وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

پورمحسن: سپیدرود با عشق هودارانش زنده است

وب سایت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرود – عصر روز پنجشنبه در محل باشگاه سپیدرود رشت، جلسه ای با حضور جمعی از اصحاب رسانه های تصویری و مکتوب و مجازی و تنی چند از اعضای هیات مدیره باشگاه سپیدرود برگزار شد.

در این مراسم محمد پورمحسن مدیرعامل باشگاه سپیدرود رشت در پاسخ به پرسش های خبرنگاران گفت: استراتژی ما صعود تیم به لیگ یک است اما اگر این امر نیز محقق نشود دنیا برای ما به پایان نرسیده است و در راهی که در پیش گرفته ایم مداومت خواهیم داشت.

وی با تاکید بر تشکیل تیم امید این باشگاه افزود: ما به زودی تیم امید را هم به تیم های نوجوانان و جوانان سپیدرود اضافه خواهیم کرد. برای ما تشکیل شدن تیم امید سودمند خواهد بود، چرا که هم اکنون شش تا هفت بازیکن رده سنی امید همراه تیم بزرگسالان تمرین می کنند و اگر ما تیم امید داشته باشیم می توانیم از وجود آنها در ترکیب بزرگسالان استفاده نماییم.

پورمحسن با اشاره به ارکان این باشگاه ریشه دار، گفت: باشگاه سپیدرود دارای ارکان و وظایف مشخص است و هیات مدیره آن ترکیبی از عناصر سیاسی، اجتماعی و اقتصادی هستند. اعضای هیات مدیره شامل دکتر حسن تامینی، مهندس رضا رسولی، محمود باقری، مهندس علی بهارمست، استاد احمد صومی، جمشید غلامی، مهندس کامران، مهندس شفیعی نسب و مهندس صیاد هستند.

مدیرعامل سپیدرود در ارتباط با بازیکنانی که از سپیدرود جدا می شوند، گفت: متاسفانه در ابتدای فصل مسعود میکاییلی دچار مصدومیت شد و بهنام افشه هم به دلیل مشکل کارت پایان خدمت با مشکل مواجه شدند. اشکان ناظمی نیز مصدوم شد. در نیم فصل دوم به درخواست سرمربی برای ترمیم خطوط مورد نیاز تاکنون دو بازیکن را جذب کرده ایم، محمد جعفری که از ملوان به تیم ما آمد و سامان نورمحمدی و که سابقه بازی در تیم های تیم های ملوان، چوکا، گاز جم بوشهر، شهرداری لنگرود و خونه به خونه بابل را دارد.

وی با بیان مشکلات تیمش در ابتدای فصل جاری گفت: مشکلات ابتدای فصل برای خرید امتیاز سبب شد تا تیم دیر بسته شود و عملا تیم در کوران مسابقات به هماهنگی برسد و تا پایان نیم فصل با فاصله 2 امتیاز با صدر جدول امید به صعود داریم. ما همه قدرت خود را برای رشد و صعود تیم به کار بسته ایم و از این نظر مشکلی نداریم، کارهای باشگاه به آرامی به پیش می روند.

پورمحسن برنامه های اقتصادی باشگاهش را چنین تشریح نمود: برنامه های تقویت ستون پایه های قدرت اقتصادی باشگاه را داریم و در شرایط حاضر متکی به حمایت مالی سرمایه گذار هستیم اما برنامه های اقتصادی باشگاه در حال پی گیری است و در زمان مقرر اعلام خواهد شد.

مدیرعامل تیم ریشه دار شمال افزود: باشگاه سپیدرود مشکل مالکیتی ندارد و پروسه انتقال قانونی آن طی شده است و پروانه فعالیت باشگاه هم به نام مالک فعلی صادر گردیده است و شایعاتی که در این زمینه مطرح گردیده مبنای قانونی ندارند.

وی در خصوص وضعیت داوری ها در لیگ دو گفت: ما اعتراض رسمی خود را به مراجع ذی صلاح ارسال نموده ایم و اجازه نخواهیم داد تا حق این باشگاه بزرگ پایمال گردد. ما برای جامعه داوری کشور احترام ویژه ای قایل هستیم اما به جد پیگیر بعضی از اشتباهات دنباله دار داوری بر علیه سپیدرود هستیم.

پورمحسن با خرسندی از حمایت های اداره کل ورزش و جوانان استان و هیات فوتبال گیلان گفت: ما در باشگاه سپیدرود دست یاری و البته دوستی خود را به سوی همه مسئولین دراز کرده ایم و خوشبختانه با انرژی های مثبتی که در از سوی همه دریافت کرده ایم با انگیزه بیشتری به راه خود ادامه خواهیم داد.

مدیر عامل سپیدرود با اشاره به رسانه رسمی باشگاهش گفت: وب سایت رسمی باشگاه سپیدرود ار شهریور ماه به صورت آزمایشی و از نیمه پاییز به صورت رسمی آغاز به کار کرده است و باید با افتخار اعلام کنم که در همین عمر کوتاهش یه یکی از پربازدید کننده ترین سایت های استان تبدیل شده است.

ما از تمام نقاط استان و کشور و حتی در امریکا و اروپا بازدید کننده داریم و هواداران ما با استفاده از این پل ارتباطی روزانه پیگیر اخبار مربوط به تیم محبوب خود هستند.

پورمحسن در پایان یادآور شد: از آقای دکتر تامینی سپاسگزاریم که که تیم فوتسال بانوان را به باشگاه سپیدرود آوردند و از آقای مهندس کوچکی نژاد هم تشکر می کنم که از باشگاه حمایت می کنند و همچنین از آقای مهندس جعفرزاده هم سپاسگزارم. باشگاه سپیدرود ریشه در روح و جان مردم دارد و با عشق همین هواداران تاکنون زنده مانده است، امیدوارم که بتوانیم به انتظارات و انتقادات مردم پاسخ دهیم.

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 + 12 =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

2 دیدگاه ارسال شده است