وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

یادداشت ویژه – سپیدرود و نیش عقرب

استاد اردشیر خان لارودی

وب سایت فرهنگی ورزشی سپیدرود – هستند عده‌ای که همه جا هستند و تز یا «دکترین» جالبی هم دارند: … دیگی که برای مس نمی‌جوشد، سر سگ در آن بجوشد! برای این عده که همیشه بوده و هستند و خواهند بود، ملاک همه چیز «من» است و «منیت» است.

فوتبال ایران، چه در شمال یا در جنوب! چه در شرق یا غرب، با این خودخواهان خودشیفته نبردی دارد به قدمت فوتبال ایرانی! در حالی که سپیدرود، دنبال راهکاری است برای خروج از بن‌بست و در این رهگذر، حسابی باز کرده روی علی کریمی، عده‌ای در تلاشند، در را برگردانند روی پاشنه قدیم!

سپیدرود که می‌داند چه مایه‌ای دارد از قدرت فوتبال برای برگرداندن آب رفته،‌ از هیچ تلاش بایسته‌ای، دست برنمی‌دارد! محکم‌ترین اقدام و بلندترین گام که پس از باختن به سیاه‌جامگان، در دستور کار قرار گرفت، آوردن علی کریمی بود!

علی کریمی مربی آیا کارکردی مثل دوره بازیگری‌اش خواهد داشت؟ اگر داشته باشد، چه دیدنی می‌شود و چه تماشایی! ثروتی بی‌بدل از سرمایه انسانی!

کریمی با دست پر به رشت خواهد رفت! علی با عزم جزم و تجربه کافی و همکارانی رفیق و رفیقانی همکار عازم رشت خواهد شد! برای شروع در مقابل گسترش فولاد تبریز!

حکایت از چاله به چاه تکرار نمی‌شود! سپیدرود از عهده مأموریتش برخواهد آمد! باید چنین شود!

به هواداران جان‌شیفته سپیدرود، طرفداران دوآتشه علی کریمی را هم اضافه باید کرد! سرخ‌پوشان شمال، سودای جدایی از انتهای جدول را سفت بغل خواهند کرد!

از فوتبال شمال، خبرهای دیگری هم در راه است! گویا تغییرات شامل ملوان هم خواهد شد! گویا جابه‌جایی‌ها، قوی سفید انزلی را هم بی‌نصیب نخواهد گذاشت!

… اندکی صبر، سحر نزدیک است!

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نه − هشت =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

3 دیدگاه ارسال شده است

  • فرهادسپیدرود گفت:

    الان تغییرات توی تیم شلخت ها چه ربطی به رشت و سپیدرود داره؟؟؟؟ مگه شهرک نشینها چشم دیدن رشت و رشتی ها رو دارن؟؟؟ یکمی عقل و تفکر هم خوب چیزیه

  • LFC1892 گفت:

    سپیدرود قهرمانه……..سرور ملوانه

  • yasin گفت:

    لطفا نویسنده محترم از انزلی و انزلیچی جماعت تو سایت سپیدرود بزرگ نیار . نمیدونم واقعااینجا چه ربطی به اونها داره . تیم ما تا الان کلی مشکلات داره و داشت بهتره برای رفع مشکلات و بالا رفتن در جدول برنامه ریزی کنیم و لاغیر…