وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

یادداشت – امن یجیب براى سپیدرود

استاد اردشیر لارودی

وب سایت فرهنگی ورزشی سپیدرود – مربیان مى‌گویند‌ روزهاى تیم بستن، این روزهاست! مربیان- البته کاربلدهایشان- اعتقاد دارند روزهاى قدرت گرفتن همین روزهاست! روزهاى نقل و انتقالات! در همین چهارچوب است که باید با مطالعه، با نقشه و با برنامه، وارد عرصه تیم‌سازى شد!

فرقى هم ندارد، از پرسپولیس و استقلال گرفته، که مدعیان درجه اول لیگ هجدهمند، تا نفت مسجدسلیمان و نساجى قائمشهر، که تازه‌واردند، باید خود را بسازند و نفرات پرقابلیت و آینده‌دارى را بگیرند!

استقلال ۴، ۵ بازیکن ممتاز لازم دارد و پرسپولیس هم از نظر نیروى انسانى، دچار کاستى و کاهش آشکارى شده است! پرسپولیس باید با «پیرى» هم دست و پنجه نرم کند!

در حالى که خبرى از تراکتور نداریم و سپاهان ‌جور خاصى به تقویت خود مى‌پردازد، سپیدرود از اشتباهات سال پیش که همین روزها را هدر داد، استفاده بهینه مى‌کند!

سپیدرود، حتى به هواى على کریمى هم زمان را از دست نمى‌دهد، که این خوب است ولى گزینه‌هاى درجه اول را دور زده، که این بد است! سپیدرود انگار میل به «ماندن» ندارد، یا کم دارد! کار نادر دست‌نشان سخت است، آن‌هم خیلى!

براى آنکه نبازید

٣- اهل دروغ و دبل نیستیم! با پنهان‌کارى و کتمان باورها و دلخواه‌ها نیز سروکارى نداریم! روراستى منش ماست و سرراستى ماهیت‌مان! سپیدرود را- به واسطه هوادارانش که چندهزار نفرند و رو به ازدیاد، دوست مى‌داریم و براى توفیق‌شان دعا داریم و اهل ذکریم!

از همین رو، نخست براى آنکه در پایان لیگ هجدهم، به خواندن «امن یجیب» نیفتیم، قبل از هر آغازى به ارزیابى دوباره‌اى بپردازید! تصمیم‌هاى هنوز اجرایى نشده خود را، حلاجى کنید و «آن کنید که آن به»!

در راستاى منافع سپیدرود، تا آخرش پیش ‌روید اما در راستاى منافع سپیدرود! که این تیم، کشش یک فصل دیگر آزمون و خطا را ندارد! کشش خودزنى‌هاى اول فصل پارسال را ندارد!

که سپیدرود، به راستى گناه دارد! مردم رشت، عشق خالصانه‌اى نسبت به سپیدرود خود دارند! این هواداران را، سرخورده و مجبور به شکست نخواهید! وسواس به خرج دهید! با وسواس یار بگیرید!

عجول نباشید، عجله نکنید و صد البته که فکر اعمال قدرت و اعمال تصمیم، به‌جاى سرمربى خود را- که نادر دست‌نشان «غُد» و لجباز است- به سرتان راه ندهید!

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × 5 =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

1 دیدگاه ارسال شده است

  • مهیار گفت:

    چرا، واقعا چرا بودجه ما باید از اکثر تیما کمتر باشه
    چقدر باید طول فصل حرص و جوش بخوریم برا ضعیف بسته شدن تیم. همین راه رو تیمهائی مثل ملوان رفتن که عاقبتشو دیدیم. اگه میخاین خارج خونه سه تا سه تا بخوریم که چه لیگ برتر اومدنی بود.
    مهمترین مسئولیت مالک و مدیرعامل بعد از طراحی و اعمال سیستم حرفه ای برای باشگاه، تضمین منابع مالی پایدار برا باشگاهِ.