانی ها داربی واقعی را جدال ملوان با سپیدرود می‌دانند.

حضور بازیکنان و کادر فنی سابق ملوان در سپیدرود باعث شده حساسیت بازی دو چندان شود. در این رابطه گفت و گوی نود را با علی نظر محمدی مربی موفق سپیدرود بخوانید که با تیمی بی‌پول به مصاف رقبا در لیگ یک می‌رود.

چطور شد بازی سپیدرود مقابل خیبر گره خورد؟‌

سه دلیل باعث شد نتوانیم پیروز شویم . اول ؛ خستگی دو بازی سنگین مقابل بادران و فجر سپاسی که فاصله زمانی شش روزه اجازه نداد ریکاوری درست و حسابی انجام دهیم. دوم؛ هوای گرم و شرجی رشت که متاسفانه کم لطفی سازمان لیگ باعث شد پنج و نیم بازی کنیم در حالی که می‌شد شش یا هفت بازی را برگزار کرد. سوم ؛ بازی بسته خیبر که همراه با وقت کشی و تفکرات دفاعی همراه بود اجازه نداد کارمان را کنیم. آنها به دلیل تمارض و گاها آسیب‌دیدگی سرعت تیم ما را گرفتند و باعث شدند بازی گره بخورد. به هر حال فوتبال همین است و یک جاهایی چیزی که می خواهی اتفاق رخ نمی‌دهد.

این هفته هم داربی گیلان پیش رو است که گیلانی ها آن را داربی واقعی و اصلی می‌دانند؟‌

داربی سپیدرود با ملوان از همان گذشته حساس بوده و شک نکنید ملوان روز راحتی را مقابل سپیدرود نخواهد داشت. ملوان تیم چغری است که راحت امتیاز نمی‌دهد و سال‌ها در لیگ برتر بازی کرده و خوشحالم سپیدرود هم پس از مدت ها به لیگ یک رسیده و این دو تیم ریشه دار و قدیمی به مصاف هم می‌روند.

خود شما هم سال ها در ملوان بازی کردید و حداقل شناخت کافی از شرایط جوی انزلی دارید‍‌؟‌

من شش سال برای ملوان بازی کردم و افتخار بستن بازوبند این تیم را هم داشتم. به جز من و  همکارم عشوری زاده  بازیکنانی مثل  نزهتی، رستمی، تامینی ، موسوی و یکی دو نفر دیگر سابقه حضور در ملوان را دارند و کم تجربه نیستند. امیدوارم بازی خوبی انجام شود و هواداران هم لذت ببرند.

با این تفاسیر حواشی داربی نسبت به گذشته کمتر می‌شود چون ملوانی های سابق مقابل تیم شان قرار می‌گیرند؟‌

در گذشته هم وقتی این دو تیم  با هم بازی می‌کردند حواشی کم بود و هواداران دو تیم فقط تیم خودشان را تشویق می‌کردند. اکثر هواداران سن بالا هستند و شک نکنید حواشی دیگر داربی ها را نخواهد داشت. الان کمپینی هم برای جلوگیری از فحاشی احتمالی به راه افتاده که من مطمئنم جواب خواهد داد.

شما هم مثل ملوان مشکل پخش تلویزیونی دارید. این بازی پخش می شود. ظاهرا پول می خواهند بازی ها را پخش کنند؟‌

من اطلاعات کافی از این موضوع ندارم و تمرکزم روی  کار فنی تیم است. لیگ یک هم حرفه ای شده و فکر کنم باشگاه در این مورد جواب دهد بهتراست .

ظاهرا مشکل مالی هم کماکان دارید ولی صدایتان در نمی آید؟‌

مشکل مالی وجوددارد و بازیکنان با معرفت تیم از فصل گذشته ۷۰ درصد طلب دارند و در این فصل هم هنوز پرداختی نداشتیم و تنها چند نفر حدود ده درصد گرفته اند . نفراتی مثل مهدوی ، کعبی و چند نفر دیگر هنوز پول نگرفته اند و امیدواریم مشکلات حل شود و حداقل پیش پرداختی داشته باشیم. خود من و همکارانم نیز فصل گذشته پولی نگرفته ایم و این فصل هم شرایط مثل قبل است . با این حال تمام تمرکزمان برای موفقیت تیم است.

چرا این مشکل مالی فوتبال گیلان برطرف نمی‌شود؟

متاسفانه سال‌هاست با این مشکل دست و پنجه نرم می‌کنیم و همین مشکل مالی ضربه بزرگی به فوتبال پراستعداد استان زده است.

از حسین کعبی راضی هستید؟ 

حسین کعبی چند سالی را به دلیل کم لطفی بیرون از فوتبال بودند و با انگیزه خاصی به سپیدرود  آمده است . او تلاش می کند تا از فرصت به دست آمده استفاده کند و به اوج برگردد. من فکر می‌کنم باید به کعبی هشت هفته فرصت بدهیم و پس از آن توانمندی هایش را ببینیم . من فکر می‌کنم کعبی پس از هشت هفته بتواند کاری کند که کی‌روش هم او را ببیند و به تیم‌ملی هم دعوت کند.

از خود ملوان چه شناختی دارید؟ 

گفتم ملوان تیم چغری است که سخت امتیاز می دهد و مهمتر از همه از یک مربی باتجربه بهره می‌برد. آنها تلاش می‌کنند در خانه امتیاز ندهند.

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 − 4 =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

29 دیدگاه ارسال شده است

  • سجاد سپیدرودی گفت:

    سلام،به جز حامد حاجتی و مهدوی می خواستم بدونم بازم رشتی تو تیم هست اگه کسی میدونه بگه ممنون میشم؟

  • omid گفت:

    مصلح سهیل میری قربانزاده الماس خالع نزهتی گمونم همشون رشتین

  • فرهادسپیدرود گفت:

    از کامتنت معلومه که از کجا هستی…آخه هر بچه ای میدونه که سهیل حق شناس کاپیتان سیپدرود رشتی هستش و بیشتر تیم بچه های رشت و حومه کلانشهر رشت هستن…برو بچه جان برو ببین توی تیم مولوان چندتا انزلیچی هستش بعد بیا اینجا …تلاوت کن…هروقت 4 تا انزلیچی توی تیمتون بود اونوقت بیاین اینجا

  • مهدی گفت:

    سهیل، مهدوی، الماسخاله، پورمحسن، حاجتی، قربانزاده باید رشتی باشن. ضمنا تامینی و نزهتی و رستمی و میری اهل لیچا لشت نشا هستن و لشت نشا از بخشهای شهرستان رشته. توی سالهای اخیر به دلیل مشکلات مالی که سپیدرود همیشه خصوصی رو به دسته های پایین سوق داد، ملوانیها حسابی از نیروی انسانی بخشهای رشت و شهرستانهای صومعه سرا و فومن و رضوانشهر و آستارا و تالش و . . . استفاده کردن. وگرنه بازیکن انزلیچی کجای استان داریم؟!! بجز مازیار و رافخایی و یوسف زاده و معبودی؟!! پژمان نوری(رضوانشهر)، حسین ملکی(رضوانشهر)، محمد غلامی(رضوانشهر)، حسن اشجاری(فومن)، نیک نظر(رشت)، آبشک(رشت)، دلاوری(تالش)، تامینی و نزهتی و رستمی(لیچا لشت نشا_رشت) و . . . بازم بگم؟!! فوتبالیست انزلیچی کیمیاست دوستان !!

  • فرهاد گفت:

    درود بر شما
    بازیکنان رشتی، میلاد قربان زاده، رضا الماسخاله، میثم فردوسی، رضا مهدوی، سهیل حق شناس و تعدادی دیگر بچه های رشت و حومه رشت هستند.

  • مهیار گفت:

    اسم خودشو گذاشته سجساد سپیدرودی هه فکر میکنه همه مثل خودش خرن.داش برو به ملوانت بچسب برو بچه جون شر درست نکن برو عمو جون

  • فرهادسپیدرود گفت:

    آبرار مهدی دمت گرم اینهایی که گفتی همش درسته….در ضمن سید جلال حسینی هم بچه خشکبیجار هستش که از بخشهای کلانشهر رشت هستش… جوجه انزل هروقت 3-4 تا بازیکنتون مال خود انزلی بود بعد بیا اینجا چرت بگو ..اباک نفته ته باک…خخخخخخخ

  • شاهین گفت:

    دوستان لطفا عصبانی نشید ما توی زمین نشون میدیم که بیخود مدعی لیگ برتری شدن نیستیم.
    من دلم روشنه بازی رو با امتیاز میایم بیرون حالا یا 3 امتیاز یا مساوی

  • محمد مهدی ارمان فر گفت:

    امیدوارم بازی خوب و کم حاشیه ای رو شاهد باشیم
    سپیدرود و ملوان هر دو مربیان و بازیکن های خوبی در اختیار دارند که با تمام وجود میجنگند

    نباید با حاشیه گزک دست برنامه نود و فدراسیون فوتبال داد
    با حاشیه هر دو تیم افول پیدا میکنند و رویای لیگ برتری شدن بر باد میره

    داماش هرگز نمیمیرد
    وب سایت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی داماش گیلان
    http://damashguilan.ir

  • دنیا فقط رشت گفت:

    اقا مهیار دمت گرم برار.جوابش رو گرفت.

  • دنیا فقط رشت گفت:

    مهدی جان تحلیل بسیار جالبی بود دم همه ابراران رشتی گرم.

  • farzad گفت:

    افتخار شما اینه که تامینی و نزهتی و امثالعم از دهاتهای رشت کلی طی میکنند ومیاند آکادمی ملوان وفوتبالشون ومدیون ملوانند راستی حسین کعبی ام از دهاتهای رشته ؟

  • امید سپیدرودی گفت:

    با ارزوی موفقیت برای ارتش سرخ گیلان باید بگم شایان مصلح و صدرالدین احمدپور افتخار شهرم رودبار زیتون هستن

  • فرهادسپیدرود گفت:

    جوجه فرزادک افتخار شما چی هستش؟؟؟که بازیکنهای شهرهای اطراف رو میارین توی تیم خودتون ؟؟اونوقت ادعای فوتبال هم دارین؟؟؟سیروس قایقران هم مال خود انزلی نبوده و از کلییور اومده …خب چیه باس بگیم ؟؟….؟؟؟ برو بچه جان برو چرت پراکن نکن…مکتب و مرام سپیدرود مثل شما ها نیستش که توی این سالها 3 بار سقوط کردین به دسته پایین تر ولی با خرید امتیاز تیمهای امثال بانک ملی تهران دو باره برگشتین بالا ولی اینبار شلخت خزری با کله افتاد تو مرداب…خخخخخخخخخخخخخ….هروقت از خودتون چیزی داشتین اونوقت بیاین اینجا … پراکنی کنید

  • فرهادسپیدرود گفت:

    کعبی از همونجایی اومده که بازیکنهایی مثل درویشی و عرب و ….اومدن واسه شما توپ زدن…شلخت خزری

  • کامبیز گفت:

    شلخت خزری ..
    دمتون گرم
    خیلی باحال بود آبرار

  • دنیا فقط رشت گفت:

    کلان شهر رشت و حومه رشت اینقدر استعداد فوتبال داره که احتیاجی به هیچ شهرو استانی نداره و باعث افتخار همه بازیکنای غیر رشتی دیگه هستش که تو تیم سپیدرود کبیر رشت توپ بزنند و تو کارنامه فوتبالیشون نام بزرگ سپیدرود کبیر رو ببینند.زنده باد شهرمان رشت و تیمهای بزرکش.

  • میثم 59 گفت:

    آقای فرهاد سپیدرودی من کاری به دعواهای شما ندارم عزیز ، دیا دنیاست اگه همه بگن فحش یا ناسزا گفته نشه بازم تو و امثال تو هستن که این کار رو بکنن ، من واسه شهر زیبای بندر انزلی و از محله کلویر هستم ، فقط خواستم بگم کی گفته سیروس قایقران واسه انزلی نیست ، کلویر یکی از محلات انزلی است ، مثل اینکه بگیم یخسازی یا توشیبا واسه رشت نیست ، شمایی که میگید انزلی فوتبالیست یا فوتبال نداشته بهتره یکم فقط یکم به تاریخ فوتبال شهر ما و مقایسش با خودتون نگاه کنید ، البته عاقلان دانند….هر چند بعید میدونم اینا رو مدیر این سایت بذاره ، والا دوست داشتم مدیرسایت ملوان کلاب هم اینجور توهینایی که شماها به انزلی میکنید رو بلعکس بذاره که البته این کجا و آن کجا ، اون بنده خدا از روی فرهنگ بالای ما بخاطر یه عده معلوم الحال سایتشو کثیف نمیکنه ، مثل این سایت نیست که هر توهینی رو بذاره واسه عموم

  • میثم 59 گفت:

    میدونستم پیاممو نمیذاری ، میدونستم فقط اراجیف خودتون و توهینی خودتون واستون جالبه ،میدونستم اینقدر بز دل هستی که پیاممو نتونی بذاری ، بلاخره شما هر چی هم که بگین در مقابل نام بزرگ ملوان و شهر انزلی رقمی نیستین که به حساب بیاین ، مثل اینکه یادتون رفته آرزوی اینو داشتین که مقابل ملوان بزرک بازی کنین ….خخخخخخخخخخخخخخ سپید رود کبیر ….

  • عاشق ملوان گفت:

    ما با تمام وجود پشت تیممون هستیم، هرچی بشه تو این بازی یا بازیهای بعدی، فرق نمیکنه که با کی وکجا بازی داریم؟ مهم اسم پر آوازه ملوان، این بی حرمتیا خیلی وقته برامون عادیشده، چون هیچوقت چشم دیدن ملوان رو نداشتین، البته بعضیاتون، هرکسی که نمیتونه ببینه بهتر کور شه

  • پیمان گفت:

    چه کریهای مسخره ای، اینطوری میخواین جو رو آروم نگه دارین، همتون دارای خانواده هستین، واقعا جای تاسف داره، بیچاره خانواده، مادر، خواهر، زیر فوتبال لهشون میکنیم

  • فرهادسپيدرود گفت:

    ميثم بي وجود شما و اون سايت … شماست كه نظرات مارو نمايش نميده…ولي اينجا … پراكني شما ملواني هاي شلخت رو نشون ميده…چرند زياد گفتين و دروغهاي تاريخي پسرم اولين راه آهن توي انزلي بودش؟؟كتابهاي تخيلي زياد خوندي؟؟از دريا راه اهن اومده تو انزلي؟؟نه بچه جون اولين رآه آهن ايران سالا 1848 ميلادي از رشت بسمت بندر پيربازاره رشت بودش بعد بسمت انزلي اومدش…اولين بندر بندر پيربازار رشت بودش و انزلي اصلا اهميتي نداشت چون همه مسافرا از اروپا ميومدن بندر پيربازار…اولين بار برق تو تهران و توي كاخ سلطنتي اومدش نه تو شهرك شما…اولين مدرسه دخترانه ابتدا در تهران سپس در تبريز و مشهد و رشت و همدان تاسيس شد…اوليين تئاتر ايران در شهر رشت اجرا شد…اولين داروخانه شبانه روزي ايران و اولين خانه سالمندان ايران در رشت تاسيس شد…اولين كتابخانه عموي ايران (كه مظهر فرهنگ و تمدن هستش) تو شهر رشت تاسيس شده…و خيلي چيزهاي ديگه پس لطفا دروغ پراكني نكن و با دروغ گفتن سعي نكن واسه خودتون ريشه و هويت جعلي بسازي…شلخت خزري چندين بار سقوط كرد ولي با پول و خريد امتياز تيمهايي مثل بانك ملي تهران و وو…توي ليگ بالاتر موندين ولي امسال ديگه نتونست با پول تو ليگ برتر بمونه الانه دارين از عقده منفجر ميشين….. داره…..جا داره…خخخخخخخخخخخخ

  • فرهادسپيدرود گفت:

    كلانشهر رشت اصلا نباس با يه شهرك … مقايسه بشه…شما برين به شغل شريف ويلا اجاره دادن بپردازيد…شلخت خزري

  • شهرام گفت:

    این انزلیچیا که اینهمه میگن انزلی انزلی ابر شهر جهان منظورشون همون شهر نیم وجبی و داغونه بعد از خمامه ؟؟؟
    والله خمام الان خیلی پیشرفته تر از اونجاس !!
    دلتون خوش کنین به 4تا فوتبالیست کم سواد و بی کلاس که شدن اسطوره شهرتون..
    رشت اینقدر آدمهای بزرگ و باشخصیت داشته و داره که تو شمال ایران کسی نمیتونه باهاش رقابت کنه …
    شما همون فوتبالتو نگاه کن .. تقصیر نداری که !! دنیات همین قد کوچیکه که برات یه فوتبال که همه جای دنیا یه تفریحه شده زندگیت و درست و کارت ..
    برای همینه هیچوقت از اون شهر یه آدم باسواد بیرون نمیاد!!!

  • دنیا فقط رشت گفت:

    اقا شهرام خاکریزتم.دمت گرم ابرار.دمت گرم

  • میثم 59 گفت:

    چون همه مسافرا از اروپا میومدن بندر پیربازار… فرهاد سپیدرودی لابد مسافرا پرواز میکردن میومدن پیر بازار یا شایدم از زیر انزلی تونل میزدن ؟؟ خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ

  • شهرام گفت:

    مسافر اروپا !!!! منظورت همون مسافرهای خلخالن دیگه ؟؟؟ همونایی که 90 درصد شهر شما رو تشکیل دادن..
    قبل از اینکه انزلی شهر بشه، یکی از توابع رشت بوده آقای مطلع …
    تو دوران شاه عباس که اصلا انزلی وجود خارجی هم نداشته، لقب رشت دروازه اروپا بود ..
    شما متاسفانه عادت در تحریف تاریخ و خیالپردازی و … دارید
    برو از یه کرد یا سیستانی یا کرمانی بپرس انزلی کجاست !! بهت میگه نزدیک بوشهره!!!!!!
    ولی همه ایران شمال کشور رو میگن رشت.. شما هم همین داره اذیتتون میکنه….
    زنده باد ای باسوادترین شهر ایران با نرخ سواد بالای 120 درصد (مازیار زارع و رافخایی و نوری هم از همون دسته باسوادهای دارای پست دکتری فیزیک هسته ای از دانشگاه هوایی هستند) ..
    موفق باشید

  • میثم 59 گفت:

    باسوادترین شهر ایران با نرخ سواد بالای ۱۲۰ درصد ( در این شکی نیست که رشت شهری با اصالت و با فرهنگه بر منکرش لعنت ) ولی 120 درصد یعنی چی … جایی نگو میخندن بهت ، یعنی از هر 10 نفر 12 نفر باسوادند…..والا خودت میگی 120 درصد خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ

  • شهرام گفت:

    شما نفهمیدی دارم لقبی که برای شهرتون ساختید رو مسخره می کنم؟؟ بعدش میای کل میندازی ؟؟
    اولین شهر باسواد آستارا بوده نه انزلی … انزلی صدمین شهر هم نبوده .. این آمارهای شهر اولینهای انزلی رو فقط از منبع سایت فوتبالی ملوان کلاب میشه پیدا کرد !!
    ببین من خودمم اصالتا یه رگم ترکه.. این اولین اولینها و این نژادپرستی ها همه تاثیر گرفته از مهاجرای شهر شماست .. وگرنه رشتی و انزلیچی و لاهیجانی نداریم.. همه یه چیزیم اونم گیلک
    حالا یه عده آدم ساده لوح گول این بازیهای از پیش تعیین شده فحاشی به مردم شهر مقابل رو می خورن و میان به هم استانی شون فحش میدن…
    هم تو رشت و هم تو انزلی این آدمها زیادن..
    امیدوارم هر دوتا بازی مساوی بشه که هیچ تیمی ضرر نکنه..
    شمام فحش ندین .. ماهم ندیم…
    انشالله……