وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

وقتی مهمان برای صاحبخانه کسب تکلیف می کند: لجبازی از نوع ملوانی!

وب سایت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرود – با حضور عوامل دو تیم سپیدرود و ملوان، مسئولین برگزاری مسابقه جلسه پیش بازی سپیدرود و ملوان در هیات فوتبال استان گیلان برگزار شد و طی آن دو تیم بر سر تغییر نیمکت و سکوی هواداران مهمان به توافق نرسیدند!

به گزارش روابط عمومی باشگاه سپیدرود و به نقل از هیات فوتبال استان گیلان، جلسه پیش بازی و هماهنگی دربی گیلان که قرار است فردا مورخ ۹۵/۱۱/۶ راس ساعت ۱۴ به میزبانی تیم فوتبال سپیدرود در ورزشگاه شهید عضدی رشت برگزار شود، با حضور  نمایندگان دو باشگاه سپیدرود رشت و ملوان بندر انزلی و همچنین نمایندگان فدراسیون فوتبال ، هیات فوتبال گیلان و اداره کل ورزش و جوانان برگزار گردید.

در این نشست مقرر گردید که تعداد ۵۰۰ بلیط در اختیار تیم میهمان قرارگیرد و بلیط فروشی برای تماشاگران تیم فوتبال سپیدرود رشت از ساعت ۹ صبح  از ۶ باجه تعیین شده از سوی هیات فوتبال گیلان انجام شود.

ورودی های ورزشگاه نیز بنا به تشخیص یگان  ویژه نیروی انتظامی حدود ساعت ۱۱:۳۰ دقیقه بازگشایی خواهد شد و تماشاگران می توانند همانند بازیهای پیشین از ورودی های سابق اقدام به ورود به ورزشگاه کنند.

لازم به ذکر است جایگاه تماشاگران روبروی ورزشگاه که بنا به تشخیص مهندسین فنی اداره کل ورزش و جوانان استان مسدود شده بود.  بازگشایی میشود و ۵۰ درصد این سکو قابل استفاده میباشد.

شایان ذکر است بنا بر عدم موافقت باشگاه ملوان بندر انزلی مبنی بر تغییر نیمکت دو تیم و همچنین جایگاه تماشاگران تیم میهمان; نیمکت دو تیم و سکوی تماشاگران مهمان همچون گذشته و بدون تغیییر باقی خواهد ماند.

این درحالی است که تمام حاضران در جلسه از جمله محمودزاده نماینده ویژه فدراسیون در این مسابقه، الماسخاله رییس هیات فوتبال و دیگر مسئولان برگزاری مسابقه به دلیل انجام تعمیرات در ورزشگاه عضدی رشت خواهان این بودند که در این مسابقه جایگاه مهمان و میزبان تعویض گردد که این امر با مخالفت و پافشاری بی دلیل ملوانی ها مورد موافقت قرار نگرفت!

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × دو =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

14 دیدگاه ارسال شده است

  • اشکان غایبی ساسانی//اهل هر جای رشت و گیلان هستی بیا به کانال گیلان بزرگ @gilanebozorg//یه کانال تماما متعصب رشتی گفت:

    من به عنوان یک فرزند رشت دور از وطن و به عنوان برادر کوچک همه ی شما عاجزانه میخام یه امروز رو توی ورزشگاه توهین نکنید البته میدونم رشتی های عزیز توهین نمیکنن حتا انزلی چی های فهیم.خلاصه حواستون باشه.خواهش میکنم هر گروه فقط تیم خودشو تشویق کنه.بازی که تموم بشه رشتی و انزلی چی با هم دوست و برادر و فامیلن.

    “رشتی های مقیم تهران”

  • دختر سپیدرودی گفت:

    برو بابا

  • علی (بندرعباس) گفت:

    انشا ء اله سپیدرود برنده دربی باشه…

  • فراز گفت:

    آقایوووووون
    الان آرزوی ملوانیا اینه که ما توهین کنیم و جنجال راه بندازیم.چون با انجام این کار بلافاصله به سرنوشت لونه به لونه دچار میشیم و قدرت خاق العاده ی بازیای خونگیمونو از دست خواهیم داد..
    خواهش می کنم همگی از اول تا آخر بازی آرام باشیم.

  • سامان اباييي گفت:

    شمارو توی زمینتون میبریم .٣ یک میزنیممم .ایران ملوان ما همه میایم

  • حمیدرضا گفت:

    از خداشونه همون جایگاه نزدیک میزبان بشینن چون میدونن که احتمال تنش اونجا بیشتره. مایلی کهنی که هی دم از اخلاق میزنه چرا قبول نکرد که نیمکت و جایگاه عوض شه.

  • سپيدرود خروشان و بي پايان گفت:

    به پیش با ارتش سرخ

    سپیدرود امروز دوباره خروشان ظاهر میشه و یه بار دیگه قدرت خوشو نشون میده

    زنده باد سپیدرود

  • حامدسپیدرود گفت:

    به عشق عاشقان سپیدرود امروز میبریم…ایران سپیدرود

  • مهدی گفت:

    شرایط مالی و مدیریتی دو باشگاه هم که قبل و بعد از انقلاب هرگز نه تنها برابر نبود بلکه حتی قابل قیاس هم نبود و نیست!! همین الان سپیدرودیها ۸۰ درصد از سال قبل طلبکارند و پاداش صعود به لیگ یک را هم از فصل قبل طلبکارند و این فصل هم به زور ۱۵ درصد دریافتی دارند ولی رقیب ۵۵ درصد این فصل دریافت کرده و این هفته هم شارژ مالی شده و پاداش پرداخت شده و فصل قبل هم علیرغم سقوط، تسویه شده است!! تفاوت مسایئل بیرونی و پشتیبانی و لجستیکی هم از زمین تا آسمان است!! فوتبال رشت همیشه در تاریخ به این نبرد بسیار نابرابر پرداخته و با لحاظ این شرایط نابرابر الحق عملکردش مطلوب است. اگر همه این شرایط برعکس میشد، شاید به جرات بتوان گفت امروز ملوان وجود خارجی نداشت. آبای ها نیروی دریایی را طلا بگیرند . . .

  • ملوان گفت:

    امروز روز سیاه برای سپید رود خواهد بود چون ملوان سابقه دربی بردن را تو رشت داره .اماده باشید برای یک باخت دیگر در الگیلانو. ما تو رشت کمتر از سه تا نمی زنیم این از داماشتون یاد بگیرید که سه تا می خورد از ملوان .راجبع جایگاه که خوده رشتیها استادیوم خراب کردن برای بازسازیی هیچ ربطی به انزلیچی نداره . شما ارزوتون بود که با ملوان تو رشت بازی رسمی انجام بدید که به ارزتونم رسیدید.این بی عرضگی مسولین شهر ما بود که خوردیم به سپیدرود .ارزوی موفقیت برای ملوان . ملوان سروره کل گیلانه این یادتون باشه الان برید تو استادیوم فوش بدین

  • علی گفت:

    جالبه که رشت مرکز استان و کلانشهر پرجمعیته ولی اینجا برعکس استانهای دیگست.نمونش خوزستان که مرکز استان اهواز ۴ تا تیم مدعی داره و دیگری ابادان یکی بزور شده اسانسور.ماشالله مسولین همه نسبت به رشت شدن اجنبی.بااینکه همشون تو رشت ساکنن و درامدزایی دارن.

  • علی گفت:

    بودجه کلان نیروی دریایی کشور با پارتی های کلفت و بازیکنان سرباز مفت از این بهتر ادم چی میخواد؟ میدونی چی میخواد؟ اعضای شورای شهر رشت رو میخواد 😀

  • امین گفت:

    علی جان در این استان کسی به فوتبال بها نمیده اینو بدون ولی ملوان چون سهمیه سرباز داره یکم مشکلاتش کمتره چون بازیکن سرباز حقوق ناچیزی میگیره و میتونه در حد بازیکن های قوی لیگ برتر باشه. اگر سپیدرود هم بتونه یه مالک قوی داشته باشه قطعا شک نکن سال های سال میتونه در لیگ برتر باشه! اگر دقت کرده باشین شنانی سربازه و سربازیش تمام بشه میره تیم بهتر اون عاشق پیرهن ملوان نیست که اون سربازه و هر گلی بزنه قطعا پاداش بهتری دریافت میکنه بجز شنانی چند نفری میشه سرباز هستن و این کلی از استرس کادر فنی بخاطر بازیکن کم میکنه! خوب شد پارسال سروش رفیعی نرفت ملوان والله مفت دو سال مسلمان دست ملوان بود خیلی های دیگه هم همینطور!!!!

  • عماد گفت:

    ملوان امروز سه بار سرشو زد راست میگفتن ?