وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

هشدار کمیته انضباطی در ارتباط با مصاحبه های تحریک آمیز

وب سایت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرودرییس کمیته انضباطی فدراسیون در ارتباط با مصاحبه های بازیکنان و مربیان در خصوص اناجام مسابقات و تحریک بر عدم شرکت در بازی ها هشدار داد!

به گزارش سایت سپیدرود و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، ابوالفضل حسن زاده محمدی، رییس کمیته انضباطی فدراسیون عنوان کرد:

هرگونه مصاحبه تحریک آمیز و طرح مطالب کذب و خلاف واقع درباره انجام مسابقات و یا تحریک بر عدم شرکت در مسابقات، مطابق مقررات انضباطی مصوب سال ۱۳۹۷، تخلف انضباطی محسوب و محرومیت شخص خاطی را در پی خواهد داشت.

وی افزود: بدون شک کمیته انضباطی در اسرع وقت نسبت به این قبیل تخلفات رسیدگی و تصمیم لازم را خواهد گرفت.

بر همین اساس از تمامی باشگاه ها می خواهم بر بیان مطالبی که از سوی بازیکنان و یا مربیان تیم ها در مصاحبه با رسانه ها و در فضای مجازی صورت می گیرد، نظارت کامل داشته باشند.

گفتنی است؛ پیش از این فدراسیون فوتبال طی نامه ای به کلیه باشگاه ها و سازمان لیگ فوتبال و فوتسال اعلام کرده بود که بر اساس مقررات انضباطی، پایبندی و رعایت تمامی آیین نامه، بخشنامه ها و دستور العمل های صادره در خصوص چگونگی برگزاری مسابقات فوتبال، فوتسال، فوتبال ساحلی و رعایت پروتکل های بهداشتی در همه رده ها از سوی باشگاه ها، بازیکنان و مقامات رسمی لازم و ضروری است و هر گونه تخطی از مقررات ابلاغی، تخلف انضباطی محسوب و قابل ارجاع و رسیدگی در کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال است.

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × 1 =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.