وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

هت تریک شعبانی در نقل و انتقالات زمستانی برای سپیدرود!

محمدباقر شعبانی گلر سابق سپیدرود در لیگ دسته اول و فصل گذشته در تمرینات این تیم شرکت خواهد کرد.

وب سایت فرهنگی ورزشی سپیدرود – محمد باقر شعبانی دروازه بان بیست و هشت ساله ای که سابقه بازی در تیم های پارسه تهران، نساجی مازندران و ایرانجوان بوشهر را دارد بار دیگر با نظر مثبت علی کریمی سرمربی تیم سپیدرود رشت در تمرینات این تیم شرکت می کند.

او ابتدا در نیم فصل نقل و انتقالات لیگ دسته اول با نظر مساعد علی نظرمحمدی به سپیدرود پیوست و تنها در یک مسابقه که اتفاقن حساس ترین مسابقه تاریخ این باشگاه بود به میدان رفت.

شعبانی مازندرانی در تنها و بازی که که برای این سپیدرود انجام داده بود، دیدار با تیم نساجی مازندران در هفته آخر لیگ دسته اول بوده است که بازی سرنوشت ساز این تیم به حساب می آمد و در نهایت با غلبه بر نساجی موفق شد تا همراه سپیدرود به لیگ برتر صعود کند.

فصل گذشته شعبانی دوباره در نیم فصل نقل و انتقالات با حضور علی کریمی به سپیدرود پیوست و در ابتدای این فصل با آمدن خداداد عزیزی از جمع سرخپوشان رشتی کنار گذاشته شد.

حال اگر امسال بتواند نظر کریمی را به سوی خود جلب کند با سه حضور پی در پی در نیم فصل نقل و انتقالات برای سپیدرود هت تریک خواهد کرد!

بیشتر بخوانید:

حضور دروازه‌بان سابق سپیدرود در تمرین شاگردان علی کریمی

رای ۳۷۰ میلیون ریالی فدراسیون فوتبال بر علیه سپیدرود

تحرک نقل و انتقالاتی سپیدرود: مدافع پدیده به سپیدرود پیوست

او اکنون برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی سپیدرود کار بسیار دشواری دارد زیرا باید با دروازه بانانی چون ایمان صادقی که سال ها سابقه حضور در لیگ برتر به همراه تیم های ملوان و پرسپولیس را دارد و همچنین کوروش ملکی دروازه بان جوان و جدید تیم سپیدرود که با عملکرد بسیار خوبش جایگزین ایمان صادقی در ترکیب اصلی شده، رقابت کند.

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

8 + هفت =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.