وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

یادداشت وارده – ما به شما “پز” می دهیم

آیدین اسماعیلی

ما هنوز نا امید نیستیم بالاخره این تلاش ها رویای مان را به حقیقت تبدیل می کند و این بار اصیل تر از همیشه بی هیچ حرف و حدیثی ما بالاخره می آییم پرقدرت، با تعصب و اصیل پس تا آخرش ایستاده ایم.

وب سایت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرود – در آستانه بازی با اکسین یکی از حساس ترین بازی های لیگ برای سپیدرود، می خواهیم نگاهی کوتاه به رودخانه ی همیشه خروشان شهرمان کنیم.

تیمی دوست داشتنی، قدیمی، با ریشه و با اصالت شهرمان، تیمی که حالا پزش را به همه می دهیم.

صدر جدولیم، روی قله با صلابت و پر از اراده و آرزو، ماهی ها میبرند و می تازند و داخل و خارج از خانه هم ندارد. کویر و کوه و دشت و جنگل هم ندارد. همه جا می بریم و به مرکز دنیای مان رشت بر می گردیم.

یک رودخانه ایم در برابر دریای عظیم لیگ یک. با همه باید جنگید بازیکنان حریف، داوران، کمیته انضباطی، اشتباهات، ناحقی ها و …

یک ارتشیم از ماهی، پر از انگیزه، رودخانه مملو از ماهی لیکن آب کم است. هست ولی کم، بسیار کم.

آب مایه ی حیات است بخصوص برای ماهی و برای فوتبال مایه حیات چیزی نیست جز پول.

ولی با این کم آبی یک چیز ما را در قله نگه داشته؛ غیرت.

ماهی ها غیرت دارند اگر پول هم نباشد تعصب و غیرت و وطن پرستی که هست این جا قلب رشت پر است از مردمانی که هر روز به عشق شهرشان بر میخزند و برای اعطلای نام شهرشان می کوشند.

این جا رشت است ماهی کم آب ولی با تعصب در سپیدرود شنا می کند و همه را در همین رودخانه غرق می کند؛ یکی پس از دیگری.

در بالاترین نقطه ی ۳۰ سال اخیرش پس با تمام وجود پشتش هستیم این جا پر است از عاشقان شهرشان.

این جا رشت است شهر متعصب ها.

این روزها با این نتایج و این جایگاهی که سپیدرود برای خود رقم زده باید از پسران شهرمان حمایت کنیم و هرچه داریم برای آنها رو کنیم.

از ما مردم حمایت و تشویق با تمام توان در  همه ی بازی های خانگی و از مسئولین هم حمایت مادی و معنوی ما هنوز نا امید نیستیم بالاخره این تلاش ها رویای مان را به حقیقت تبدیل می کند و این بار اصیل تر از همیشه بی هیچ حرف و حدیثی ما بالاخره می آییم پرقدرت، با تعصب و اصیل پس تا آخرش ایستاده ایم.

این جا رشت است شهر غیور مردان.

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ده − 5 =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

10 دیدگاه ارسال شده است

  • فراز گفت:

    امسال سپیدرود با کمک هوادارای با تعصبی مثل ما قهرمان میشه دوستان….
    زنده باد سپیدرود بزرگ..

  • هواداران متعصب اشکان غایبی- عسلویه گفت:

    درود ایدین خان. استاد غایبی می گویند امیدوارم دوستانی که کتابهایی می خوانند از قبیل “چگونگی تقویت اعتماد به نفس”٬ یا دوستانی که می گویند “خوش به حال فلانکس که اعتماد به نفس دارد”٬ باین اصول توجه کنند. کدام”نفس”؟ کدام “اعتماد”؟ اعتماد به چه چیز؟ به پدیده ای که بنیادش بر یک مقدار ارزشهای تعبیری٬ قراردادی و هوایی است؟ به پدیده ای که چیزی جز سایه و تصویر نیست؟ آیا به چنین “نفس” و “هویتی” می توان اعتماد کرد؟

  • هواداران متعصب اشکان غایبی- عسلویه گفت:

    فروغ فرخزاد :
    کسی به فکر گلها نیست/ کسی به فکرماهیها نیست/ کسی نمیخواهد باور کند/ که باغچه دارد می میرد/ که قلب باغچه در زیر آفتاب ورم کرده است/ که ذهن باغچه دارد آرام آرام از خاطرات سبز تهی می شود/ و حس باغچه انگار چیزی مجردست که در انزوای باغچه پوسیده ست.
    حیاط خانه ی ما تنهاست/ حیاط خانه ی ما/ در انتظار بارش یک ابر ناشناس/ خمیازه میکشد/ و حوض خانه ی ما خالیست/ ستاره های کوچک بی تجربه/ از ارتفاع درختان به خاک میافتند/ و از میان پنجره های پریده رنگ خانه ی ماهی ها/ شب ها صدای سرفه میآید/ حیاط خانه ی ما تنهاست…

  • سیامک گفت:

    ما٬ در هیآت پروانه ی هستی٬ با همه ی توانایی ها و تمدن هامان شاخکی بیش نیستیم! برای زمین هفتاد کیلو گوشت با هفتاد کیلو سنگ تفاوتی ندارد! یادمان باشد کسی مسئول دلتنگی ها و مشکلات ما نیست! اگر رد پای دزد آرامش و سعادت را دنبال کنیم سرانجام به خودمان خواهیم رسید که در اتنهای هر مفهومی نشسته ایم و همه ی چیزهای تلنبار مربوط و نامربوط را زیر و رو می کنیم!

  • کوروش گفت:

    خواهش کونم که سایت دورون گیلکی بینویسید…. اتو دیگران نتنید بایید چرت و پرت امره بگید…. در ضمن ادمین اشکان غایبی هواداران نظر تایید ناواکودن د ابره امی ابروی ببردید اشان….خیلی مسخره ایسید به قران لطفا والان بایید نظر فدید

  • omid گفت:

    ده برد از ۲۱ بازی پیش بسوی لیگ برتر شمارش اول از ده برد اول اکسین امیدوارم بعد از اکسین نیاز به ۹ برد داشته باشیم از ۱۲ امتیاز دور رفت ۹ تا رو بگیریم ۳۷ امتیاز دور برگشت بیست تا بیست و پنج امتیاز کار تمام

  • علی (بندرعباس) گفت:

    ما نیز به نوبه خود به عنوان یک گیلانی به سپیدرود افتخار می کنیم..

  • فراز گفت:

    آقا کوروش
    حرف شما در مورد گیلکی نوشتن , هزاران بار لایک داره (-:
    اما من فکر می کنم بهتره به فارسی ام نوشته بشه تا عزیزانمون در استان های دیگه ام بیان و بخونن و با سپیدرود بیشتر آشنا شن.
    به هرحال نظرات مخالفان هم می تونه به ما کمک کنه حتی نظرات کپک های پنیری مثل وحید اورومو!!
    اما تنها مشکل بزرگ و یا بهتره بگم تنها معضل بزرگمون, این گروه استاد ها و غایبی هان که شما به درستی با لفظ آبروبر ازشون یاد کردین و منم همینجا با تایید فرمایشات شما,خواستار جلوگیری از نشر نظرات این گروه فاسد و آبرو برباد ده هستم..

  • حمید گفت:

    از سپیدرودی های علاقمند تقاضا دارم یک سرود خوب مخصوص سپیدرود
    جهت تشویق در ورزشگاه اماده سازند

  • کریمی گفت:

    دمتون گرم بچه های سپیدرود من از تهران بهتون میگم دمتون گرم ایشالله سال آینده تو لیگ برتر یه قرمزپوش جدید به جمع مون اضافه میشه