وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

پیش بازی فولاد – سپیدرود؛ ماجراجویی شاگردان جادوگر در اهواز

وب سایت فرهنگی ورزشی سپیدرود – فولاد در حالی مقابل سپیدرود به میدان می رود که سه ماه از آخرین پیروزی اش در لیگ برتر می‌گذرد.

به گزارش سایت سپیدرود و به نقل از طرفداری از سری رقابت های فوتبال لیگ برتر ایران، از چارچوب هفته ۱۲، تیم های فولاد خوزستان و سپیدرود رشت از ساعت ۱۵:۳۰ روز شنبه، در ورزشگاه غدیر اهواز به مصاف هم می‌روند.

هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال ایران

جام خلیج فارس

فولاد خوزستان- سپیدرود رشت

ساعت ۱۵:۳۰- ورزشگاه غدیر ‏ اهواز

گروه داوری: موعود بنیادی فر،تورج عیوض محمدی، یوسف مغروری و رضا عادل

ناظر: علیرضا کهوری

ورزشگاه غدیر اهواز


پیش بازی:

فولاد خوزستان  در هفته یازدهم در حالی که ازدقیقه ۶۰ با اخراج بازیکن خود ده نفره به کار خود ادامه داد موفق شد  تا یک امتیاز ارزشمند را در خانه صنعت نفت آبادان به دست آورد.

فولاد در این فصل عملکرد خوبی از خود به نمایش نگذاشته است و آخرین پیروزی این تیم به هفته ۴ ام و در مقابل نساجی مازندران بر می گردد.

فولاد در این فصل با ۲ برد، ۵ تساوی و ۴ باخت با ۱۱ امتیاز در رده ۱۲ جدول رده بندی قرار دارد. فولاد برای این دیدار سینا مریدی، فرزاد جعفری را به علت محرومیت در اختیار ندارد.

سپیدرود که در هفته یازدهم و مقابل پارس جنوبی موفق شده بود نخستین پیروزی خود را به دست آورد با روحیه ای خوب راهی اهواز شده است.

شاگردان علی کرمی که پس از ورود این سرمربی به تیم بازی های نزدیکی را در مقابل رقبای خود به نمایش گذاشته اند امیدوارند که مقابل فولاد خوزستان دومین پیروزی خود را در لیگ برتر به دست آورند.

سپیدرود در دیدار های این فصل با ۷ باخت، ۳ تساوی و ۱ پیروزی در قعر جدول ۱۶ تیمی لیگ برتر قرار گرفته است. تیم فوتبال سپیدرود رشت در دیدار مقابل فولاد خوزستان، یعقوب کریمی و میثم فردوسی دو بازیکن خود را به دلیل مصدومیت در اختیار نخواهد داشت.


تقابل های اخیر دو تیمتقابل های اخیر فولاد و سپیدرود

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × 4 =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.