وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

نیروی زمینی – سپیدرود: تقابل پسران شهرباران با سربازها

وب سایت فرهنگی ورزشی سپیدرود – در چهارچوب هفته‌ی سوم رقابت های لیگ یک، دو تیم نیروی زمینی تهران و سپیدرود رشت به مصاف هم خواهند رفت.

به گزارش سایت سپیدرود و به نقل از خبرگزاری ایلنا، نیروی زمینی، تیم تازه وارد لیگ یک، دو بازی ابتدایی خود را با ناکامی مطلق و دو شکست برابر بادران و خوشه طلایی پشت سر گذاشت.

شاگردان امیدرضا روانخواه که بدون امتیاز در رده ی هفدهم جدول هجده تیمی جای گرفته اند، در هفته‌ی سوم رقابت های لیگ یک به مصاف سپیدرود می روند، تقابلی خانگی که می بایست در آن برای پیروزی و خروج از بحران تلاش کنند، امری که نسبتا سخت به نظر می رسد.

سپیدرود رشت نیز که فصل قبل در لیگ برتر به رقابت می پرداخت، در دو دیدار ابتدایی خود به یک تساوی بدون گل و یک باخت رسید و حال با یک امتیاز، در رده‌ی شانزدهم جدول و چسبیده به نیروی زمینی قرار دارد.

شاگردان نظرمحمدی ۱۸۰ دقیقه است که نه تنها به پیروزی دست نیافته اند، بلکه در باز کردن دروازه‌ی حریفان نیز ناکام بوده اند و در دیدار خارج از خانه برابر نیروی زمینی برابر شکستن طلسم خواهند بود.

تقابل نیروی زمینی و سپیدرود عصر سه شنبه به میزبانی نیروی زمینی برگزار می گردد.

نیروی زمینی تهران و سپیدرود رشت در هفته سوم رقابت های لیگ دسته یک باید به مصاف یکدیگر بروند،این دو تیم که فصل گذشته را در لیگ دسته دوم و لیگ برتر گذراندن حالا باید در رقابت های لیگ دسته یک برابر هم قرار بگیرند.

نیروی زمینی و امید روانخواه تا به اینجا در کسب پیروزی ناکام بودند و حالا باید برای نخستین پیروزی در هفته سوم تلاش کند،. شاگردان روانخواه در دو هفته ابتدایی به مصاف تیم های خوشه طلایی و بادران رفتند ولی با وجود ارائه بازی بدون نقص در کسب ‌پیروزی ناکام بودند.

در سوی مقابل سپیدرود رشتی قرار گرفته که وضعیت این تیم همچون نیروی زمینی تعریفی ندارد و تنها ۱ امتیاز کسب کرده است.

 سپیدرودی ها در جدول همسایه نیروی زمینی هستند و با یک امتیاز در رده شانزدهم جا گرفته اند. تقابل این دو تیم را می توان جدال قعرنشینان نامید و هرکدام از این دو تیم سه امتیاز را صاحب شود می تواند خود را از این وضعیت نجات دهد‌‌.

نیروی زمینی و سپیدرود رشت روز سه شنبه پنجم شهریور ماه از ساعت ۱۷:۳۰ در ورزشگاه غدیر تهران به مصاف یکدیگر خواهند کرد.

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست − نوزده =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.