وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

ورزش سه/ بخش اول کمک هدایتی به رشتی‌ها؛ عابربانک سرخ پوشان در کنار سپیدرود

وب سایت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرود – بخش اول وعده کمک مالی حسین هدایتی به سپیدرود انجام شد و هدایتی قول داده که بعد از تعطیلات تاسوعا و عاشورا مبلغ دیگری را برای کمک به سپیدرود پرداخت کند.

به گزارش سایت سپیدرود و به نقل از ورزش سه، سپیدرود رشت این روزها با بحران شدید مالی مواجه است و بازیکنان و کادر فنی این تیم 80 درصد مطالبات فصل گذشته را طلبکارند و در فصل جدید نیز فقط 3 درصد از قراردادشان را دریافت کرده‌اند. مالک و مدیرعامل باشگاه هم با حکم مدیر کل ورزش و جوانان گیلان برکنار شده و معلوم نیست در روزهای آینده تکلیف مالکیت سپیدرود چه خواهد شد.

در این شرایط بحرانی، علی نظرمحمدی، سرمربی تیم سپیدرود، تماسی با حسین هدایتی برقرار کرد و در این تماس، هدایتی وعده کمک مالی به سپیدرود را داد. قرار شده بود این کمک مالی در دو بخش به نظرمحمدی پرداخت شود که بخش اول آن امروز توسط هدایتی پرداخت شد و بخش دوم بعد از تعطیلات تاسوعا و عاشورا پرداخت خواهد شد.

علی نظرمحمدی درباره این ماجرا می‌گوید: «وظیفه خودم می دانم از آقای هدایتی تقدیر و تشکر کنم و پیام تشکر بازیکنان و هواداران سپیدرود را نیز به ایشان برسانم. آقای هدایتی قصد نداشتند که کمک مالی ایشان به سپیدرود رسانه ای شود؛ اما بدون کسب اجازه از آقای هدایتی دوست داشتم طرفداران پرشمار سپیدرود بدانند که چه کسی همراه و یار ما در روزهای سخت بوده است.»

او ادامه داد: «کار آقای هدایتی برای ما بسیار ارزشمند است و اینکه به خاطر علاقه و محبت شان چنین اقدامی کردند برای من و بازیکنان و همکارانم بسیار امید بخش بود و فهمیدیم که تنها نیستیم. طرفداران سپیدرود همیشه قدرشناس بوده اند و تردید ندارم که محبت آقای هدایتی در ذهن شان خواهد ماند.»

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده + سیزده =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

8 دیدگاه ارسال شده است

  • محمد گفت:

    باز هم علی نظر محمدی کسی که بچه خود شهر رشت باشه این خوبی روداره که برای کمک یه تیم از جان مایه میذاره فقط یه رشتی اصیل میتونه تو این مواقع به داد تیم برسه

  • sadegh گفت:

    باز هم علی نظر محمدی کسی که بچه خود شهر رشت باشه این خوبی روداره که برای کمک یه تیم از جان مایه میذاره فقط یه رشتی اصیل میتونه تو این مواقع به داد تیم برسه

    دقیقاً ئرسته آبرار. باهات کاملاً موافقم

  • محمود گفت:

    کاش همه مسوولین درس غیرت از نظرمحمدی بگیرند…غیرت یعنی همین یعنی از جان و دل گذاشتن نه با حرف بلکه با عمل.

  • مهرداد گفت:

    اقاي هدايتي ممنون ازت حاجي

  • فراز گفت:

    سپیدرود بزرگ,نه برای رشت که متعلق به کل استانمونه و ما هواداران این تیم بزرگ استان, نسبت به الطاف حاج حسین هدایتی کمال تشکر و سپاسگذاری رو داریم.

  • سیاوش گفت:

    باتشکروسپاس ازمردانگی حاج حسین هدایتی

  • رشت یونایتد گفت:

    دم حاج اقا حسین گرم.
    الانه که دوباره سروکله مگسان گرد شیرینی پیدا شه.همونایی که تا یکی دو هفته پیش غیبشون زده بود.همون کاسه های داغتر از اش.همونایی که دشمن ولی درلباس دوست هستن

  • محمد گفت:

    دمت گرم علی جون ایول ب غیرتت بخدا …دمه حاج حسینم گرم ک ب تیم کمک کرد و هاشا ب غیرت کسایی ک تو مشکلات غیبشون میزنه .ایشالا اخر فصل صعود میکنیم با قاطعیت و بخاطر غیرت مربی و بازیکنامونو بخاطر خودمون ک تیمو تنها نمیزاریم فقط اخر فصل نگا کنید چ کسایی دور بر تیم پیداشون میشه واسه عکس یادگاری گرفتن و هر کدوم خودشونو دلیل صعود میدونن .کسایی ک ی سال حتی کسی ن دیده ن میشناستشون